Konfliktijuhtimine ja läbirääkimised

19.07

Tartu

"Igas konfliktis on olemas oma negatiivne või positiivne potentsiaal. Konflikt võib olla inspiratsiooni, äratundmise, õppimise või ka viha, hirmu, häbi ja vastupanu allikaks. Valik on mitte meie oponentide, vaid meie endi teha, meie soov olukorrale otsa vaadata ja see läbi töötada.“ Kenneth Cloke, Joan Goldsmith

Tõesti, konflikt on miski, mida me oma igapäevaellu ei soovi, aga aeg-ajalt ta tuleb ikkagi. Konfliktid mõjutavad nii meie suhteid inimestega kui meie endi emotsionaalset seisundit. Kui soovid teadmisi ja praktilisi näpunaiteid, kuidas pidada edukaid läbirääkimisi ja lahendada edukalt konfliktisituatsioone, oled oodatud meie kursusele!

Целевая группа

Praktilisele ja julgustavale koolituspäevale ootame ettevõtjaid, juhiabisid, toote-esitlejaid, kohaliku omavalitsuse töötajaid jt, kes vajavad konfliktijuhtimise ja läbirääkimiste oskusi oma igapäevatöös.

Содержание курса

  • kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;
  • konfliktide lahendamise strateegiad;
  • läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;
  • olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;
  • läbirääkimiste peamised etapid;
  • erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;
  • praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.

Дополнительная информация

Palju praktilisi näiteid ja toimub praktikas grupitöö!

Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause.

Lõpetajatele tunnistus või tõend!

  • Время: 09.30-14.45
  • Адрес: Kastani 39, Tartu
  • Длительность: 6 tundi
  • Sisaldab: 5 tundi auditoorset tööd ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas
  • Стоимость: 105.00 € + km

Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице


Küsimused ja lisainfo:

Sigrid Silbaum

Менеджер по работе с клиентами (Таллинн)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Korabljova

Менеджер по работе с клиентами (курсы на русском языке)

​524 9472

maria.korabljova@reiting.ee

Hellika Rohtmets

Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee

Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.


Koolitajad:

Ott Alemaa
 Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel

Ott Alemaa


 


Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.


Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina.


 

Я хочу получить предложения по обучению

Введите адрес электронной почты и получайте лучшие предложения

Что о нас думают клиенты?

M. Vam"Трудовое право"

? прошла КУРС "ТРУДОВОЕ ПРАВО" с Анжелой Мелиховой.
✅Объёмная и полезная информация подана интересно, доступно для понимания. Легко усваивается! Благодарю всю команду за хорошую организацию и позитивные вибрации! ?⚖️?