Raamatupidamine algajatele koos personalitöö õppega

09.08-27.09

Tallinn

Koolitus koosneb kahest moodulist: raamatupidamine algajatele ja personalitöö. Koolituse tulemusena omandab õppija raamatupidamis- ja personalitöö alased algteadmised ning saab juhendamisel hakkama lihtsamate raamatupidamisregistrite pidamisega.

Sihtgrupp

Koolitus on mõeldud inimestele, kes tunnevad huvi ja praktilist vajadust raamatupidamis- ja personalitöö alaste teadmiste järgi või soovivad hakata tegelema ise raamatupidamisega – eraisikud, väikeettevõtete juhid, füüsilisest isikust ettevõtjad ja teised huvilised. Eelnev kogemus ei ole vajalik.

Kursuse sisu

Raamatupidamine algajatele teemad (40 tundi auditoorset, 20 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 20 tundi iseseisvat tööd):

  • kontod, kontoplaan, seosed bilansi ja kasumiaruandega;
  • majandustehingute kirjendamine kontode abil;
  • dokumendinõuded, grupeerimine, registritesse kandmine;
  • kassa- ja pangaoperatsioonide tegemine ja kajastamine;
  • müügiarvete koostamine ja tulude kajastamine registrites;
  • käibemaksu arvestus;
  • ostuarvete takseerimine, registreerimine;
  • põhivara arvestuse pidamine;
  • töötasu arvestuse algdokumendid. Tasude maksustamine ja väljamaksmine;
  • maksudeklaratsioonide täitmine ja parandamine;
  • kulude ja tulude arvestus;
  • bilansi ja kasumiaruande koostamine;
  • omakapitali arvestus ja omakapitali muutuste aruande koostamine;
  • Raamatupidamisseadus ja Raamatupidamise Toimkonna juhendid.

Personalitöö teemad (40 tundi auditoorset tööd):

  • personalitöö eetika;
  • kutsetasemed ja kutset andva organisatsiooni tutvustus;
  • organisatsioon kui tervik, tööjõu tähtsus organisatsioonis;
  • personalitöö funktsioonid ja rollid;
  • tööjõuturg;
  • värbamisallikad, värbamine ja värbamistegevused;
  • töötajate tasustamine;
  • uue töötaja sisseelamisprogramm;
  • ettevõtte sisekliima, tagasisidestamine, arenguvestlused, koostöövestlused (juhi ja töötaja vestlused);
  • personali hindamine;
  • personalidokumentide koostamine, haldamine ja arhiveerimine;
  • personaliuuringud;
  • töötajate vähendamise põhimõtted;
  • ettevõtte kohustused tööohutuse tagamisel ja personalitöötaja roll nende täitmisel.

Täpsema sisukirjelduse leiad õppekavast.

    Muu info

    Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud sülearvuti kasutamisvõimalus.

    Lõpetajatele tunnistus või tõend!

    • Kellaaeg: 10.00- 15.00
    • Asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
    • Kestvus: 120 tundi
    • Sisaldab: 80 tundi auditoorset tööd, 20 tundi praktikat ja 20 tundi iseseisvat tööd
    • Hind: 768.00 € + km

    Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.


    Küsimused ja lisainfo:

    Liis Kalbe

    Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

    5332 6481
    liis.kalbe@reiting.ee

    Sigrid Silbaum

    Kliendihaldur (Tallinn)

    5340 4279
    sigrid.silbaum@reiting.ee

    Valeria Ševtšenko

    Koolitusjuht (venekeelsed koolitused)

    ​524 8525

    valeria.sevtsenko@reiting.ee

    Alates 31. maist on taas lubatud sisetingimustes toimuvad koolitused.

    Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

    Reitingu meeskond

    ________________________________________________

    OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


    Koolitajad:

    Marge Kriisa
    Marge Kriisa on üle 15 aasta töötanud raamatupidamisteenust pakkuvates ettevõtetes ning  seetõttu kokku puutunud erinevates valdkondades... Loe veel

    Marge Kriisa


    Marge Kriisa on üle 15 aasta töötanud raamatupidamisteenust pakkuvates ettevõtetes ning  seetõttu kokku puutunud erinevates valdkondades tegutsevate ettevõtete raamatupidamisega. Hetkel omandab Marge Eesti Maaülikoolis ettevõtluse ja ökonoomika erialal magistrikraadi.


    Marge on üle seitsme aasta tegutsenud  täiskasvanute koolitajana (Täiskasvanute koolitaja tase 5) raamatupidamise, ettevõtluse ning finantsplaneerimise valdkonnas.


     

    Ene_Hilja_Kohtla
    Ene-Hilja Kohtla
    Ene-Hilja omab 25+ aastat töökogemust personalivaldkonnast, töötades personalijuhina Seesam Kindlustuses, Elion Esindustes ning... Loe veel

    Ene-Hilja Kohtla


    Ene-Hilja omab 25+ aastat töökogemust personalivaldkonnast, töötades personalijuhina Seesam Kindlustuses, Elion Esindustes ning personaliettevõttes Manpower. Personalitööd peab Ene-Hilja oma kutsumuseks ja kireks. Ene-Hilja on lõpetanud Tallinna Ülikooli eesti keele ja kirjanduse eriala ning õppinud EBS-s ärijuhtimist. Praegu on Ene-Hilja eraettevõtja omanimelises firmas Ene Kohtla Personaliteenused OÜ, toetades ettevõtteid erinevate värbamis- ja personalitöö lahendustega.

    Uudiskiri

    Ole alati kursis uute koolitustega ja blogi postitustega

    Mida kliendid meist arvavad?

    Andrias Täht"Ettevõtluse
    baaskoolitus
    koos äriplaani
    koostamisega
    kevad 2021

    Mul on teile hea uudis, eile oli minu äriplaan Töötukassa komisjonis ja sai positiivse vastuse! Sellega seoses SUUR SUUR aitäh teile!!! Ma olen väga rahul teie koolitusega.