Tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites

Sotsiaalmeedia, sh facebook. Nende haldamine. Suhtlemise etikett sotsiaalmeedias

14.12

Tallinn

Koolituspäeva eesmärgiks on anda ülevaade, kuidas parandada oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedias läbi nutika turunduse, maine loomise ning säilitamise. 

 

Koolitusel on lisaks teooriale toodud ka rohkelt praktilisi näiteid.

Koolituse tulemusena on õppija saanud ülevaate, kuidas parandada oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedias läbi nutika turunduse, maine loomise ning säilitamise.

Sihtgrupp

Alustavad ja tegutsevad väike- ning keskmise suurusega ettevõtjad, müügijuhid, sekretärid, juhiabid, müügi- ja turundusassistendid ning kõik huvilised, kel soov teha tutvust kaasaegse internetiturunduse võimalustega.

Kursuse sisu

  • turunduse üldpõhimõtted;
  • ülevaade internetiturundusest;
  • kontseptisooni loomine (mida?, kellele?, kuidas?, kui palju?);
  • sotsiaalmeedia kanalid (Facebook, Instagram, Twitter, Google, LinkedIn, Youtube);
  • mida postitada ja kuhu postitada (tekstid, pildid, videod);
  • ettevõtte positiivse kuvandi hoidmine;
  • kontseptsiooni täiendamine (kanalid, sisu, sagedus, mõtteline eelarve);
  • kliendi käitumine;
  • müügitunnel;
  • kampaania planeerimine;
  • sotsiaalmeedia toimingute mõõtmise võimalused;
  • kampaania planeerimise praktiline ülesanne.

Muu info

Tule õpi oma ala parimatelt!

Palju praktilisi näiteid.

Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipausi.

Edukale lõpetajale tunnistus!

  • Kellaaeg: 10.00 - 15.00
  • Täpsem asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • Kestvus: 6 tundi
  • Sisaldab: 4 tundi auditoorset tööd ja 2 tundi praktikat õppekeskkonnas
  • Hind: 125.00 € + km

Koolitajad:

Fred-Ander Pärn
Fred-Ander on sotsiaalmeedia valdkonnas tegelenud juba üle 8 aasta, mille jooksul on ta koostööd teinud nii väiksemate kodumaiste... Loe veel

Fred-Ander Pärn


Fred-Ander on sotsiaalmeedia valdkonnas tegelenud juba üle 8 aasta, mille jooksul on ta koostööd teinud nii väiksemate kodumaiste kui ka suuremate rahvusvaheliste ettevõtetega. Viimased kolm aastat on ta olnud digiagentuuri WINK sotsiaalmeedia teenuse eestvedaja ning tegutsenud ka valdkonna koolitajana erinevates ettevõtetes, koolides ja organisatsioonides.

Newsletter

Get news via e-mail