Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused

02.03-30.03

Tallinn

Reiting Koolituskeskus kutsub Sind koolitusele! Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat klienditeenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima!

Koolitus annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.

Sihtgrupp

Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega

Kursuse sisu

  • Teenindaja rollid; põhiroll ja kõrvalrollid. Kliendi tüpoloogia. Kliendi ootused. Roll kui abistaja. Rollikonfliktid.
  • Kliendiga kontakti loomine, hoidmine ja lõpetamine. Esitusstiili valik. Kliendi soovide ja vajaduste kindlaks määramine.
  • Mittesõnalise käitumise märkamine ja arvestamine (pilkkontakt, distants, žestid, poos jt).
  • Kehtestav käitumine. Selge eneseväljendus. Aktiivne kuulamine. Äraütlemine.
  • Toote demonstreerimine. Näitvahendite kasutamine. Presentatsiooni läbiviimine.
  • Toimetulek vastupanu, agressioonide ja manipuleerimisega. Konfliktide lahendamine.
  • Müügiprotsessi võtmetegevused.
  • Pikaaegse kliendisuhte hoidmine 

Muu info

Kursuse hinnas sisalduvad kohvi - ja küpsisepausid ning koolitusmaterjalid. 

Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.

  • Kellaaeg: 9.30- 16.30
  • Asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • Kestvus: 16 tundi
  • Sisaldab: 16 tundi auditoorset tööd
  • Hind: 250.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.


Küsimused ja lisainfo:

Liis Kalbe

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
liis.kalbe@reiting.ee

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Valeria Ševtšenko

Koolitusjuht (venekeelsed koolitused)

​524 8525

valeria.sevtsenko@reiting.ee

Sinu tervis on oluline!

Vabariigi Valitsuse otsusega on Harjumaal ja Ida-Virumaal kehtestatud täiendavad piirangud kuni 25. jaanuarini, sel perioodil toimuvad kõik auditoorsed grupikoolitused veebikeskkonnas Zoom. Ülejäänud Eesti alustab klassikoolitusi alates 11. jaanuarist.

NB! Koolitused toimuvad igal juhul, kas ruumis või veebikeskkonnas, olete oodatud registreerima! Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

Reitingu meeskond


Koolitajad:

Mare Muskat
Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.Teema- ja metoodikapädevus kasutusel ning täienenud Tallinna Majanduskoolis... Loe veel

Mare Muskat


Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.


Teema- ja metoodikapädevus kasutusel ning täienenud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ainekursuste ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on järjepidevalt toimunud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Eneseväljendus täiendatud Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.

Uudiskiri

Ole alati kursis uute koolitustega ja blogi postitustega

Mida kliendid meist arvavad?

Osaleja"Sekretär-juhiabi
kursus koos
personalitöö
õppega"
talv 2019

Tunnen, et minu jaoks oli koolitus ainuõige otsus. Ma olen enam kui rahul! Õppimise protsess on olnud rahuldust ja enesekindlust andev. Mulle meeldisid praktilised õppepäevad. Need elavdasid ja sundisid aju tööle. Hästi jäid meelde loenguteemad, mida seletati lahti näiteid juurde tuues. Üks kasulikumaid leonguid oli eesti keel, kus kirjtuasime CV, kaaskirja ja motivatsioonikirja. Tagantjärgi ei imesta, miks paljud ettevõtted mulle ei vastanud. Minu CV polnud koostatud vastavalt nõuetele. Kasulikud olid ka arvutitunnid, sest nüüdisajal pole arvutialaseid teadmisi kunagi vähe.