Personalitöötaja väljaõpe koos sekretär-juhiabi kursusega

09.05

Tallinn

Õppe eesmärgiks on anda praktilisi ja teoreetilisi teadmisi erialaseks tööks.

Целевая группа

Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi, assistent-dokumendihalduri, juhatuse sekretäri, müügisekretäri, referendi, tehnilise sekretäri, vastuvõtusekretäri, volikogu sekretäri või personalispetsialisti, personalitöötaja, personalipartneri, personali administraatori, personaliassistendi, personalikoordinaatorina või vajavad vastava valdkonna teadmisi oma töös.

Содержание курса

Kursus koosneb kolmest moodulist: sekretär-juhiabi, personalitöö ning personaliarvestuse dokumentatsioon.

Sekretär-juhiabi mooduli teemad (135 tundi auditoorset tööd, 29 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 30 tundi iseseisvat tööd):

  • sekretäride kutse-eetika;
  • ettevõtluse alused;
  • etikett ja ettevõtte esindamine;
  • tööalane korrektne eesti keel;
  • bürootöötaja arvutiõpe;
  • dokumendihaldus;
  • arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine;
  • raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
  • meeskonnatöö;
  • koosolekute korraldamine ja protokollimine;
  • organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus, kommunikatsiooni alused;
  • suhtlemis- ja koostööoskused;
  • konfliktijuhtimine ja läbirääkimised;
  • tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites;
  • tööõigus;
  • projekt organisatsiooni töös ja selle juhtimine;
  • eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused;
  • mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
  • kõnekunst ja meedia suhtlus.

    Personalitöö mooduli teemad (40 tundi auditoorset tööd):

    • personalitöö eetika;
    • kutsetasemed ja kutset andva organisatsiooni tutvustus;
    • organisatsioon kui tervik, tööjõu tähtsus organisatsioonis;
    • personalitöö funktsioonid ja rollid;
    • tööjõuturg;
    • värbamisallikad, värbamine ja värbamistegevused;
    • töötajate tasustamine;
    • uue töötaja sisseelamisprogramm;
    • ettevõtte sisekliima, tagasisidestamine, arenguvestlused, koostöövestlused (juhi ja töötaja vestlused);
    • personali hindamine;
    • personalidokumentide koostamine, haldamine ja arhiveerimine;
    • personaliuuringud;
    • töötajate vähendamise põhimõtted;
    • ettevõtte kohustused tööohutuse tagamisel ja personalitöötaja roll nende täitmisel.

    Personaliarvestuse dokumentatsiooni mooduli teemad (10 tundi auditoorset tööd ja 4 tundi praktikat õppekeskkonnas):

    • tööalase dokumentatsiooni vormistamise vajadus;
    • erinevate personalidokumentide ettevalmistamine ja koostamine;
    • töösuhte vormistamine, muutmine ja lõpetamine (erinevate lepinguliikide vormistamine, muutmine);
    • töökorralduslikud juhendid ja dokumendid;
    • puhkuste korraldus ja seadusest tulenevad nõuded (ajakavad, erisused jne.);
    • töökeskkonna ja töötervishoiualane dokumentatsioon.

    Tutvu kindlasti teemade täpsema tutvustusega õppekavas.

    • Время: 10.00 - 15.00
    • Адрес: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
    • Длительность: 6 tundi
    • Sisaldab: 6 tundi auditoorset tööd
    • Стоимость: 150.00 € + km

    Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице

     

    Перед регистрацией на курс обязательно ознакомьтесь с учебной программой
    (найдёте во введении к содержанию курса) и организацией обучения.

    Изучая учебную программу, обратите внимание на то, соблюдены ли необходимые условия для начала обучения и соответствует ли учебная программа Вашим ожиданиям и пожеланиям. Если у Вас возникли вопросы по учебной программе или Вы чувствуете, что педагог должен учесть какие-то Ваши особые пожелания, обязательно свяжитесь с нами! Контакты найдёте здесь👇


    Küsimused ja lisainfo:

    Sigrid Silbaum

    Менеджер по работе с клиентами (Таллинн)

    5340 4279
    sigrid.silbaum@reiting.ee

    Maria Tõkke

    Менеджер по работе с клиентами (курсы на русском языке)

    ​524 9472

    maria.tokke@reiting.ee

    Hellika Rohtmets

    Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)

    5332 6481
    hellika.rohtmets@reiting.ee

    Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.


    Koolitajad:

    Maila Kukk
    Maila Kukk
    Maila Kukk on pikaajalise dokumendi- ja arhiivihalduse alase töökogemusega nii avalikus kui ka erasektoris. Ta on läbi viinud praktilise... Loe veel

    Maila Kukk


    Maila Kukk on pikaajalise dokumendi- ja arhiivihalduse alase töökogemusega nii avalikus kui ka erasektoris. Ta on läbi viinud praktilise suunitlusega erialaseid koolitusi alates 2006. aastast. Omab arhivaari 7. taseme kutsetunnistust, osaleb juhatuse liikmena Eesti Arhivaaride Ühingu töös. Raamatu «Praktiline dokumendihaldus» (2016, 2018 teine trükk) autor.


    Haridus:


    2011. aastal lõpetanud Tallinna Ülikooli dokumendihalduse magistriõppe


    Töökoht: Arhiivikonsultatsioonid OÜ juhataja


    Я хочу получить предложения по обучению

    Введите адрес электронной почты и получайте лучшие предложения

    Что о нас думают клиенты?

    M. Vam"Трудовое право"

    ? прошла КУРС "ТРУДОВОЕ ПРАВО" с Анжелой Мелиховой.
    ✅Объёмная и полезная информация подана интересно, доступно для понимания. Легко усваивается! Благодарю всю команду за хорошую организацию и позитивные вибрации! ?⚖️?