Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused

09.03-16.03

Veebis

Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat teenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima koolitusele, mis annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.

Sihtgrupp

Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega ning kes soovivad saada ülevaadet müügi ja klienditeeninduse korraldusest.

Kursuse sisu

  • teenindaja roll ettevõtte esindajana;
  • klientide segmenteerimine, erinevad klienditüübid. Kliendi ootused;
  • teenindusprotsess esmakontaktist kontakti lõpetamiseni;
  • müügimeeskonna roll ettevõttes;
  • müügitehnikad;
  • müügi seosed ettevõtte teiste funktsionaalsete valdkondadega;
  • pikaaegse kliendisuhte hoidmine;
  • kliendihalduse põhimõtted;
  • CRM;
  • kliendirahulolu, selle kujundamine ja mõõtmine.

Muu info

Kursuse hinnas sisalduvad koolitusmaterjalid. 

Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.

  • Kellaaeg: 10.00-15.00
  • Asukoht: Veebikeskkonnas Zoom, Veebis
  • Kestvus: 20 tundi
  • Sisaldab: 18 tundi auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 280.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


Küsimused ja lisainfo:

Laura Köidam

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
laura.koidam@reiting.ee

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Korabljova

Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

​524 9472

maria.korabljova@reiting.ee

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise

TÄHELEPANU! Alates 25. oktoobrist tuleb täienduskoolitusel osalemisel esitada enda vaktsineerituse või COVID-19 läbipõdemise tõend. Eelnimetatud tõendite puudumisel on võimalus osaleda veebis toimuvatel koolitusel. Vabariigi Valituse kehtestatud piirangutega saate tutvuda SIIN


Koolitajad:

Ott Alemaa
 Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel

Ott Alemaa


 


Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.


Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina ning joogaõpetajana.


 

Soovin saada koolituspakkumisi

Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

Mida kliendid meist arvavad?

Kaido KullamäeKlient aastast 2006
(Newbilder OÜ)

Asutasin enda ettevõtte 2006. aastal ning vajasin peatselt ka raamatupidajat. Kuulutuse kaudu jõudsin Reitinguni. "Verivärske" ettevõtjana, sain Reitingust, lisaks raamatupidamisteenusele, ka teadmisi erinevate deklaratsioonide, maksude kui kõige muu kohta. Tänaseni saan pöörduda enda raamatupidaja poole nii lihtsamate kui keerulisemate küsimustega. Olen väga rahul!