Klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine

Print
  • 06.01.2021-08.01.2021
  • Tartu
Registreeru
Telli sisekoolitusena Õppekava

Tegemist on tempoka koolitusega, kus praktiliste harjutuste abil tuletatakse meelde kõik klienditeeninduse põhitõed.

Erinevate suhtlustehnikate omandamine aitab olla oma igapäevatöös veelgi edukam!

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud kõik klienditeenindusega kokku puutuvad huvilised (sekretärid, müüjad, ettekandjad, tellerid jne).

Kursuse sisu

  • Teenindaja rollid: põhiroll ja kõrvalrollid. Kliendi tüpoloogia. Kliendi ootused. Roll kui abistaja. Rollikonfliktid.
  • Kliendiga kontakti loomine, hoidmine ja lõpetamine. Esitusstiili valik. Kliendi soovide ja vajaduste kindlaks määramine.
  • Mittesõnalise käitumise märkamine ja arvestamine (pilkkontakt, distants, žestid, poos jt).
  • Kehtestav käitumine. Selge eneseväljendus. Aktiivne kuulamine. Äraütlemine.
  • Toote demonstreerimine. Näitvahendite kasutamine. Presentatsiooni läbiviimine.
  • Toimetulek vastupanu, agressioonide ja manipuleerimisega. Konfliktide lahendamine.
  • Pikaaegse kliendisuhte hoidmine.

 

Kursuse läbinu

  • mõistab paremini kliendi ootusi;
  • hindab pikaaegset kliendisuhet;
  • saab hakkama keerulistes ja konfliktsetes olukordades;
  • tunneb ettevõtte müügistabiilsuse ja klientide rahulolu tähtsust

Muu info

Hind sisaldab koolitusmaterjale ja kohvipause. Edukale lõpetajale tunnistus või tõend


Sinu tervis on oluline - järgime koolituste korraldamisel Eesti Vabariigi Valitsuse ja Terviseameti korraldusi. Palun ära osale koolitusel, kui oled haige või oled viimase 14 päeva jooksul tundnud ennast halvasti või viibinud lähikontaktis COVID-19 positiivse inimesega.
Anna meile teada oma olukorrast, koos leiame lahenduse!
 

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.




Kõiki koolitusi on võimalik tellida ettevõtte sisekoolitusena või huviliste grupile -lähtume teie vajadustest ja soovidest!

Pikemalt kestvate kursuste eest saab soovi korral tasuda mitmes osas (maksegraafikuga). Vaata

Vajutades Reitingu Facebooki lehel nuppu "meeldib" kehtib soodustus -5%. Facebooki sõbraks saab hakata siin: www.facebook.com/reitingkoolitus


Küsimused ja lisainfo koolituse kohta:
Tallinna koolitused: Sigrid Silbaum, tel 65 25 982, sigrid.silbaum@reiting.ee
Tartu ja e-õppe koolitused: Liis Kalbe, tel 5332 6481, liis.kalbe@reiting.ee
Vene keeles: Valeria ševtšenko, tel 524 8525, valeria.sevtsenko@reiting.ee

Registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu "Registreeru" ja sisesta andmed.

Koolituse korraldajal on õigus mõjuvatel põhjustel teha muudatusi koolituse toimumisaegades ja sisus.


  • Kellaaeg: 09.30-14.45
  • Asukoht: Tartu
  • Täpsem asukoht: Kastani 39
  • Kestus: 22 akadeemilist tundi
  • Sisaldab: 18 tundi auditoorset ja 4 tundi iseseisvat tööd
  • Koolitajad: Kairit Reiman
  • Hind: 260 € + km

Koolitajad:

  • lektor
    Kairit Reiman Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja Loe veel
​​