Kohad täis! Raamatupidamiskursus koos personalitöö õppega

08.12-12.03

Tallinn

Tihtilugu korraldab nii raamatupidamist kui personalitööd ettevõttes vaid üks inimene. Kui soovid omandada antud valdkondade teadmisi, oled oodatud koolitusele "Raamatupidamiskursus koos personalitöö õppega".

Koolituse tulemusena on õppijal raamatupidamise ja personalispetsialisti tööks vajalikud teadmised ja oskused vastavalt kutsestandardite Raamatupidaja, tase 5 kompetentsidele B 2.1 ja B 2.2, B 2.3 ning Personalispetsialist, tase 5 kompetentsidele. Koolituse lõppedes on võimalik minna taotlema kutsetunnistusi Raamatupidaja, tase 5 ning Personalispetsialist, tase 5.

Sihtgrupp

Kursus on mõeldud huvilistele, kes soovivad täiendada oma teadmisi raamatupidamise ja personalitöö valdkonnast– raamatupidajad, sekretärid, juhiabid, juhid, personalitöötajad. Eelnev kogemus personalitööst või raamatupidamistööst ei ole vajalik.

Kursuse sisu

Raamatupidamiskursuse teemad:

  • Raamatupidamise sisseseadmine ja finantsarvestuse korraldamine - raamatupidamise  sise-eeskiri; 
  • kontod, kontoplaan, seosed bilansi ja kasumiaruandega;
  • majandustehingute kirjendamine, dokumendinõuded,  arvestuspõhimõtted;
  • raamatupidamist reguleerivad seadused;
  • varude ja varade arvestus, bioloogiliste varade arvestus;
  • põhivarade arvestuse pidamine, amortiseerimise arverstus;import, eksport tehingud;
  • laenud ja kohustused – lühiajalised ja pikaajalised kohustused;
  • Tööseaduandlus - töötajate värbamine ja selleks võimalikud meetodid,tööleping ja sellega sarnased lepingud ning nende peamised erinevused;
  • töölepingu tingimused,tööaeg, puhkeaeg ja puhkus,töölepingu lõppemine (sh ülesütlemise alused ja kord), töötaja ja tööandja vastutus;
  • maksundus - käibemaks (sh pöördmaksustamine), palgaga seotud maksud, erisoodustus, ettevõttega mitteseotud kulud, maksuriskide teke, maksude deklareerimine;
  • töötajatega seotud arvestused – töötasu, sh keskmise töötasu arvestuse erinevad arvestuspõhimõtted (nt haigushüvitis, koondamishüvitis, õppepuhkus, puhkusetasu jm); 
  • töölähetus; 
  • sõiduauto kasutamise kord;tulude ja kulude arvestamine;aruandlus - bilansi ja kasumiaruande koostamine (skeem 1 ja 2);
  • rahavoogude aruanne  omakapitali arvestus; majandusaasta aruanne, auditeerimine;
  • ülevaade raamatupidamisprogrammidest Merit Aktiva / Standard Books;
  • FIE raamatupidamine;
  • juhtimisarvestus - juhtimisarvestuse terminoloogia, kuluarvestussüsteemid ja –meetodid; 
  • kululiigid, kulukohad, kulukandjad, finantsplaneerimine, finantsaruannete analüüs.

Personalitöö sisu:

  • kaasaegsed suundumused personalijuhtimises. Personalijuhtimise olemus ja eesmärgid, selle erinevad funktsioonid ja rollid organisatsioonis;
  • töö organiseerimine. Ametiprofiilid ja ametijuhendid, nende koostamine;personali planeerimine;
  • värbamine ja valik;
  • uute töötajate liitmine organisatsiooni;
  • personaliarvestus ja dokumentatsioon;
  • töötajate koolitus- ja arendustegevus;
  • töötajate motiveerimise ja tasustamise põhimõtted;
  • töökorraldus ja töökeskkond.

Muu info

Koolitus koosneb kahest moodulist:

1) Raamatupidamiskursus (20 päeva),

2) Personalitöö (8 päeva)

Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud sülearvuti kasutamisvõimalus.

Lõpetajatele tunnistus või tõend!

 

 

  • Kellaaeg: 10.00- 15.00
  • Asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • Kestvus: 200 tundi
  • Sisaldab: 160 tundi on auditoorset ja 40 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 1360.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.


Küsimused ja lisainfo:

Liis Kalbe

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
liis.kalbe@reiting.ee

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Valeria Ševtšenko

Koolitusjuht (vene keelsed koolitused)

​524 8525

valeria.sevtsenko@reiting.ee

Sinu tervis on oluline – järgime koolituste korraldamisel Eesti Vabariigi Valitsuse ja Terviseameti korraldusi.

Palun ära osale koolitusel, kui oled haige või oled viimase 14 päeva jooksul tundnud ennast halvasti või viibinud lähikontaktis COVID-19 positiivse inimesega.
Anna meile teada oma olukorrast, koos leiame lahenduse!

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.


Koolitajad:

Marge Kriisa
Marge Kriisa on üle 15 aasta töötanud raamatupidamisteenust pakkuvates ettevõtetes ning  seetõttu kokku puutunud erinevates valdkondades... Loe veel

Marge Kriisa


Marge Kriisa on üle 15 aasta töötanud raamatupidamisteenust pakkuvates ettevõtetes ning  seetõttu kokku puutunud erinevates valdkondades tegutsevate ettevõtete raamatupidamisega. Hetkel omandab Marge Eesti Maaülikoolis ettevõtluse ja ökonoomika erialal magistrikraadi.


Marge on üle seitsme aasta tegutsenud  täiskasvanute koolitajana (Täiskasvanute koolitaja tase 5) raamatupidamise, ettevõtluse ning finantsplaneerimise valdkonnas.


 

Meeli Vaikjärv
Meeli Vaikjärvel on üle seitsme aasta töökogemust EAS-is alustavate ettevõtete nõustamisel ja äriplaanide hindamisel.  Viimased... Loe veel

Meeli Vaikjärv


Meeli Vaikjärvel on üle seitsme aasta töökogemust EAS-is alustavate ettevõtete nõustamisel ja äriplaanide hindamisel.  Viimased aastad on ta tegelenud täiskasvanute koolitamisega (Täiskasvanute koolitaja, tase 5).


Meeli on omandanud kõrghariduse Tallinna Tehnikaülikoolis programmeerijana, magistrikraadid Tallinna Ülikoolis organisatsioonikäitumise erialal ning Tartu Ülikoolis religiooniuuringute erialal. Enne konsultandi- ja koolitajatööd töötanud mitmete ettevõtete pearaamatupidajana. 

Ene_Hilja_Kohtla
Ene-Hilja Kohtla
Ene-Hilja omab 25+ aastat töökogemust personalivaldkonnast, töötades personalijuhina Seesam Kindlustuses, Elion Esindustes ning... Loe veel

Ene-Hilja Kohtla


Ene-Hilja omab 25+ aastat töökogemust personalivaldkonnast, töötades personalijuhina Seesam Kindlustuses, Elion Esindustes ning personaliettevõttes Manpower. Personalitööd peab Ene-Hilja oma kutsumuseks ja kireks. Ene-Hilja on lõpetanud Tallinna Ülikooli eesti keele ja kirjanduse eriala ning õppinud EBS-s ärijuhtimist. Praegu on Ene-Hilja eraettevõtja omanimelises firmas Ene Kohtla Personaliteenused OÜ, toetades ettevõtteid erinevate värbamis- ja personalitöö lahendustega.

Uudiskiri

Ole alati kursis uute koolitustega ja blogi postitustega

Mida kliendid meist arvavad?

Maie T."Ettevõtluskoolitus"
kevad 2020

Tänan sisutiheda ja inforohke ettevõtluskoolituse eest. Lektorid on oma ala asjatundjad ja annavad suurepäraselt oma teadmisi edasi. Koolitustegevus on hästi organiseeritud ja tänu kiirele reageerimisele eriolukorras saime osa ka hästi toimivast e-õppest.