Sekretär-juhiabi ABC kursus koos personalitööga

Print
  • 03.05.2019-20.06.2019
  • Tartu
Registreeru
Telli sisekoolitusena Õppekava

Asjatundlik abiline juhile ja kolleegidele!

Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtluse alustega, tunneb projekti juhtimise põhiprintsiipe, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme. Oskab koostada mõjusat e-kirja ja müügipakkumist vastavalt sihtrühmale.

Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.

Lisaks sekretär-juhiabi teadmistele saad kursusel omandada ka personalijuhtimise põhitõed! On teada, et tark juht on küll firma pea, kuid personalispetsialist on selle kael! Tema teab, kuidas meeskond toimuma peab. Ta valdab personali planeerimise ja värbamisprotsesse ja palju muud.

Kursus toetab kutseeksamiks ettevalmistamist. Vaata lisaks kutsetaotlemise tingimusi SIIT ja SIIT

Sihtgrupp

Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina.

Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning personalitööst

Kursuse sisu

Sekretär-juhiabi mooduli teemad (13 õppepäeva):

  • sissejuhatus büroo assistendi töösse;
  • ametieetika;
  • ettevõtluse alused;
  • projektid organisatsioonis ja nende juhtimine;
  • organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus sekretäritöös;
  • e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
  • dokumendihaldus;
  • raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
  • arhiivihaldus;
  • klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine;
  • avalik esinemine;

Personalitöö mooduli teemad (6 õppepäeva):

  • kaasaegsed suundumused personalijuhtimises. Personalijuhtimise olemus ja eesmärgid, selle erinevad funktsioonid ja rollid organisatsioonis;
  • töö organiseerimine. Ametiprofiilid ja ametijuhendid, nende koostamine;
  • personaliarvestus ja dokumentatsioon;
  • töötajate motiveerimise ja tasustamise põhimõtte;
  • töökorraldus ja töökeskkond.

Kursuse läbinu

  • juhindub töös dokumentide haldamise ja arhiveerimise põhimõtetest;
  • teab projektijuhtimise põhiprintsiipe;
  • tunneb organisatsioonikäitumise aluseid;
  • teab e-kirja kirjutamise põhireegleid;
  • koostab müügipakkumise vastavalt sihtrühmale;
  • arvestab oma töös klienditeeninduse põhimõtteid sise-, välis-, erivajaduste ja erineva kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel;
  • valdab personali planeerimise ja tööanalüüsi tarkusi ning tunneb vastavaid õigusakte;
  • valdab personalidokumentatsiooni.

Muu info

Koolitus toimub 18-l õppepäeval: 03.05, 10.05, 23.05, 24.05, 27.05, 30.05, 31.05, 03.06, 04.06, 05.06, 06.06, 07.06, 10.06, 13.06, 14.06, 17.06, 18.06, 20.06 (tunniplaanis võib ette tulla muudatusi).

Võimalik on lisada ka kümnel päeval toimuv raamatupidamise algõpe (lisainfot küsi liis.kalbe@reiting.ee).

Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud sülearvuti kasutamisvõimalus.

Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!


Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.



Kõiki koolitusi on võimalik tellida ettevõtte sisekoolitusena või huviliste grupile -lähtume teie vajadustest ja soovidest!

Pikemalt kestvate kursuste eest saab soovi korral tasuda mitmes osas (maksegraafikuga). Vaata

Vajutades Reitingu Facebooki lehel nuppu "meeldib" kehtib soodustus -5%. Facebooki sõbraks saab hakata siin: www.facebook.com/reitingkoolitus


Küsimused ja lisainfo koolituse kohta:
Tallinnas: Kerttu Kirspuu, tel 65 25 982, kerttu.kirspuu@reiting.ee
Tartus, E-õpe: Liis Kalbe, tel 5332 6481, liis.kalbe@reiting.ee
Vene keeles: Galina Konaškova, tel 524 8525, galina.konashkova@reiting.ee

Registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu "Registreeru" ja sisesta andmed.


  • Kellaaeg: 09.30-14.30; 09.30-16.30
  • Asukoht: Tartu
  • Täpsem asukoht: Kastani 39
  • Kestus: 128 akadeemilist tundi
  • Sisaldab: 128 tundi, millest 118 tundi auditoorset ja 10 tundi iseseisvat tööd
  • Koolitajad: Anne Ladva, Anneli Zirkel, Erle Nõmm, Irena Lümat, Kaire Uusen, Katrin Hauk, Leelo Saar, Mai Timmi
  • Hind: 996 € + km

Koolitajad:

  • lektor
    Anne Ladva Anne Ladva on lõpetanud TRÜ õigusteaduse erialal aastal 1984. Anne omab pikaajalist töökogemust personalijuhina nii Loe veel
  • lektor
    Anneli Zirkel Anneli on meie koolitusosakonna juhataja ja juhatuse liige. Tal on ligi viieteistkümne aastane praktiline kogemus ettevõtte Loe veel
  • lektor
    Irena Lümat Irena Lümat on lõpetanud Audentes-Mainor Ülikooli ärikorralduse eriala spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele ja Tallinna Loe veel
  • lektor
    Katrin Hauk Katrin Hauk on psühholoog-suhtlemistreener, lõpetanud Tartu Riikliku Ülikooli psühholoogia eriala, omab 20-aastast töökogemust Loe veel
  • lektor
    Erle Nõmm On lõpetanud Tartu Ülikooli filosoofiateaduskonna (1993) ja kaitsnud samas magistrikraadi pedagoogikas (1998). Külalisena on Loe veel
  • lektor
    Leelo Saar Leelo Saar on lõpetanud ajakirjanduse ja suhtekorralduse eriala (BA) Tartu Ülikoolis. Ta on alates 2012.a praktik Loe veel
  • lektor
    Mai Timmi Mai on lõpetanud Tallinna Ülikoolis andragoogika (BA) ja hariduse juhtimise (MA) erialad. Samuti on ta läbinud suhtlemistreeneri Loe veel
  • lektor
    Kaire Uusen Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas Loe veel
​​