Ettevõtte Facebooki turundus e-õppena

Muuda Facebooki reklaamihaldur ettevõtte salarelvaks

17.11-30.12

E-õpe

Koolituse eesmärk on anda praktilisi soovitusi, et aidata kaasa Facebooki reklaamide tõhususele ning ettevõtete müügikasvu suurendamisele. Anda soovitusi, kuidas parandada oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedias läbi nutika turunduse ja maine loomise ning säilitamise.

  • Koolitus algab reklaamikampaania strateegiaga, mis on oluline mõistmaks Facebookis läbiviidavate reklaamide loogikat.
  • Lisaks käsitleme erinevaid turunduse nüansse, kuidas timmida reklaamikampaania tegemist selliselt, et saaksime võimalikult väikese eelarvega jõuda sihtgrupini.
  • Samuti jagame praktilisi soovitusi, mis aitavad mõista hea kampaania tegemist ja toetavad loovust.
  • Anname näpunäiteid Facebook reklaamihalduri kasutamisel (sh fotod, reklaamide seadistamine)
  • Koolitus lõpeb praktilise ülesandega, kus igaüks saab planeerida oma ettevõtte või MTÜ reklaamikampaania

Koolituse jooksul tuleb esitada kolm iseseisvat tööd.

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud huvilised, kel soov teha tutvust kaasaegse internetiturunduse võimalustega ning soovivad saada tulemusi Facebooki kanalis.

Kursuse sisu

I Turundus sotsiaalmeedias

  • kommunikatsioon sotsiaalmeedias;
  • vajaduspõhise sõnumi koostamine;
  • töötava reklaamsõnumi reeglid;
  • sihtgrupi vajadused;
  • erinevad sihtgrupid;
  • Facebook kampaania eesmärk.

II Facebook reklaamihaldur (Facebook Ads Manager)

  • põhjused boost kasutamise loobumiseks;
  • Facebook reklaamihalduri kasutamise põhjalik õpetus;
  • sobiva kampaania struktuuri valimine;
  • geograafiline segmenteerimine;
  • Facebooki fännilehe edu saladus;
  • tasuta pildipangad, reklaamide kujundamiseks;
  • Facebookis reklaamide seadistamine, FB audience, fotode jagamine;
  • pixeli seadistamine;
  • statistika andmete excelisse eksportimine.

III Facebooki turundusstrateegia

  • turundusstrateegia põhimõtted;
  • allahindluskampaania korraldamine;
  • auhinnamängud;
  • postituse parimate aegade leidmine;
  • saavuta 5€ suuruse kampaaniaga edu;
  • reklaami kujundamist takistavad vead;
  • Facebook Audience Insights;
  • teemad, millega saavutada palju uusi meeldimisi ja jagamisi.

Muu info

Koolitust viib läbi Meljo Musto. Õppetöös kasutab ta koolitaja ja ärikonsultandi kogemust, et esitatavad kodutööd vastaks võimalikult hästi tegelikele olukordadele.

Õppetöö ajal on koolitaja õppijale toeks eelkõige kampaania planeerimise etapil (selgitame, kuidas kasutada efektiivselt Facebooki tööriistu, milline on töötav sõnum ja kuidas seda sihtgrupile toimivalt edastada).

Koolitus toimub täies mahus e-õppekeskkonnas Moodle, kus osaleja saab valida materjalide läbimiseks endale sobiliku aja ja tempo. Antud keskkonda on üles laetud loetavad materjalid, mis tuleb iseseisvalt läbi töötada ja mille põhjal tuleb esitada püstitatud ülesanded. Kõikidele iseseisvatele töödele annab koolitaja personaalselt tagasisidet ning soovi korral on võimalik koolitajalt saada konsultatsiooni veebi teel. Koolitus ei toimu reaalajas ning tegemist ei ole videokoolitusega.

Õpet on võimalik läbida kiiremini, kui on ettenähtud õppeperiood kuid erandkorras on võimalus taotleda ka koolitusperioodi pikendust. 

Edukale lõpetajale elektrooniline tunnistus!

  • Kestvus: 24 tundi
  • Hind: 116.00 € + km

Koolitajad:

Meljo Musto
Meljo Musto on õpetanud logistika ning ettevõtluskoolituse aineid, sh turundust ja sotsiaalmeediaturundust, üle kümne aasta ning... Loe veel

Meljo Musto


Meljo Musto on õpetanud logistika ning ettevõtluskoolituse aineid, sh turundust ja sotsiaalmeediaturundust, üle kümne aasta ning ta on abistanud õpilastel koostada üle tuhande äriplaani. Eelkõige on ta spetsialiseerunud turunduse, tootearenduse, hinnastamise ja ärimudeli arendamisele ja äriprotsesside analüüsile.


Koolitamisega on Meljo tegelenud ligi 11 aastat. Ta on spetsialiseerunud veonduse, laonduse, tarneahela juhtimise, ettevõtluskoolituse, sotsiaalmeediaturunduse ja tööohutuse koolituste  läbiviimisele. Tulemusliku koolituse läbiviimiseks on tal pikaajaline juhtimisalane ja ettevõtja praktiline kogemus.


Hetkel juhib Meljo PVC viilhalli projekti Hallitehases ning on Melusm OÜ osalise tööajaga väikeettevõtete ärikonsultant. Samuti töötas ta Vuuhh OÜ tarneahelajuhina. Ta töötab igapäevaselt ettevõtjatele väärtuste loomisega, aidates nii arendada ärimudelit ja leida tegutsemiseks tulusaid võimalusi.


Meljo Musto osales aastatel 2010−2011 INNOVE Eesti kutseõppeasutuste kvaliteediauhinna konkursil assessorina ja kvaliteediauhinna hindamiskomisjoni liikmena. Ta kuulub veel lisaks EVEA kommunikatsiooni ja turunduse töögruppi. Meljo on seitsme aasta jooksul avaldanud ajalehes Äripäev üle 15 artikli.


Meljo Musto on töötanud AS-is Erahariduskeskus (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor)  moodulijuhi ja logistikalektorina. Vabakutselise lektorina on ta veel õpetanud koolituskeskuses Reiting, Tallinna Majanduskoolis, Tallinna Tööstushariduskeskuses ja Valgamaa Kutseõppekeskuses. Lisaks on Meljo olnud Kaubaekspress Tartu filiaali juht ja Arco Transport AS Tartu filiaali transpordi juhataja (sh filiaali käivitamine 2001 aastal)


Meljo on Logistikasõnastiku (http://wiki.eek.ee) terminite ja fotode üks kaasautoritest. 

Newsletter

Get news via e-mail