Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused

05.10-07.10

Tartu

Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat teenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima koolitusele, mis annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.

Sihtgrupp

Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega ning kes soovivad saada ülevaadet müügi ja klienditeeninduse korraldusest.

Kursuse sisu

  • teenindaja roll ettevõtte esindajana;
  • klientide segmenteerimine, erinevad klienditüübid. Kliendi ootused;
  • teenindusprotsess esmakontaktist kontakti lõpetamiseni;
  • müügimeeskonna roll ettevõttes;
  • müügitehnikad;
  • müügi seosed ettevõtte teiste funktsionaalsete valdkondadega;
  • pikaaegse kliendisuhte hoidmine;
  • kliendihalduse põhimõtted;
  • CRM;
  • kliendirahulolu, selle kujundamine ja mõõtmine.

Muu info

Kursuse hinnas sisalduvad koolitusmaterjalid ja kohvipausid. Koolitus toimub kolmel koolituspäeval; 05.10; 06.10 ja 07.10.2022

Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.

  • Kellaaeg: 09.30-14.45
  • Asukoht: Kastani 39, Tartu
  • Kestvus: 20 tundi
  • Sisaldab: 18 tundi auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 280.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


Küsimused ja lisainfo:

Hellika Rohtmets

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee 

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Korabljova

Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

​524 9472

maria.korabljova@reiting.ee

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


Koolitajad:

Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel

Kairit Reiman


Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.


Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.


Kairit iseloomustavad õppijad, kui väga lahedat, sõbralikku ja huvitavat koolitajat, kes suudab osalejaid kuulama ja huvitavaid grupiülesandeid tegema panna. 

Soovin saada koolituspakkumisi

Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

Mida kliendid meist arvavad?

Osaleja"Sekretär-juhiabi
kursus koos
personalitöö
õppega"
talv 2019

Tunnen, et minu jaoks oli koolitus ainuõige otsus. Ma olen enam kui rahul! Õppimise protsess on olnud rahuldust ja enesekindlust andev. Mulle meeldisid praktilised õppepäevad. Need elavdasid ja sundisid aju tööle. Hästi jäid meelde loenguteemad, mida seletati lahti näiteid juurde tuues. Üks kasulikumaid leonguid oli eesti keel, kus kirjtuasime CV, kaaskirja ja motivatsioonikirja. Tagantjärgi ei imesta, miks paljud ettevõtted mulle ei vastanud. Minu CV polnud koostatud vastavalt nõuetele. Kasulikud olid ka arvutitunnid, sest nüüdisajal pole arvutialaseid teadmisi kunagi vähe.