Osaliselt veebis! Sekretär-juhiabi kursus koos personalitöö õppega
16.08-28.10
Tallinn
Asjatundlik abiline juhile ja kolleegidele!
Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtlus ja personalitöö alustega, tunneb etiketti, tööseadusandlust, valdab kaasaegset kirjakeelt, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme.
Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.
Lisaks sekretär-juhiabi teadmistele saad kursusel omandada ka personalijuhtimise põhitõed! On teada, et tark juht on küll firma pea, kuid personalispetsialist on selle kael! Tema teab, kuidas meeskond toimuma peab. Ta valdab personali planeerimise ja värbamisprotsesse ja palju muud.
Koolituse tagasiside: Tunnen, et minu jaoks oli koolitus ainuõige otsus. Ma olen enam kui rahul! Õppimise protsess on olnud rahuldust ja enesekindlust andev. Mulle meeldisid praktilised õppepäevad. Need elavdasid ja sundisid aju tööle. Hästi jäid meelde loenguteemad, mida seletati lahti näiteid juurde tuues. Üks kasulikumaid leonguid oli eesti keel, kus kirjutasime CV, kaaskirja ja motivatsioonikirja. Tagantjärgi ei imesta, miks paljud ettevõtted mulle ei vastanud. Minu CV polnud koostatud vastavalt nõuetele. Kasulikud olid ka arvutitunnid, sest nüüdisajal pole arvutialaseid teadmisi kunagi vähe.
Tutvustavat videot sekretär-juhiabi kursustest vaata SIIT
Целевая группа
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina.
Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning personalitööst
Содержание курса
Sekretär-juhiabi mooduli teemad (135 tundi auditoorset tööd, 29 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 30 tundi iseseisvat tööd):
- sekretäride kutse-eetika;
- ettevõtluse alused;
- etikett ja ettevõtte esindamine;
- tööalane korrektne eesti keel;
- bürootöötaja arvutiõpe;
- dokumendihaldus;
- arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine;
- raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
- meeskonnatöö;
- koosolekute korraldamine ja protokollimine;
- organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus, kommunikatsiooni alused;
- suhtlemis- ja koostööoskused;
- konfliktijuhtimine ja läbirääkimised;
- tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites;
- tööõigus;
- projekt organisatsiooni töös ja selle juhtimine;
- eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused;
- mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
- kõnekunst ja meedia suhtlus.
Personalitöö mooduli teemad (40 tundi auditoorset tööd):
- personalitöö eetika;
- kutsetasemed ja kutset andva organisatsiooni tutvustus;
- organisatsioon kui tervik, tööjõu tähtsus organisatsioonis;
- personalitöö funktsioonid ja rollid;
- tööjõuturg;
- värbamisallikad, värbamine ja värbamistegevused;
- töötajate tasustamine;
- uue töötaja sisseelamisprogramm;
- ettevõtte sisekliima, tagasisidestamine, arenguvestlused, koostöövestlused (juhi ja töötaja vestlused);
- personali hindamine;
- personalidokumentide koostamine, haldamine ja arhiveerimine;
- personaliuuringud;
- töötajate vähendamise põhimõtted;
- ettevõtte kohustused tööohutuse tagamisel ja personalitöötaja roll nende täitmisel.
Tutvu kindlasti teemade täpsema tutvustusega õppekavas.
Дополнительная информация
Koolitus toimub kahest moodulist - personalitöö ja sekretär - juhiabi moodul.
Personalitöö moodulis on võimalik valida, kas soovite osaleda kohapeal klassiruumis või veebi teel.
Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud ka sülearvuti kasutamisvõimalus.
Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!
- Время: 10.00 - 15.00, 09.30 - 14.30
- Адрес: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
- Длительность: 234 tundi
- Sisaldab: 175 tundi auditoorset tööd, 29 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 30 tundi iseseisvat tööd
- Стоимость: 2040.00 € + km
Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице
Küsimused ja lisainfo:

Maria Korabljova
Менеджер по работе с клиентами (курсы на русском языке)

Hellika Rohtmets
Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)
Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.
ВНИМАНИЕ! С 25 октября при прохождении обучения без отрыва от производства необходимо предоставить паспорт вакцинации или справку о перенесённой болезни COVID-19.
В случае отсутствия вышеуказанных документов участникам курса предоставляется возможность участия в онлайн-обучении.
С ограничениями, установленными Правительством Эстонской Республики, можно ознакомиться ЗДЕСЬ
Koolitajad:

Hille Raud
Hille töötab hetkel SA Õigusteenuste Büroo juhatajana.Hariduselt on Hille Tartu Ülikooli õigusteaduskonna lõpetanud jurist.... Loe veelIrena Lümat
Irena Lümat on omandanud bakalaureuse kraadi Audentes-Mainor Ülikoolis ärikorralduse erialal spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele ... Loe veel
Jaanus Kangur
Jaanus Kangur on saanud «Aasta koolitaja 2019» tiitli. Jaanus on lõpetanud Tartu Ülikooli religiooni – antropoloogia... Loe veel
Kaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes... Loe veel
Margus Rosin
Margus Rosin on väga laia silmaringiga ja huvitav koolitaja, kes on omandanud oma teadmised mitmetes ülikoolides õppides nii Eestis... Loe veel
Veronika Kruustik
Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht,... Loe veel
Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veelHelis Oidekivi
Helis Oidekivi on lõpetanud Tartu Ülikooli eesti ja soome-ugri keeleteaduse eriala ning on praegu Tallinna Ülikooli magistrant.... Loe veelEgle Saska
Egle Saska teeb personalitööd alates 1995 aastast. Tema kogemustepagasis on töö Eesti Raudtees, Tallinna Sadamas, Tammiste Personalibüroos... Loe veel