Klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine (vene keeles)

Обслуживание клиентов и поддержка продаж

02.03-12.03

Tallinn

Tegemist on tempoka koolitusega, kus praktiliste harjutuste abil tuletatakse meelde kõik klienditeeninduse põhitõed.

Erinevate suhtlustehnikate omandamine aitab olla oma igapäevatöös veelgi edukam!

 

Это интенсивный курс, где при помоши практических упражнений усваиваются основы обслуживания клиентов.

Владение различными техниками общения помогает быть еще более успешными в своей ежедневной работе!

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud kõik klienditeenindusega kokku puutuvad huvilised (sekretärid, müüjad, ettekandjad, tellerid jne).

Пришлашаем на курс всех, чья работа связана с обслуживанием клиентов - секретарей, продавцов, офоциантов, теллеров и т.д.

 

Kursuse sisu

  • Teenindaja rollid: põhiroll ja kõrvalrollid. Kliendi tüpoloogia. Kliendi ootused. Roll kui abistaja. Rollikonfliktid.
  • Kliendiga kontakti loomine, hoidmine ja lõpetamine. Esitusstiili valik. Kliendi soovide ja vajaduste kindlaks määramine.
  • Mittesõnalise käitumise märkamine ja arvestamine (pilkkontakt, distants, žestid, poos jt).
  • Kehtestav käitumine. Selge eneseväljendus. Aktiivne kuulamine. Äraütlemine.
  • Toote demonstreerimine. Näitvahendite kasutamine. Presentatsiooni läbiviimine.
  • Toimetulek vastupanu, agressioonide ja manipuleerimisega. Konfliktide lahendamine.
  • Pikaaegse kliendisuhte hoidmine.
  • Роли обслуживающего клиентов: основная роль и побочные роли. Типология клиента. Ожидания клиента. Роль, как помощник. Ролевые конфликты.
  • Создание контакта с клиентом, его поддержание и завершение. Выбор стиля презентации. Определение желаний и потребностей клиента.
  • Невербальное общение (зрительный контакт, дистанция, жесты, поза и т.д.).
  • Аccepтивное поведение. Четкое самовыражение. Активное слушание. Отказ.
  • Демонстрация товара. Использование наглядных пособий. Проведение презентаций.
  • Как справляться с противодействием, агрессией и манипулированием. Разрешение конфликтов. 
  • Создание долгосрочных отношений с клиентами.

Muu info

Hind sisaldab koolitusmaterjale ja kohvipause. Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.

В стоимость курса входят учебные материалы и кофе-паузы. Успешно закончившим обучение выдается свидетельство об окончании.

  • Kellaaeg: 10.00-15.15
  • Asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • Kestvus: 22 tundi
  • Hind: 240.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.


Küsimused ja lisainfo:

Liis Kalbe

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
liis.kalbe@reiting.ee

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Valeria Ševtšenko

Koolitusjuht (vene keelsed koolitused)

​524 8525

valeria.sevtsenko@reiting.ee

Sinu tervis on oluline – järgime koolituste korraldamisel Eesti Vabariigi Valitsuse ja Terviseameti korraldusi.

Palun ära osale koolitusel, kui oled haige või oled viimase 14 päeva jooksul tundnud ennast halvasti või viibinud lähikontaktis COVID-19 positiivse inimesega.
Anna meile teada oma olukorrast, koos leiame lahenduse!

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.


Koolitajad:

Aleksandr Tverdovski
Aleksandr Tverdovski on äri ja läbirääkimiste treener, müügi- ja klienditeeninduse spetsialist. Omab 25-aastast müügi ja läbirääkimiste... Loe veel

Aleksandr Tverdovski


Aleksandr Tverdovski on äri ja läbirääkimiste treener, müügi- ja klienditeeninduse spetsialist. Omab 25-aastast müügi ja läbirääkimiste kogemust eri valdkondades – kindlustus, juriidika, projektijuhtimine, kinnisvaraarendus. 5 aastat õpetamise ja treeningute läbiviimise kogemus Eestis ja välismaal. Osales mitmetes rahvusvahelistes müügi-, läbirääkimiste, teenindamise, juhtimise foorumites ja konverentsidel. Omab õigus- ja turundusalast kõrgharidust. 

Uudiskiri

Ole alati kursis uute koolitustega ja blogi postitustega

Mida kliendid meist arvavad?

Osaleja"Sekretär-juhiabi
kursus koos
personalitöö
õppega"
talv 2019

Tunnen, et minu jaoks oli koolitus ainuõige otsus. Ma olen enam kui rahul! Õppimise protsess on olnud rahuldust ja enesekindlust andev. Mulle meeldisid praktilised õppepäevad. Need elavdasid ja sundisid aju tööle. Hästi jäid meelde loenguteemad, mida seletati lahti näiteid juurde tuues. Üks kasulikumaid leonguid oli eesti keel, kus kirjtuasime CV, kaaskirja ja motivatsioonikirja. Tagantjärgi ei imesta, miks paljud ettevõtted mulle ei vastanud. Minu CV polnud koostatud vastavalt nõuetele. Kasulikud olid ka arvutitunnid, sest nüüdisajal pole arvutialaseid teadmisi kunagi vähe.