Osaliselt veebis! Kliendikeskne laotöö

15.04-08.05

Tallinn

Koolituse eesmärk on õpetada, kuidas kaubanduslaos suhelda klientidega, efektiivselt kaupa vastu võtta, sorteerida, paigaldada hoiukohale, komplekteerida tellimusi, pakendada, väljastada, hoida laos korda, lahendada probleeme, organiseerida tööprotsesse ja inventeerida.  

Kaubanduslaos töötav töötaja peaks osutama kõrge kvaliteeditasemega klienditeenindust, mis tagab klientide rahulolu. Kiire ja efektiivne reageerimine kliendi päringutele või probleemidele aitab vältida laos segadusi ning viljatuid tegevusi. Klienditeenindus hõlmab täpset ja õigeajalist tellimuste täitmist, mis on vajalik kaubavoogude jätkusuutlikkuse tagamiseks. 

Registreeru kohe, et täiendada oma oskusi, tõsta ettevõtte tõhusust ning konkurentsivõimet!

Целевая группа

Koolitusele on oodatud hulgi -ja jaekaubanduses töötavad klienditeenindajad, e-kaupluse klienditeenindajad, müüjad, müügikonsultandid, laotöötajad, kaubakäitlejad, komplekteerijad ning kõik isikud, kes on huvitatud või soovivad täiendavaid lisateadmisi tööstus ja/või kaubanduslaost. 

Содержание курса

Laotöö – 16 akadeemilist tundi

  • veodokumentide saadetise adressaadi vastavuse tuvastamine; 
  • kaupade vastuvõtuprotsessi korraldamine ning tüüpvigade vältimine; 
  • veorežiimi tingimuste täitmise jälgimine vastavalt kauba omadustele; 
  • pakkeüksuste vigastuste tuvastamine ja registreerimine; 
  • kaupade mahalaadimine (otstarbekas laoseadmete ja töövahendite kasutamine); 
  • pakkeüksuse seisundi hindamine ning vigastuste märkimine veodokumentides; 
  • pakkeüksuste sorteerimine, konsolideerimine ja ristlaadimine; 
  • toodete tuvastamine ja võrdlemine. Koguste vastavuse kontrollimine (visuaalselt või elektroonselt) sh. saadetised väljaspool EL; 
  • hoiuühikute koostamine lähtuvalt kauba eripärast; 
  • kaupade hoiukohtadele paigutamine ja edasine käitlemine (niiskus, temperatuur vms.); 
  • hoiule paigutatud toodete registreerimine tooteartiklite -ja koguste lõikes laoaadressidel;
  • väljastustellimuse komplekteerimine (ühe tellimuse kaupa, mass-, rühm- või tsoonkomplekteerimine); 
  • sobiva pakenditüübi (kaubaalus, väikepakend jm) valik, vastavalt toodete omadustele (kogus, maht või kaal); 
  • komplekteeritud toodetest kompaktse pakkeüksuse koostamine ja pakendamine, arvestades kauba, veoahelas kasutatava transpordiliigi või veoviisi eripäraga; 
  • pakkeüksuste kinnitamine (Euroopa hea tava veoste kinnitamisel maanteevedudel, CTU koodeks jms); 
  • pakkeüksuste ja kaubadokumentide üle andmine, tuvastades eelnevalt kaubasaaja või vedaja isiku samasuse; 
  • kauba inventeerimine; 
  • inventuuri ettevalmistamine, kokkuvõtete- ja järelduste tegemine; 
  • võimalike saldovahede tekkimise põhjuste välja selgitamine

Ohutuskoolitus ja raskuste tõstmine - 6  akadeemilist tundi

  • ohutusnõuded töö ajal;
  • ohuolukordade hindamine ja vältimine;
  • laotöötaja ohuteadlikkuse tõstmine;
  • kahveltõstuki ja virnastajaga vms. kauba laadimine või komplekteerimine;
  • kauba ohutu paigutamine laos ja haagises;
  • ohutud ja ergonoomilised töövõtted raskuste teisaldamisel.

Klienditeenindaja - 8 akadeemilist tundi

  • klienditeeninduse A ja O (välimus, täpsus, viisakus, suhtlemisreeglid jms);
  • mida tarbijad teenindusprotsessis hindavad?
  • erineva kultuuritaustaga klientide teenindamine;
  • protokoll ja etikett (käitumine, suhtlemine, tutvumine, tervitamine, esitlemine, rõivastumine jne); 
  • teenindusprotsess;
  • hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;
  • teenindusstandard kui teenindusprotsessi juhtimismudel;
  • teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);
  • kontori -ja telefoniteenindus;
  • klientide nõustamine ja abistamine online kanalites (e-mail ja chat vms);
  • esmamulje loomine;
  • lojaalsuse kasvatamine;
  • efektiivne toimetulek rahulolematute klientide/tellijatega (suhtumine + oskused + teadmised);
  • reageerimine kliendi etteheidetele ning teenindaja või asutusepoolsetele vigadele;
  • erinevad klienditüübid “Raskete klientide" tüübid ning nendega suhtlemise eripärad;
  • klienditeenindaja töö ja turvalisus (mitte tavapäraselt käituv klient, valeraha, vargused jne.).

Müügitehnikad – 8 akadeemilist tundi

  • proaktiivne nõustamis/müügiprotsessi juhtimine;
  • müügi seitse sammu;
  • müügi alustamine;
  • vajaduste selgitamine;
  • toodete tutvustamine; 
  • vastuväited; 
  • müügi lõpetamine ja edaspidiste suhete arendamine; 
  • tarbijate ostukäitumine – kõik tahavad osta, kuid keegi ei taha, et neile müüakse; 
  • tarbija tunnused, ostuotsustusprotsess – kes millist müüki soovib;
  • peamised müügitehnikad (müügivõtted ja nipid);
  • müügitehnikate lühi- ja pikaajalised tagajärjed;
  • müügiargumendid erinevatele isikustele;
  • liftikõne;
  • pikaajaliste kliendisuhete loomine;
  • kaupade väljapanek müügisaali (võimalused, põhimõtted, eesmärk).
  • Время: 09.30 - 16.30
  • Длительность: 38 tundi
  • Sisaldab: 20 tundi auditoorset ja 18 tundi praktikat õppekeskkonnas
  • Стоимость: 650.00 € + km

Учебный центр Рейтинг является партнёром карты обучения Эстонской Кассы по безработице

 

Перед регистрацией на курс обязательно ознакомьтесь с учебной программой
(найдёте во введении к содержанию курса) и организацией обучения.

Изучая учебную программу, обратите внимание на то, соблюдены ли необходимые условия для начала обучения и соответствует ли учебная программа Вашим ожиданиям и пожеланиям. Если у Вас возникли вопросы по учебной программе или Вы чувствуете, что педагог должен учесть какие-то Ваши особые пожелания, обязательно свяжитесь с нами! Контакты найдёте здесь👇


Küsimused ja lisainfo:

Sigrid Silbaum

Менеджер по работе с клиентами (Таллинн)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Tõkke

Менеджер по работе с клиентами (курсы на русском языке)

​524 9472

maria.tokke@reiting.ee

Hellika Rohtmets

Менеджер по работе с клиентами (Тарту или e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee

Чтобы зарегистрироваться, нажмите кнопку «зарегистрироваться» в правом верхнем углу страницы и введите данные.


Koolitajad:

Meljo Musto
Meljo Musto (Täiskasvanute koolitaja, tase 6) on õppinud Tartu Ülikoolis ettevõtluse ning tehnoloogia juhtimise magistriõppes.... Loe veel

Meljo Musto


Meljo Musto (Täiskasvanute koolitaja, tase 6) on õppinud Tartu Ülikoolis ettevõtluse ning tehnoloogia juhtimise magistriõppes. Ärikorralduse BA. Koolituskeskus Reiting koolitaja alates 2008. aastast, mentor alates 2012 aastast. Meljo on EVEA Rohepöörde töögrupi liige ja esindab EVEA-t Haridusministeeriumi Roheoskuste arendamise juhtkomisjonis, PRIA Leaderi programmi hindaja. Meljol on ettevõtluskogemus alates aastat 1993. Hetkel juhib PVC viilhalli projekti Hallitehases ning on Melsum OÜ väikeettevõtete ärikonsultant. Meljo Musto osales aastatel 2010−2011 INNOVE Eesti kutseõppeasutuste kvaliteediauhinna konkursil assessorina ja kvaliteediauhinna hindamiskomisjoni liikmena. Lisaks kuulub ta veel EVEA kommunikatsiooni ja turunduse töögruppi. Meljo on seitsme aasta jooksul avaldanud ajalehes Äripäev üle 17 artikli. Meljo Musto on töötanud AS-is Erahariduskeskus (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor) moodulijuhina ja logistika lektorina Tallinna Majanduskoolis, Tallinna Tööstushariduskeskuses ja Valgamaa Kutseõppekeskuses. Varem on Meljo töötanud OÜ Kaubaekspress Tartu filiaali juhi ja Arco Transport AS Tartu filiaali transpordi osakonna juhatajana (sh Tartu filiaali käivitamine ja Kagu-Eesti sihtturu hõivamine alates aastast 2001). Meljo on Logistikasõnastiku (http://wiki.eek.ee) terminite ja fotode kaasautor.

Я хочу получить предложения по обучению

Введите адрес электронной почты и получайте лучшие предложения

Что о нас думают клиенты?

M. Vam"Трудовое право"

? прошла КУРС "ТРУДОВОЕ ПРАВО" с Анжелой Мелиховой.
✅Объёмная и полезная информация подана интересно, доступно для понимания. Легко усваивается! Благодарю всю команду за хорошую организацию и позитивные вибрации! ?⚖️?