Raamatupidamine edasijõudnutele koos personalitöö õppega

22.01-12.03

Tallinn

Kas oled omandanud raamatupidamislikud algteadmised ja soovid neid täiendada? Samuti huvitab Sind ka personalitöö? Kui jah, siis oled oodatud meie koolitustele "Raamatupidamine edasijõudnutele koos personalitöö õppega".

Kursuse eesmärgiks on kutsestandardis Raamatupidaja, tase 5, ja Personalispetsialist, tase 5, kompetentside täiendamine.

Sihtgrupp

Kursus on mõeldud inimestele, kellel on olemas raamatupidamise algteadmised, kuid soovivad neid täiendada ning lisaks vajavad personalitöö teadmisi

Kursuse sisu

Raamatupidamiskursuse teemad (10 õppepäeva):

  • Raamatupidamise sisseseadmine ja finantsarvestuse korraldamine - raamatupidamise  sise-eeskiri;
  • kontod, kontoplaan, seosed bilansi ja kasumiaruandega;
  • majandustehingute kirjendamine, dokumendinõuded,  arvestuspõhimõtted;
  • raamatupidamist reguleerivad seadused;
  • varude ja varade arvestus, bioloogiliste varade arvestus;
  • põhivarade arvestuse pidamine, amortiseerimise arvestus; import, eksport tehingud;
  • laenud ja kohustused – lühiajalised ja pikaajalised kohustused;
  • maksundus - käibemaks (sh pöördmaksustamine), palgaga seotud maksud, erisoodustus, ettevõttega mitteseotud kulud, maksuriskide teke, maksude deklareerimine;
  • töötajatega seotud arvestused – töötasu, sh keskmise töötasu arvestuse erinevad arvestuspõhimõtted (nt haigushüvitis, koondamishüvitis, õppepuhkus, puhkusetasu jm);
  • töölähetus;
  • sõiduauto kasutamise kord; tulude ja kulude arvestamine; aruandlus - bilansi ja kasumiaruande koostamine (skeem 1 ja 2);
  • rahavoogude aruanne  omakapitali arvestus; majandusaasta aruanne, auditeerimine;
  • ülevaade raamatupidamisprogrammidest;
  • FIE raamatupidamine;
  • juhtimisarvestus - juhtimisarvestuse terminoloogia, kuluarvestussüsteemid ja –meetodid;
  • kululiigid, kulukohad, kulukandjad, finantsplaneerimine, finantsaruannete analüüs

Personalitöö teemad (6 õppepäeva):

  • kaasaegsed suundumused personalijuhtimises. Personalijuhtimise olemus ja eesmärgid, selle erinevad funktsioonid ja rollid organisatsioonis;
  • töö organiseerimine. Ametiprofiilid ja ametijuhendid, nende koostamine;personali planeerimine;
  • värbamine ja valik;
  • uute töötajate liitmine organisatsiooni;
  • personaliarvestus ja dokumentatsioon;
  • töötajate koolitus- ja arendustegevus;
  • töötajate motiveerimise ja tasustamise põhimõtted;
  • töökorraldus ja töökeskkond.

Muu info

Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud sülearvuti kasutamisvõimalus.

Lõpetajatele tunnistus või tõend!

  • Kellaaeg: 10.00- 15.00
  • Asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • Kestvus: 120 tundi
  • Sisaldab: 100 tundi on auditoorset ja 20 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 1247.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.


Küsimused ja lisainfo:

Liis Kalbe

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
liis.kalbe@reiting.ee

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Valeria Ševtšenko

Koolitusjuht (vene keelsed koolitused)

​524 8525

valeria.sevtsenko@reiting.ee

Sinu tervis on oluline – järgime koolituste korraldamisel Eesti Vabariigi Valitsuse ja Terviseameti korraldusi.

Palun ära osale koolitusel, kui oled haige või oled viimase 14 päeva jooksul tundnud ennast halvasti või viibinud lähikontaktis COVID-19 positiivse inimesega.
Anna meile teada oma olukorrast, koos leiame lahenduse!

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.


Koolitajad:

Marge Kriisa
Marge Kriisa on üle 15 aasta töötanud raamatupidamisteenust pakkuvates ettevõtetes ning  seetõttu kokku puutunud erinevates valdkondades... Loe veel

Marge Kriisa


Marge Kriisa on üle 15 aasta töötanud raamatupidamisteenust pakkuvates ettevõtetes ning  seetõttu kokku puutunud erinevates valdkondades tegutsevate ettevõtete raamatupidamisega. Hetkel omandab Marge Eesti Maaülikoolis ettevõtluse ja ökonoomika erialal magistrikraadi.


Marge on üle seitsme aasta tegutsenud  täiskasvanute koolitajana (Täiskasvanute koolitaja tase 5) raamatupidamise, ettevõtluse ning finantsplaneerimise valdkonnas.


 

Meeli Vaikjärv
Meeli Vaikjärvel on üle seitsme aasta töökogemust EAS-is alustavate ettevõtete nõustamisel ja äriplaanide hindamisel.  Viimased... Loe veel

Meeli Vaikjärv


Meeli Vaikjärvel on üle seitsme aasta töökogemust EAS-is alustavate ettevõtete nõustamisel ja äriplaanide hindamisel.  Viimased aastad on ta tegelenud täiskasvanute koolitamisega (Täiskasvanute koolitaja, tase 5).


Meeli on omandanud kõrghariduse Tallinna Tehnikaülikoolis programmeerijana, magistrikraadid Tallinna Ülikoolis organisatsioonikäitumise erialal ning Tartu Ülikoolis religiooniuuringute erialal. Enne konsultandi- ja koolitajatööd töötanud mitmete ettevõtete pearaamatupidajana. 

Ene_Hilja_Kohtla
Ene-Hilja Kohtla
Ene-Hilja omab 25+ aastat töökogemust personalivaldkonnast, töötades personalijuhina Seesam Kindlustuses, Elion Esindustes ning... Loe veel

Ene-Hilja Kohtla


Ene-Hilja omab 25+ aastat töökogemust personalivaldkonnast, töötades personalijuhina Seesam Kindlustuses, Elion Esindustes ning personaliettevõttes Manpower. Personalitööd peab Ene-Hilja oma kutsumuseks ja kireks. Ene-Hilja on lõpetanud Tallinna Ülikooli eesti keele ja kirjanduse eriala ning õppinud EBS-s ärijuhtimist. Praegu on Ene-Hilja eraettevõtja omanimelises firmas Ene Kohtla Personaliteenused OÜ, toetades ettevõtteid erinevate värbamis- ja personalitöö lahendustega.

Uudiskiri

Ole alati kursis uute koolitustega ja blogi postitustega

Mida kliendid meist arvavad?

Maiu Toots"Korteriühistu
raamatupidamine ja
maksud"
kevad 2020

Suurepärane lektor (Pille Kaarlõp). Vääriks 10 punkti, kuid alati tuleb jätta arenguvõimalus. Meeldis see, et ta ise teeb seda tööd igapäevaselt. Seega praktikuna ta teab, millele tähelepanu tuleb pöörata ning millised probleemid/küsimused võivad tekkida. Lisaks praktilistele oskustele on tal suurepärased esinemis-/õpetamisoskused. Edu talle edaspidiseks ning loodetavasti kohtume peagi.