Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused

15.09-29.09

Tartu

Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat teenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima koolitusele, mis annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.

Sihtgrupp

Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega ning kes soovivad saada ülevaadet müügi ja klienditeeninduse korraldusest.

Kursuse sisu

  • teenindaja roll ettevõtte esindajana;
  • klientide segmenteerimine, erinevad klienditüübid. Kliendi ootused;
  • teenindusprotsess esmakontaktist kontakti lõpetamiseni;
  • müügimeeskonna roll ettevõttes;
  • müügitehnikad;
  • müügi seosed ettevõtte teiste funktsionaalsete valdkondadega;
  • pikaaegse kliendisuhte hoidmine;
  • kliendihalduse põhimõtted;
  • CRM;
  • kliendirahulolu, selle kujundamine ja mõõtmine.

Muu info

Kursuse hinnas sisalduvad kohvi - ja küpsisepausid ning koolitusmaterjalid. Õpe toimub kolmel päeval: 15.09, 22.09 ja 29.09.2021

Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.

 

  • Asukoht: Kastani 39, Tartu
  • Kestvus: 20 tundi
  • Sisaldab: 18 tundi auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 260.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.


Küsimused ja lisainfo:

Liis Kalbe

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
liis.kalbe@reiting.ee

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Valeria Ševtšenko

Koolitusjuht (venekeelsed koolitused)

​524 8525

valeria.sevtsenko@reiting.ee

Alates 31. maist on taas lubatud sisetingimustes toimuvad koolitused.

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

Reitingu meeskond

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


Koolitajad:

Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel

Kairit Reiman


Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.


Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.


Kairit iseloomustavad õppijad, kui väga lahedat, sõbralikku ja huvitavat koolitajat, kes suudab osalejaid kuulama ja huvitavaid grupiülesandeid tegema panna. 

Uudiskiri

Ole alati kursis uute koolitustega ja blogi postitustega

Mida kliendid meist arvavad?

Eve"Täiskasvanute
koolitaja koolitus"
talv 2021

Aitäh! Üks suur unistus täitus 😊
Mul on hea meel, et tutvusin nii paljude toredate kolleegidega. Siiras tänu Reitingu koolitajatele ja eriline tänu teile, Marge ja Anneli! Leidsite keerulisel ajal lahendused ja võluväel korraldasite kõik ümber. Mina ei tunne, et oleksin veebiõppe tõttu millestki olulisest ima jäänud. Liialdamata ütlen, et see koolitus muutis minu mõtteviisi enam, kui ükski teine seni kogetu.

Armas on tunda teie toetust ja kaasaelamist kutse taotlemisel. Aitäh, et olemas olete 😊😊