Osaliselt veebis! Müügiesindaja
20.05-31.08
Tartu
Anda teadmisi ja oskusi müügiesindaja tööks, et esindada tootjaid, teenusepakkujaid, jae- ja hulgimüüjaid suhtluses nii äri kui eraklientidega, toodete ja teenuste tutvustamiseks ning kasumlikuks müügiks olemasolevatele ja uutele klientidele ning tagada esindatava ettevõtte ärieesmärkide täitmine ja lojaalne kliendibaas.
Целевая группа
Koolitusele on oodatud huvilised, kes soovivad tööle asuda müügiesindajana, kliendihaldurina, müügiedendajana ja vajavad müügitöö alaseid teadmisi tööle asumiseks või oma ettevõttes müügi edendamiseks. Eelnev müügitöö kogemus ei ole vajalik.
Содержание курса
- sissejuhatus müügiesindaja töösse. Müügiesindajale esitatavad nõuded;
- äri-eetika;
- organisatsioonikultuur ja suhtekorraldus. Organisatsioonikultuuri mõiste ja olemus.
- klienditeenindusprotsess. Teenindaja rolli ettevõtte esindajana. Erinevad kliendid ja nende ootused. Kliendisuhte loomine ja hoidmine;
- telefonimüük ja isiklik müük;
- turunduskanalid ja turundustegevused. Koduleht. Ärimeedia. Kujundamine, masspostitused, kliendibaasi koostamine, uudiskirjad (nendega liitumine);
- müügistrateegia ja müügikorraldus. Turuanalüüs. Kliendivajaduste väljaselgitamine. Segmenteerimine, väärtuspakkumine, tooteportfell. Müügimeeskonna töö korraldus. Müügiplaani koostamine, jälgimine ja täitmine;
- müügiprotsess. Müügiprojekti juhtimine. Müügitulemuste analüüs;
- müügipsühholoogia ja müügitehnikad. Closingu tehnikad. Juurde-, rist- ja lisamüük;
- meeskonnatöö. Eduka meeskonnatöö põhimõtted. Erinevate meeskonnaliikide dünaamika. Grupikäitumise põhimõtted;
- suhtlemis- ja koostööoskused. Eduka suhtlemise reeglid. Eneseväljenduse peamised põhimõtted. Kuulamistõkked ja eduka kuulamise reeglid;
- konfliktijuhtimine ja läbirääkimised. Läbirääkimiste etapid ja strateegiad. Konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused. Konfliktide lahendamise strateegiad;
- arvutiõpe. MS Word. MS Excel. MS PowerPoint. Pilveteenused ning nende rakendused müügitöös. Kliendibaasi haldamine;
- kliendisuhete juhtimine ja CRM. Kliendihaldustarkvara kasutamine. Kliendibaasi loomine. Kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid;
- tööalane korrektne eesti keel. Eesti õigekeele reegleid. Kirjakeele normide uuendused. Sõnastus ja lausendusvead. Uudissõnad;
- tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites. Sotsiaalmeedias turundamise töövõtteid ja võimalused. Sotsiaalmeedia toimingute mõõtmise võimalused. Ettevõtte positiivse kuvandi hoidmine;
- mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine. E-kirja kirjutamise põhireeglid. E-kirja atraktiivsemaks muutmine. Müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile;
- kõnekunst ja toote esitlemine. Veenev ja enesekindel kõne. Korrektne suhtlus sise - ja välisklientidega. Esinemisärevusega toimetulek.
Дополнительная информация
Koolituse hind sisaldab elektoonilisi materjale ning edukale lõpetajale tunnistust!
Koolituse auditoorsed tunnid toimuvad Tartus, kuni 6 koolituspäeva toimub veebis.
- Время: 09.30-14.45
- Адрес: Kastani 39, Veebikeskkonnas Zoom, Tartu
- Длительность: 152 tundi
- Sisaldab: 96 tundi auditoorset, 36 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 20 tundi iseseisvat tööd
- Стоимость: 1292.00 € + km
Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице
Küsimused ja lisainfo:

Maria Korabljova
Менеджер по работе с клиентами (курсы на русском языке)

Hellika Rohtmets
Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)
Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.
ВНИМАНИЕ! С 25 октября при прохождении обучения без отрыва от производства необходимо предоставить паспорт вакцинации или справку о перенесённой болезни COVID-19.
В случае отсутствия вышеуказанных документов участникам курса предоставляется возможность участия в онлайн-обучении.
С ограничениями, установленными Правительством Эстонской Республики, можно ознакомиться ЗДЕСЬ
Koolitajad:

Jane Suvi
Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti... Loe veel
Kaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes... Loe veel
Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel
Kayvo Kroon
Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes.... Loe veel
Margus Rosin
Margus Rosin on väga laia silmaringiga ja huvitav koolitaja, kes on omandanud oma teadmised mitmetes ülikoolides õppides nii Eestis... Loe veel
Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel
Ott Alemaa
Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel