Klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine

Print
  • 06.02.2020-13.02.2020
  • Tartu
Registreeru
Telli sisekoolitusena Õppekava

Tegemist on tempoka koolitusega, kus praktiliste harjutuste abil tuletatakse meelde kõik klienditeeninduse põhitõed.

Erinevate suhtlustehnikate omandamine aitab olla oma igapäevatöös veelgi edukam!

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud kõik klienditeenindusega kokku puutuvad huvilised (sekretärid, müüjad, ettekandjad, tellerid jne).

Kursuse sisu

  • Teenindaja rollid: põhiroll ja kõrvalrollid. Kliendi tüpoloogia. Kliendi ootused. Roll kui abistaja. Rollikonfliktid.
  • Kliendiga kontakti loomine, hoidmine ja lõpetamine. Esitusstiili valik. Kliendi soovide ja vajaduste kindlaks määramine.
  • Mittesõnalise käitumise märkamine ja arvestamine (pilkkontakt, distants, žestid, poos jt).
  • Kehtestav käitumine. Selge eneseväljendus. Aktiivne kuulamine. Araütlemine.
  • Toote demonstreerimine. Näitvahendite kasutamine. Presentatsiooni läbiviimine.
  • Toimetulek vastupanu, agressioonide ja manipuleerimisega. Konfliktide lahendamine.
  • Pikaaegse kliendisuhte hoidmine.

Kursuse läbinu

  • mõistab paremini kliendi ootusi;
  • hindab pikaaegset kliendisuhet;
  • saab hakkama keerulistes ja konfliktsetes olukordades;
  • tunneb ettevõtte müügistabiilsuse ja klientide rahulolu tähtsust

Muu info

Koolituspäevi viib läbi koolitaja Kairit Reiman, kes sai oktoobris 2019, toimunud koolituselt väga head tagasisidet:

  • "Kõige vahvam õpetaja. Oskas end kuulama panna ja hoidis teema väga huvitavana"
  • "Väga hea koolitaja, sõbralik, positiivne ja tore inimene. Koolitused olid alati väga pingevabad, samas asjalikud ja informatiivsed. Kontakt osalejatega väga hea. teema valdamine super, esitus arusaadav"
  • "Lemmik! Hästi elurõõmus inimene. Oskas iga teema huvitavaks teha ning naljakaid näiteid tuua. Kõik oli arusaadav. Ta oli väga heas kontaktis koolitusel osalejatega ning tema tunnis polenud kordki igav :)"
  • "Meeldis koolituse ülesehitus, kaasahaarav ja sisukas. Sobiks ka meie ettevõttesse sisekoolitusena"

Koolitus toimub kolmel õppepäeva. Hind sisaldab koolitusmaterjale ja kohvipause. Edukale lõpetajale tunnistus või tõend


Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.



Kõiki koolitusi on võimalik tellida ettevõtte sisekoolitusena või huviliste grupile -lähtume teie vajadustest ja soovidest!

Pikemalt kestvate kursuste eest saab soovi korral tasuda mitmes osas (maksegraafikuga). Vaata

Vajutades Reitingu Facebooki lehel nuppu "meeldib" kehtib soodustus -5%. Facebooki sõbraks saab hakata siin: www.facebook.com/reitingkoolitus


Küsimused ja lisainfo koolituse kohta:
Tallinn: Kerttu Kirspuu, tel 65 25 982, kerttu.kirspuu@reiting.ee
Tartu või E-õpe: Liis Kalbe, tel 5332 6481, liis.kalbe@reiting.ee
Vene keeles: Galina Konaškova, tel 524 8525, galina.konashkova@reiting.ee

Registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu "Registreeru" ja sisesta andmed.

Koolituse korraldajal on õigus mõjuvatel põhjustel teha muudatusi koolituse toimumisaegades ja sisus.
 


  • Kellaaeg: 09.30-14.45
  • Asukoht: Tartu
  • Täpsem asukoht: Kastani 39
  • Kestus: 22 akadeemilist tundi
  • Sisaldab: 18 tundi auditoorset ja 4 tundi iseseisvat tööd
  • Koolitajad: Kairit Reiman
  • Hind: 260 € + km

Koolitajad:

  • lektor
    Kairit Reiman Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja Loe veel
​​