Sekretär-juhiabi kursus koos personalitöö õppega
26.08-04.09
Tallinn
Asjatundlik abiline juhile ja kolleegidele!
Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtlus ja personalitöö alustega, tunneb etiketti, tööseadusandlust, valdab kaasaegset kirjakeelt, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme.
Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.
Lisaks sekretär-juhiabi teadmistele saad kursusel omandada ka personalijuhtimise põhitõed! On teada, et tark juht on küll firma pea, kuid personalispetsialist on selle kael! Tema teab, kuidas meeskond toimuma peab. Ta valdab personali planeerimise ja värbamisprotsesse ja palju muud.
Koolituse tagasiside: Tunnen, et minu jaoks oli koolitus ainuõige otsus. Ma olen enam kui rahul! Õppimise protsess on olnud rahuldust ja enesekindlust andev. Mulle meeldisid praktilised õppepäevad. Need elavdasid ja sundisid aju tööle. Hästi jäid meelde loenguteemad, mida seletati lahti näiteid juurde tuues. Üks kasulikumaid leonguid oli eesti keel, kus kirjutasime CV, kaaskirja ja motivatsioonikirja. Tagantjärgi ei imesta, miks paljud ettevõtted mulle ei vastanud. Minu CV polnud koostatud vastavalt nõuetele. Kasulikud olid ka arvutitunnid, sest nüüdisajal pole arvutialaseid teadmisi kunagi vähe.
Tutvustavat videot sekretär-juhiabi kursustest vaata SIIT
Целевая группа
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina.
Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning personalitööst
Содержание курса
Sekretär-juhiabi mooduli teemad (135 tundi auditoorset tööd, 29 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 30 tundi iseseisvat tööd):
- sekretäride kutse-eetika;
- ettevõtluse alused;
- etikett ja ettevõtte esindamine;
- tööalane korrektne eesti keel;
- bürootöötaja arvutiõpe;
- dokumendihaldus;
- arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine;
- raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
- meeskonnatöö;
- koosolekute korraldamine ja protokollimine;
- organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus, kommunikatsiooni alused;
- suhtlemis- ja koostööoskused;
- konfliktijuhtimine ja läbirääkimised;
- tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites;
- tööõigus;
- projekt organisatsiooni töös ja selle juhtimine;
- eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused;
- mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
- kõnekunst ja meedia suhtlus.
Personalitöö mooduli teemad (40 tundi auditoorset tööd):
- personalitöö eetika;
- kutsetasemed ja kutset andva organisatsiooni tutvustus;
- organisatsioon kui tervik, tööjõu tähtsus organisatsioonis;
- personalitöö funktsioonid ja rollid;
- tööjõuturg;
- värbamisallikad, värbamine ja värbamistegevused;
- töötajate tasustamine;
- uue töötaja sisseelamisprogramm;
- ettevõtte sisekliima, tagasisidestamine, arenguvestlused, koostöövestlused (juhi ja töötaja vestlused);
- personali hindamine;
- personalidokumentide koostamine, haldamine ja arhiveerimine;
- personaliuuringud;
- töötajate vähendamise põhimõtted;
- ettevõtte kohustused tööohutuse tagamisel ja personalitöötaja roll nende täitmisel.
Tutvu kindlasti teemade täpsema tutvustusega õppekavas.
- Время: 10.00 - 17.00 ja 10.00 - 15.00
- Адрес: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
- Длительность: 28 tundi
- Sisaldab: 10 tundi auditoorset õpet ja 18 tundi praktikat õppekeskkonnas
- Стоимость: 300.00 € + km
Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице
Перед регистрацией на курс обязательно ознакомьтесь с учебной программой
(найдёте во введении к содержанию курса) и организацией обучения.
Изучая учебную программу, обратите внимание на то, соблюдены ли необходимые условия для начала обучения и соответствует ли учебная программа Вашим ожиданиям и пожеланиям. Если у Вас возникли вопросы по учебной программе или Вы чувствуете, что педагог должен учесть какие-то Ваши особые пожелания, обязательно свяжитесь с нами! Контакты найдёте здесь👇
Küsimused ja lisainfo:
Hellika Rohtmets
Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)
Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.