Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused
02.03-30.03
Tallinn
Reiting Koolituskeskus kutsub Sind koolitusele! Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat klienditeenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima!
Koolitus annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.
Sihtgrupp
Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega
Kursuse sisu
- Teenindaja rollid; põhiroll ja kõrvalrollid. Kliendi tüpoloogia. Kliendi ootused. Roll kui abistaja. Rollikonfliktid.
- Kliendiga kontakti loomine, hoidmine ja lõpetamine. Esitusstiili valik. Kliendi soovide ja vajaduste kindlaks määramine.
- Mittesõnalise käitumise märkamine ja arvestamine (pilkkontakt, distants, žestid, poos jt).
- Kehtestav käitumine. Selge eneseväljendus. Aktiivne kuulamine. Äraütlemine.
- Toote demonstreerimine. Näitvahendite kasutamine. Presentatsiooni läbiviimine.
- Toimetulek vastupanu, agressioonide ja manipuleerimisega. Konfliktide lahendamine.
- Müügiprotsessi võtmetegevused.
- Pikaaegse kliendisuhte hoidmine
Muu info
Kursuse hinnas sisalduvad kohvi - ja küpsisepausid ning koolitusmaterjalid.
Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.
- Kellaaeg: 9.30- 16.30
- Asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
- Kestvus: 16 tundi
- Sisaldab: 16 tundi auditoorset tööd
- Hind: 250.00 € + km
Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Küsimused ja lisainfo:

Sinu tervis on oluline!
Vabariigi Valitsuse otsusega on Harjumaal ja Ida-Virumaal kehtestatud täiendavad piirangud kuni 25. jaanuarini, sel perioodil toimuvad kõik auditoorsed grupikoolitused veebikeskkonnas Zoom. Ülejäänud Eesti alustab klassikoolitusi alates 11. jaanuarist.
NB! Koolitused toimuvad igal juhul, kas ruumis või veebikeskkonnas, olete oodatud registreerima! Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.
Reitingu meeskond
Koolitajad:
