Personalitöötaja väljaõpe koos sekretär-juhiabi kursusega
09.05
Tallinn
Õppe eesmärgiks on anda praktilisi ja teoreetilisi teadmisi erialaseks tööks.
Целевая группа
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi, assistent-dokumendihalduri, juhatuse sekretäri, müügisekretäri, referendi, tehnilise sekretäri, vastuvõtusekretäri, volikogu sekretäri või personalispetsialisti, personalitöötaja, personalipartneri, personali administraatori, personaliassistendi, personalikoordinaatorina või vajavad vastava valdkonna teadmisi oma töös.
Содержание курса
Kursus koosneb kolmest moodulist: sekretär-juhiabi, personalitöö ning personaliarvestuse dokumentatsioon.
Sekretär-juhiabi mooduli teemad (135 tundi auditoorset tööd, 29 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 30 tundi iseseisvat tööd):
- sekretäride kutse-eetika;
- ettevõtluse alused;
- etikett ja ettevõtte esindamine;
- tööalane korrektne eesti keel;
- bürootöötaja arvutiõpe;
- dokumendihaldus;
- arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine;
- raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
- meeskonnatöö;
- koosolekute korraldamine ja protokollimine;
- organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus, kommunikatsiooni alused;
- suhtlemis- ja koostööoskused;
- konfliktijuhtimine ja läbirääkimised;
- tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites;
- tööõigus;
- projekt organisatsiooni töös ja selle juhtimine;
- eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused;
- mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
- kõnekunst ja meedia suhtlus.
Personalitöö mooduli teemad (40 tundi auditoorset tööd):
- personalitöö eetika;
- kutsetasemed ja kutset andva organisatsiooni tutvustus;
- organisatsioon kui tervik, tööjõu tähtsus organisatsioonis;
- personalitöö funktsioonid ja rollid;
- tööjõuturg;
- värbamisallikad, värbamine ja värbamistegevused;
- töötajate tasustamine;
- uue töötaja sisseelamisprogramm;
- ettevõtte sisekliima, tagasisidestamine, arenguvestlused, koostöövestlused (juhi ja töötaja vestlused);
- personali hindamine;
- personalidokumentide koostamine, haldamine ja arhiveerimine;
- personaliuuringud;
- töötajate vähendamise põhimõtted;
- ettevõtte kohustused tööohutuse tagamisel ja personalitöötaja roll nende täitmisel.
Personaliarvestuse dokumentatsiooni mooduli teemad (10 tundi auditoorset tööd ja 4 tundi praktikat õppekeskkonnas):
- tööalase dokumentatsiooni vormistamise vajadus;
- erinevate personalidokumentide ettevalmistamine ja koostamine;
- töösuhte vormistamine, muutmine ja lõpetamine (erinevate lepinguliikide vormistamine, muutmine);
- töökorralduslikud juhendid ja dokumendid;
- puhkuste korraldus ja seadusest tulenevad nõuded (ajakavad, erisused jne.);
- töökeskkonna ja töötervishoiualane dokumentatsioon.
Tutvu kindlasti teemade täpsema tutvustusega õppekavas.
- Время: 10.00 - 15.00
- Адрес: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
- Длительность: 6 tundi
- Sisaldab: 6 tundi auditoorset tööd
- Стоимость: 150.00 € + km
Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице
Перед регистрацией на курс обязательно ознакомьтесь с учебной программой
(найдёте во введении к содержанию курса) и организацией обучения.
Изучая учебную программу, обратите внимание на то, соблюдены ли необходимые условия для начала обучения и соответствует ли учебная программа Вашим ожиданиям и пожеланиям. Если у Вас возникли вопросы по учебной программе или Вы чувствуете, что педагог должен учесть какие-то Ваши особые пожелания, обязательно свяжитесь с нами! Контакты найдёте здесь👇
Küsimused ja lisainfo:
Hellika Rohtmets
Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)
Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.