Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused

05.07-07.07

Tartu

Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat teenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima koolitusele, mis annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.

Sihtgrupp

Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega ning kes soovivad saada ülevaadet müügi ja klienditeeninduse korraldusest.

Kursuse sisu

  • teenindaja roll ettevõtte esindajana;
  • klientide segmenteerimine, erinevad klienditüübid. Kliendi ootused;
  • teenindusprotsess esmakontaktist kontakti lõpetamiseni;
  • müügimeeskonna roll ettevõttes;
  • müügitehnikad;
  • müügi seosed ettevõtte teiste funktsionaalsete valdkondadega;
  • pikaaegse kliendisuhte hoidmine;
  • kliendihalduse põhimõtted;
  • CRM;
  • kliendirahulolu, selle kujundamine ja mõõtmine.

Muu info

Kursuse hinnas sisalduvad koolitusmaterjalid ja kohvipausid. Koolitus toimub kolmel koolituspäeval; 05.07; 06.07 ja 07.07.2022

Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.

  • Kellaaeg: 09.30-14.45
  • Asukoht: Kastani 39, Tartu
  • Kestvus: 20 tundi
  • Sisaldab: 18 tundi auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 280.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


Küsimused ja lisainfo:

Hellika Rohtmets

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee 

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Korabljova

Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

​524 9472

maria.korabljova@reiting.ee

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


Koolitajad:

Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel

Kairit Reiman


Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.


Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.


Kairit iseloomustavad õppijad, kui väga lahedat, sõbralikku ja huvitavat koolitajat, kes suudab osalejaid kuulama ja huvitavaid grupiülesandeid tegema panna. 

Soovin saada koolituspakkumisi

Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

Mida kliendid meist arvavad?

Kaido KullamäeKlient aastast 2006
(Newbilder OÜ)

Asutasin enda ettevõtte 2006. aastal ning vajasin peatselt ka raamatupidajat. Kuulutuse kaudu jõudsin Reitinguni. "Verivärske" ettevõtjana, sain Reitingust, lisaks raamatupidamisteenusele, ka teadmisi erinevate deklaratsioonide, maksude kui kõige muu kohta. Tänaseni saan pöörduda enda raamatupidaja poole nii lihtsamate kui keerulisemate küsimustega. Olen väga rahul!