Toimetulek keeruliste klientidega

11.03

Tallinn

Koolitus keskendub praktilistele ja tõhusatele lähenemistele, et aidata osalejatel paremini mõista konfliktide olemust ning omandada oskused keeruliste klientidega edukaks suhtlemiseks ja läbirääkimisteks. Siin õpid, kuidas lahendada keerulisi olukordi kindlalt, kuid taktitundeliselt, hoides samal ajal suhteid ja saavutades soovitud tulemusi.

Sihtgrupp

Koolitus on mõeldud nii ettevõtjatele, juhiabidele, kohaliku omavalitsuse töötajatele kui ka teenindussektoris tegutsejatele – kõigile, kelle töö hõlmab keerulist suhtlust.

Kursuse sisu

  • kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;
  • konfliktide lahendamise strateegiad;
  • läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;
  • olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;
  • läbirääkimiste peamised etapid;
  • erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;
  • praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.

Muu info

Koolitus on väga praktiline - reaalsed situatsioonide simulatsioonid ja harjutused! Osalejate tagasiside koolitusele ja koolitajale on olnud ülivõrdes. Lisaks tõhusatele konfliktilahendusmeetoditele ja läbirääkimisoskuste arendamisele on olulisel kohal ka enesehoid.

Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale.

Edukale lõpetajale digitunnistus või tõend!

  • Asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • Kestvus: 6 tundi
  • Sisaldab: 5 tundi auditoorset tööd ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas
  • Hind: 129.51 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

 

Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse
õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega

Õppekava uurides, pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇

 

👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


Küsimused ja lisainfo:

Hellika Rohtmets

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee 

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Tõkke

Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

​524 9472

maria.tokke@reiting.ee

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


Koolitajad:

Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel

Urmo Reitav


On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.

Soovin saada koolituspakkumisi

Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

Mida kliendid meist arvavad?

MerikePraktikant

Esimene, mis silma hakkab, on Reitingu raamatupidajate suur töövõime ja suur kompetentsus!