Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused

01.03-16.03

Veebis

Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat teenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima koolitusele, mis annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.

Sihtgrupp

Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega ning kes soovivad saada ülevaadet müügi ja klienditeeninduse korraldusest.

Kursuse sisu

  • teenindaja roll ettevõtte esindajana;
  • klientide segmenteerimine, erinevad klienditüübid. Kliendi ootused;
  • teenindusprotsess esmakontaktist kontakti lõpetamiseni;
  • müügimeeskonna roll ettevõttes;
  • müügitehnikad;
  • müügi seosed ettevõtte teiste funktsionaalsete valdkondadega;
  • pikaaegse kliendisuhte hoidmine;
  • kliendihalduse põhimõtted;
  • CRM;
  • kliendirahulolu, selle kujundamine ja mõõtmine.

Muu info

Kursuse hinnas sisalduvad koolitusmaterjalid. 

Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.

  • Kellaaeg: 9.30-14.30
  • Asukoht: Veebikeskkonnas Zoom, Veebis
  • Kestvus: 20 tundi
  • Sisaldab: 18 tundi auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 260.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.


Küsimused ja lisainfo:

Liis Kalbe

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
liis.kalbe@reiting.ee

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Korabljova

Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

​524 9472

maria.korabljova@reiting.ee

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise

TÄHELEPANU! Alates 25. oktoobrist tuleb täienduskoolitusel osalemisel esitada enda vaktsineerituse või COVID-19 läbipõdemise tõend. Eelnimetatud tõendite puudumisel on võimalus osaleda veebis toimuvatel koolitusel. Vabariigi Valituse kehtestatud piirangutega saate tutvuda SIIN


Koolitajad:

Ott Alemaa
 Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel

Ott Alemaa


 


Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.


Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina ning joogaõpetajana.


 

Uudiskiri

Ole alati kursis uute koolitustega ja blogi postitustega

Mida kliendid meist arvavad?

L. Palmiste"Täitemenetlus
teoorias ja
praktikas"
mai 2021

Oli väga praktiline ja asjalik koolitus ning hea lektor. Samuti olen koolituse korraldusega väga rahul, sest mulle sobib veebipõhine koolitus.