Osaliselt veebis! Raamatupidamine algajatele koos personalitöö õppega

11.05-04.10

Tallinn

Koolituse tulemusena on õppijal raamatupidamise ja personalispetsialisti tööks vajalikud algteadmised ja oskused.

Sihtgrupp

Koolitus on mõeldud inimestele, kes tunnevad huvi ja praktilist vajadust hakata tegelema raamatupidamisega ning lisaks vajavad ka personalitöö teadmisi – eraisikud, väikeettevõtete juhid, füüsilisest isikust ettevõtjad ja teised huvilised.

Kursuse sisu

Raamatupidamine algajatele mooduli teemad:

  • raamatupidamise sisseseadmine ja finantsarvestuse korraldamine - raamatupidamise sise-eeskiri; 
  • kontod, kontoplaan, seosed bilansi ja kasumiaruandega;
  • majandustehingute kirjendamine, dokumendinõuded,  arvestuspõhimõtted;
  • raamatupidamist reguleerivad õigusaktid;
  • varude ja varade arvestus;
  • põhivarade arvestuse pidamine, amortiseerimise arvestus; 
  • maksundus - käibemaks, palgaga seotud maksud, erisoodustus, ettevõtlusega  mitteseotud kulud, maksuriskid, maksude deklareerimine;
  • töötajatega seotud arvestused – töötasu, sh keskmise töötasu arvestuspõhimõtted (nt haigushüvitis, koondamishüvitis, õppepuhkus, puhkusetasu jm); 
  • tulude ja kulude arvestamine;
  • aruandlus - bilansi ja kasumiaruande koostamine (skeem 1 ja 2);
  • rahavoogude aruanne, omakapitali arvestus; majandusaasta aruanne, auditeerimine.

Personalitöö mooduli teemad:

  • Personalitöö eetika. Personalitöö areng. Personalitöö eesmärgid kaasajal. Kutsetasemed ja kutset andva organisatsiooni tutvustus. Kutseeksamid. Organisatsioon kui tervik, tööjõu tähtsus organisatsioonis. Personalitöö funktsioonid ja rollid. Töö analüüs, ametiprofiili ja ametijuhendi koostamine.
  • Tööjõuturg. Tööjõuturu näitajate kogumine ja analüüs. Tööjõuturul ettevõtte mainet kujundavad tegurid. Personalitöötaja roll ettevõtte maine kujundamisel. Värbamisallikad, värbamine ja värbamistegevused. Erinevate valiku meetoditega tutvumine ja oskus neid kombineerides õige valiku otsuseni jõudmine. Hindamistulemuste kokkuvõte ja tagasiside kandidaadile. Värbamise materjalide ja konkursside info haldamine. Töötajate tasustamine. Tasustamisele õigusaktidega sätestatud nõuded.
  • Uue töötaja sisseelamisprogramm. Tööjõu planeerimine. Töötajate motiveerimine ja tasustamine.
  • Ettevõtte sisekliima, tagasisidestamine, arenguvestlused, koostöövestlused (juhi ja töötaja vestlused). Erinevate juhi ja töötaja vaheliste vestluste võimalused ning erinevate vestluste plussid ja miinused. Tegevusplaan töötaja töösoorituse parandamiseks ja ettevõtte eesmärkide saavutamise kaasamise parandamiseks.
  • Personali hindamine. Personali arendamise vajaduse väljaselgitamisel osalemine. Koolitusstrateegia. Koolitustegevus ettevõttes.
  • Personalidokumentide koostamine, haldamine ja arhiveerimine. Personaliarvestus. Personaliarvestuse andmebaasid. Isikuandmete kaitse personalitöös. Personali dokumentatsioon (töölepingud ja nende haldamine; käskkirjad ja korraldused; koolituslepingud jt töösuhtega seotud lepingud ja kokkulepped). Juhtide ootused personalitööle. Töötajate ja juhtide nõustamine personaliarvestuse ja töösuhte (sh tööõiguse) valdkonnas. Ametikohtade hindamine. Ametite klassifikaatorid ja nende kasutamine. Personali statistika.
  • Personaliuuringud.
  • Töötajate vähendamise põhimõtted. Personalitöötaja roll ja kohustused töötajate vähendamisel.
  • Ettevõtte kohustused tööohutuse tagamisel ja personalitöötaja roll nende täitmisel.

Muu info

Kursus koosneb kahest moodulist: raamatupidamine algajatele ja personalitöö.

Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud sülearvuti kasutamisvõimalus.

Lõpetajatele tunnistus või tõend!

  • Kellaaeg: 10.00- 15.00
  • Täpsem asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • Kestvus: 120 tundi
  • Sisaldab: 100 tundi auditoorset ja 20 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 768.00 € + km

Koolitajad:

Marge Kriisa
Marge Kriisa on üle 15 aasta töötanud raamatupidamisteenust pakkuvates ettevõtetes ning  seetõttu kokku puutunud erinevates valdkondades... Loe veel

Marge Kriisa


Marge Kriisa on üle 15 aasta töötanud raamatupidamisteenust pakkuvates ettevõtetes ning  seetõttu kokku puutunud erinevates valdkondades tegutsevate ettevõtete raamatupidamisega. Hetkel omandab Marge Eesti Maaülikoolis ettevõtluse ja ökonoomika erialal magistrikraadi.


Marge on üle seitsme aasta tegutsenud  täiskasvanute koolitajana (Täiskasvanute koolitaja tase 5) raamatupidamise, ettevõtluse ning finantsplaneerimise valdkonnas.


 

Ene_Hilja_Kohtla
Ene-Hilja Kohtla
Ene-Hilja omab 25+ aastat töökogemust personalivaldkonnast, töötades personalijuhina Seesam Kindlustuses, Elion Esindustes ning... Loe veel

Ene-Hilja Kohtla


Ene-Hilja omab 25+ aastat töökogemust personalivaldkonnast, töötades personalijuhina Seesam Kindlustuses, Elion Esindustes ning personaliettevõttes Manpower. Personalitööd peab Ene-Hilja oma kutsumuseks ja kireks. Ene-Hilja on lõpetanud Tallinna Ülikooli eesti keele ja kirjanduse eriala ning õppinud EBS-s ärijuhtimist. Praegu on Ene-Hilja eraettevõtja omanimelises firmas Ene Kohtla Personaliteenused OÜ, toetades ettevõtteid erinevate värbamis- ja personalitöö lahendustega.

Newsletter

Get news via e-mail