Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused
09.04-23.04
Tartu
Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat teenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima koolitusele, mis annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega ning kes soovivad saada ülevaadet müügi ja klienditeeninduse korraldusest.
Kursuse sisu
- teenindaja roll ettevõtte esindajana;
- klientide segmenteerimine, erinevad klienditüübid. Kliendi ootused;
- teenindusprotsess esmakontaktist kontakti lõpetamiseni;
- müügimeeskonna roll ettevõttes;
- müügitehnikad;
- müügi seosed ettevõtte teiste funktsionaalsete valdkondadega;
- pikaaegse kliendisuhte hoidmine;
- kliendihalduse põhimõtted;
- CRM;
- kliendirahulolu, selle kujundamine ja mõõtmine.
Muu info
Õpe toimub kolmel koolituspäeval: 09.04, 22.04 ja 23.04.2024 kell 9.30-14.45.
Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale.
Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.
- Kellaaeg: 9.30-14.45
- Täpsem asukoht: Kastani 39, Tartu
- Kestvus: 20 tundi
- Sisaldab: 18 tundi auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
- Hind: 280.00 € + km