Osaliselt veebis! Sekretär-assistendi ABC

01.04-23.05

Tallinn

Saa asjatundlikuks abiliseks juhile ja kolleegidele!

Koolituse "Sekretär-assistendi ABC" eesmärgiks on anda osalejatele põhjalikud teadmised ja praktilised oskused, mis on vajalikud sekretäri-assistendi igapäevaste ülesannete edukal täitmisel ning kontorikeskkonnas professionaalse ja tõhusa keskkonna loomisel.

Õpe keskendub mitmekülgsetele teemadele, sealhulgas suhtlemise ja koostööoskuste arendamisele, konfliktide lahendamisele, dokumendi- ja arhiivihaldusele ning kontoritöös kasutatavatele pilvelahendustele.

Целевая группа

Oodatud on huvilised, kes soovivad täiendada oma varasemalt omandatud algteadmisi bürootööst või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-assistendi tööst.

Содержание курса

    Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi

    • käitumine erinevates kultuurides;
    • kirjalike pöördumiste vormistamine;
    • riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.

    Suhtlemise- ja koostööoskused - 6 tundi auditoorset tööd

    • peamised suhtlemisoskused ja suhtlemise etapid;
    • kontaktioskus ja usaldussuhte loomine;
    • suhtlemistehnikaid enese väljendamiseks ja teise poole mõistmiseks;
    • eneseväljendus;
    • kuulamine ja eneseavamine;
    • kuulamistõkked;
    • täissõnumi moodustamine.

    ChatGPT kasutamine kontoritöös – 4 auditoorset tundi ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas

    • sissejuhatus tehisintellekti maailma;
    • ChatGPT-s teksti genereerimine;
    • kuidas esitada ChatGPT-s küsimusi nii, et saada võimalikult täpseid vastuseid;
    • loovsisu loomine ChatGPT-s: reklaam- ja sotsiaalmeedia sisu, blogitekstid ja artiklid.

    Sissejuhatus kujundusprogrammi Canva - 2 auditoorset tundi ja 4 tundi praktikat õppekeskkonnas

    • mis on Canva ja kuidas seda kontoritöös ära kasutada;
    • sissejuhatus lihtsamatesse kujundusvõtetesse;
    • erinevad mallid ja nende kohandamine vastavalt vajadustele.

    Konfliktijuhtimine ja läbirääkimised – 5 auditoorset tundi ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas 

    • kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;
    • konfliktide lahendamise strateegiad;
    • läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;
    • olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;
    • läbirääkimiste peamised etapid;
    • erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;
    • praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.

    Praktiline dokumendihaldus  - 10 tundi auditoorset tööd ja 18 tundi praktikat õppekeskkonnas:

    • organisatsioonis kasutusel olevad dokumendiliigid, nende vormistamine ja kohustuslikud rekvisiidid;
    • dokumendi paber- ja elektrooniline vorm;
    • dokumendiloetelu. Sarjade moodustamine;
    • dokumentide säilitusaegade määramine: seadusandluse nõuete ja organisatsiooni vajaduste arvestamine;
    • dokumendiloetelu kinnitamine ning selle muutmise kord;
    • dokumendiringlus;
    • tööjaotus dokumendihalduse valdkonnas;
    • erinevate dokumendiliikide koostamise, registreerimise ning kasutamise protseduurid;
    • dokumendihaldussüsteemide tutvustus ning töö põhimõtted (nt. Amphora);
    • andmekaitse dokumendihalduses;
    • küberturvalisus;
    • digivahendite kasutamise kokkulepped;
    • ülevaade TTOS-st ja TTOS-i alusel välja antud Vabariigi Valitsuse ning sotsiaalministri määrustest ja seadustest;
    • tööohutuse eest vastutavad isikud töökeskkonnas (töökeskkonnaspetsialist, töökeskkonnavolinik, töökeskkonnanõukogu, esmaabiandja);
    • tööandja ja töötaja kohustused, õigused.

    Pilvelahendused ja –teenused kontoritöös –  2 auditoorset tundi, 4 tundi praktikat õppekeskkonnas

    • arukalt ja turvaliselt ülemaailmses arvutivõrgus (mõisted, hea tava, ohud, sh viirusetõrje, identiteedi vargused, isiklik info internetis, appid nutifonis);
    • ülevaade enamlevinud pilveteenustest (nt: onedrive, googledrive, pcloud, wetransfer);
    • pilvelahendus kontoritöös (võrdlus töölauaversioonidega) ja erinevad koostöövõimalused (ühised kalendrid, tööülesanded, kontaktid);
    • andmekorje (googleforms, excelwebapp);
    • enamlevinud online-suhtlusvahend (nt facebook messenger, skype, viber, zoom, teams jt).

        Arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine - 5 tundi auditoorset tööd ning 1 tund praktikat õppekeskkonnas:

        • dokumentide süstematiseerimine;
        • nõuded dokumentide arhiveerimisele;
        • milliseid arhiivitarvikuid kasutada;
        • digitaalne arhiveerimine;
        • arhiiviseadus ja arhiivieeskiri, arhiivihaldust käsitlevad standardid;
        • digitaaldokumentide arhiveerimist ja säilitamist reguleeriv õiguskeskkond;
        • pikaajalise säilitustähtajaga digitaaldokumentide arhiveerimise ja säilitamise probleemid ning lahendused;
        • arhiivitoimingud;
        • oluliste e-kirjade säilitamine;
        • pilvepõhistest dokumendihaldussüsteemidest ja digitaalarhiivi keskkondadest - kuidas valida sobivaim;
        • digitaalse fotopärandi arhiveerimine ja säilitamine;
        • arhiveerimine ja hävitamine dokumendihaldussüsteemis;
        • andmete migreerimine dokumendihaldussüsteemist;
        • digiteerimise korraldus, riskid ja kulude analüüs.
        • Время: 09.30 - 14.30
        • Адрес: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Veebikeskkonnas Zoom, Tallinn
        • Длительность: 70 tundi
        • Sisaldab: 41 tundi auditoorset ja 29 tundi praktikat õppekeskkonnas
        • Стоимость: 455.00 € + km

        Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице

         

        Перед регистрацией на курс обязательно ознакомьтесь с учебной программой
        (найдёте во введении к содержанию курса) и организацией обучения.

        Изучая учебную программу, обратите внимание на то, соблюдены ли необходимые условия для начала обучения и соответствует ли учебная программа Вашим ожиданиям и пожеланиям. Если у Вас возникли вопросы по учебной программе или Вы чувствуете, что педагог должен учесть какие-то Ваши особые пожелания, обязательно свяжитесь с нами! Контакты найдёте здесь👇


        Küsimused ja lisainfo:

        Sigrid Silbaum

        Менеджер по работе с клиентами (Таллинн)

        5340 4279
        sigrid.silbaum@reiting.ee

        Maria Tõkke

        Менеджер по работе с клиентами (курсы на русском языке)

        ​524 9472

        maria.tokke@reiting.ee

        Hellika Rohtmets

        Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)

        5332 6481
        hellika.rohtmets@reiting.ee

        Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.


        Koolitajad:

        Anne Roosipõld
        Anne Roosipõld (PhD, kasvatusteadused) on TÜ Pärnu kolledži turismiosakonna juhataja ja turismiteenuste kaasprofessor. Ta omab... Loe veel

        Anne Roosipõld


        Anne Roosipõld (PhD, kasvatusteadused) on TÜ Pärnu kolledži turismiosakonna juhataja ja turismiteenuste kaasprofessor. Ta omab lisaks akadeemilisele karjäärile ka praktilist töökogemust teenindusvaldkonnas. Ta on töötanud Tallink laevadel restorani direktorina ja juhtinud ööklubi, Flamingo, restorani ning keeglisaali tööd AS Keegliklubis. Ta on õpikute «Restoraniteenindus“ ja «Toitlustuse alused“ ning kõrgkooliõpiku «Teenindusprotsesside juhtimine ja teenusedisain“ kaasautor. Ta kuulub Eesti Sommeljeede Assotsiatsiooni ja on viinud 25 aasta jooksul läbi ka erinevaid täienduskoolitusi nii etiketi, veinietiketi, kliendikäitumise kui ka teeninduse valdkonnas. Koolituskeskus Reitinguga koostöö alates 2013.

        Kayvo Kroon
        Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes.... Loe veel

        Kayvo Kroon


        Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes. Arvutialaste koolitustega alustas juba 1990. aastal õppides tollal Tartu ülikooli füüsikateaduskonnas. Sellele järgnesid lektori ja administreerimise aastad Primex Mentori, Fontese ja Audentese erakoolide Tartu filiaalides. Nüüdseks põhitöökohaks on ITK nõuniku ametipost Elva Linnavalitsuses.


         


        ______


        Kayvo viib koolitustel läbi arvutiõppega seotud mooduleid

        Margus Rosin
        Margus Rosin on lõpetanud Tallinna Ülikooli  arvuti- ja süsteemitehnika eriala ja  õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis infotehnoloogia... Loe veel

        Margus Rosin


        Margus Rosin on lõpetanud Tallinna Ülikooli  arvuti- ja süsteemitehnika eriala ja  õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis infotehnoloogia juhtimist. Peamised kogemused ettevõtluse ja IT vallas on omandatud peale ISO27000 juhtiv audiitori kutsetunnistuse saamist. Tegutsenud Infoturbe ja IT-juhtimise vallas üle 15 aasta. On osalenud paljudesse ISKE rakenduse projektidesse nii ettevalmistuses kui ka auditeerimises. Pidevalt ennast täiendanud erinevate täienduskoolitustega infoturbe ja juhtimise vallas ning läbinud ka Tallinna Tehnikaülikooli praktikajuhendajate pedagoogilise koolituse.


        Tema pikaajaline koolitaja kogemus võimaldab pakkuda huvitavaid koolitusi nii algajale arvutikasutajale, kui ka sisukaid ja praktilisi nõuandeid tippjuhtidele ning alustavatele ettevõtjatele. Samuti on Margus läbinud erinevaid turundusvaldkonna koolitusi ja omab kogemust erinevate turundusprojektide läbiviimsiel.


        Peamiselt on ta konsulteerinud keskmiseid ja suuremaid finants- ja tootmisettevõteid infoturbe ja äriprotsesside osas, kuid meeleldi lööb kaasa ka väikeettevõtluse, teeninduse ja kaubanduse sfääris. Tema tõelised lemmikud on StartUp-id. Margus on Reitingu koolitaja juba 2016. aastast.

        Meelis Sulg
        IT valdkonnas olen täiskasvanuid koolitanud 11 aastat. Omandanud IT alaseid teadmisi Kehtna Majandus ja Tehnoloogiakoolis ning täiendades... Loe veel

        Meelis Sulg


        IT valdkonnas olen täiskasvanuid koolitanud 11 aastat. Omandanud IT alaseid teadmisi Kehtna Majandus ja Tehnoloogiakoolis ning täiendades oma teadmisi  Tartu Ülikoolis reaalaineid, pedagoogikat ja haridusasutuse juhtimist õppides. Koolitajana läbi viinud arvukalt arvutialaseid koolitusi  SA Tiigrihüppe, HITSA, Koolituskeskus Reiting  koolitajana. 


        Koolitajana pean olema  kannatlik, rahulik, mõistev ja toetav. Oluline on  kiirelt analüüsida olukorda koolitusel nii tehnilisi vahendeid, õppijate teadmisi kui ka  suhtumist ning vastavalt sellele reageerima koolituse ülesehitusel toetudes oma teadmistele ja kogemustele.

        Veikko Täär
        Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud... Loe veel

        Veikko Täär


        Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud ligi 20 aastat. Veikko Täär on jaganud enda teadmisi ja kogemusi tuhandetele inimestele,  käsitledes põhiteemadena esinemisoskusi, eneseväljendust, suhtlemist, enesekehtestamist ja motiveerimist. Tema koolitused on kantud positiivsest energiast ning nendes on palju stand up elemente.

        Veronika Kruustik
        Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht,... Loe veel

        Veronika Kruustik


        Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht, seetõttu omab väga head ülevaadet riigisüsteemi dokumendihaldusest. Alates aastast 2005 olnud erinevates ettevõtetes kvaliteedijuht- siseaudiitor. 2006 hakkas täiskasvanuid koolitama ning teeb seda tänaseni, omab ka Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutsetunnistust. Aastast 2012 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja. Lööb kaasa Eesti Kvaliteediühingu ja Tartumaa Koolitajate Klubis. Aastast 2014 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja.


        Veronikal on Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutse

        Maila Kukk
        Maila Kukk
        Maila Kukk on pikaajalise dokumendi- ja arhiivihalduse alase töökogemusega nii avalikus kui ka erasektoris. Ta on läbi viinud praktilise... Loe veel

        Maila Kukk


        Maila Kukk on pikaajalise dokumendi- ja arhiivihalduse alase töökogemusega nii avalikus kui ka erasektoris. Ta on läbi viinud praktilise suunitlusega erialaseid koolitusi alates 2006. aastast. Omab arhivaari 7. taseme kutsetunnistust, osaleb juhatuse liikmena Eesti Arhivaaride Ühingu töös. Raamatu «Praktiline dokumendihaldus» (2016, 2018 teine trükk) autor.


        Haridus:


        2011. aastal lõpetanud Tallinna Ülikooli dokumendihalduse magistriõppe


        Töökoht: Arhiivikonsultatsioonid OÜ juhataja


        Urmo Reitav
        On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel

        Urmo Reitav


        On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.

        Я хочу получить предложения по обучению

        Введите адрес электронной почты и получайте лучшие предложения

        Что о нас думают клиенты?

        M. Vam"Трудовое право"

        ? прошла КУРС "ТРУДОВОЕ ПРАВО" с Анжелой Мелиховой.
        ✅Объёмная и полезная информация подана интересно, доступно для понимания. Легко усваивается! Благодарю всю команду за хорошую организацию и позитивные вибрации! ?⚖️?