Asjatundlik abiline juhile ja kolleegidele!
Oma ametis hinnatud sekretär on kursis majanduse, ettevõtlus ja personalitöö alustega, tunneb etiketti, tööseadusandlust, valdab kaasaegset kirjakeelt, oskab korraldada koosolekuid, teab arhiivinduse ja dokumendihalduse põhitõdesid ning muidugi oskab kasutada vajalikke arvutiprogramme.
Asjatundlik sekretär-juhiabi on ettevõtjale kui tema teine parem käsi! Lisaks tavapärasele sekretäriametile omab ta teadmisi organisatsioonikultuurist, avalikust esinemisest, sise- ja väliskommunikatsioonist, dokumentide digitaalsest menetlemisest, ärilogistikast jms.
Lisaks sekretär-juhiabi teadmistele saad kursusel omandada ka personalijuhtimise põhitõed! On teada, et tark juht on küll firma pea, kuid personalispetsialist on selle kael! Tema teab, kuidas meeskond toimuma peab. Ta valdab personali planeerimise ja värbamisprotsesse ja palju muud.
Koolituse tagasiside: Tunnen, et minu jaoks oli koolitus ainuõige otsus. Ma olen enam kui rahul! Õppimise protsess on olnud rahuldust ja enesekindlust andev. Mulle meeldisid praktilised õppepäevad. Need elavdasid ja sundisid aju tööle. Hästi jäid meelde loenguteemad, mida seletati lahti näiteid juurde tuues. Üks kasulikumaid leonguid oli eesti keel, kus kirjutasime CV, kaaskirja ja motivatsioonikirja. Tagantjärgi ei imesta, miks paljud ettevõtted mulle ei vastanud. Minu CV polnud koostatud vastavalt nõuetele. Kasulikud olid ka arvutitunnid, sest nüüdisajal pole arvutialaseid teadmisi kunagi vähe.
Tutvustavat videot sekretär-juhiabi kursustest vaata SIIT
Sihtgrupp
Kursus sobib inimestele, kes soovivad tööle asuda sekretäri, assistendi või personalispetsialistina.
Oodatud on ka need huvilised, kes on varasemalt omandanud algteadmisi bürootööst, et oma teadmisi täiendada või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-juhiabi tööst, sh dokumendihaldusest ja asjaajamisest ning personalitööst
Kursuse sisu
Sekretär-juhiabi mooduli teemad (135 tundi auditoorset tööd, 29 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 30 tundi iseseisvat tööd):
- sekretäride kutse-eetika;
- ettevõtluse alused;
- etikett ja ettevõtte esindamine;
- tööalane korrektne eesti keel;
- bürootöötaja arvutiõpe;
- dokumendihaldus;
- arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine;
- raamatupidamise ja personalitöö algdokumentide põhinõuded;
- meeskonnatöö;
- koosolekute korraldamine ja protokollimine;
- organisatsiooni kultuur ja suhtekorraldus, kommunikatsiooni alused;
- suhtlemis- ja koostööoskused;
- konfliktijuhtimine ja läbirääkimised;
- tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites;
- tööõigus;
- projekt organisatsiooni töös ja selle juhtimine;
- eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused;
- mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine;
- kõnekunst ja meedia suhtlus.
Personalitöö mooduli teemad (40 tundi auditoorset tööd):
- personalitöö eetika;
- kutsetasemed ja kutset andva organisatsiooni tutvustus;
- organisatsioon kui tervik, tööjõu tähtsus organisatsioonis;
- personalitöö funktsioonid ja rollid;
- tööjõuturg;
- värbamisallikad, värbamine ja värbamistegevused;
- töötajate tasustamine;
- uue töötaja sisseelamisprogramm;
- ettevõtte sisekliima, tagasisidestamine, arenguvestlused, koostöövestlused (juhi ja töötaja vestlused);
- personali hindamine;
- personalidokumentide koostamine, haldamine ja arhiveerimine;
- personaliuuringud;
- töötajate vähendamise põhimõtted;
- ettevõtte kohustused tööohutuse tagamisel ja personalitöötaja roll nende täitmisel.
Tutvu kindlasti teemade täpsema tutvustusega õppekavas.
Muu info
Tunniplaaniga tutvumiseks kirjuta julgelt koolitus@reiting.ee.
Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud ka sülearvuti kasutamisvõimalus.
Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!
- Kellaaeg: 10.00 - 15.00, 09.30 - 14.30, 10.00
- Täpsem asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
- Kestvus: 234 tundi
- Sisaldab: 175 tundi auditoorset tööd, 29 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 30 tundi iseseisvat tööd
- Hind: 2000.00 € + km
Koolitajad:
Anne Roosipõld
Anne Roosipõld on pikaajalise kogemusega koolitaja-andragoog, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud. Anne on raamatute “Restoraniteenindus”...
Loe veelAnne Roosipõld
Anne Roosipõld on pikaajalise kogemusega koolitaja-andragoog, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor õppejõud. Anne on raamatute “Restoraniteenindus” ja “Toitlustamise alused” kaasautor; viinud läbi erinevaid etiketialaseid koolitusi ja teeninduskoolitusi.
Hille Raud
Hille töötab hetkel SA Õigusteenuste Büroo juhatajana.Hariduselt on Hille Tartu Ülikooli õigusteaduskonna lõpetanud jurist....
Loe veelHille Raud
Hille töötab hetkel SA Õigusteenuste Büroo juhatajana.
Hariduselt on Hille Tartu Ülikooli õigusteaduskonna lõpetanud jurist. Tööalaselt on ta tegutsenud peamiselt kahes suunas – aastaid juhtinud ja teostanud Eesti ühiskonnale vajalikke õigusabiprojekte SA Õigusteenuste Bürood püsti hoides ning tegutsenud tööõiguse valdkonna koolitaja/lektorina.
Kaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes...
Loe veelKaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.
Margus Rosin
Margus Rosin on väga laia silmaringiga ja huvitav koolitaja, kes on omandanud oma teadmised mitmetes ülikoolides õppides nii Eestis...
Loe veelMargus Rosin
Margus Rosin on väga laia silmaringiga ja huvitav koolitaja, kes on omandanud oma teadmised mitmetes ülikoolides õppides nii Eestis kui Inglismaal. Peamised kogemused ettevõtluse ja IT vallas on omandatud peale ISO27000 juhtiv audiitori kutsetunnistuse saamist. Tegutsenud Infoturbe ja IT-juhtimise vallas üle 15 aasta. On osalenud paljudesse ISKE rakenduse projektidesse nii ettevalmistuses kui ka auditeerimises. Pidevalt ennast täiendanud erinevate täienduskoolitustega infoturbe ja juhtimise vallas. Tema pikaajaline koolitaja kogemus võimaldab pakkuda huvitavaid koolitusi nii algajale arvutikasutajale, kui ka sisukaid ja praktilisi nõuandeid tippjuhtidele. Peamiselt on ta konsulteerinud keskmiseid ja suuremaid finants- ja tootmisettevõteid infoturbe ja äriprotsesside osas, kuid meeleldi lööb kaasa ka väikeettevõtluse, teeninduse ja kaubanduse sfääris. Tema tõelised lemmikud on StartUp-id.
Veikko Täär
Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud...
Loe veelVeikko Täär
Veikko Täär on kõrgharidusega näitleja, õhtujuht, telesaatejuht ja väga tuntud harrastussportlane. Koolitamisega on ta tegelenud ligi 20 aastat. Veikko Täär on jaganud enda teadmisi ja kogemusi tuhandetele inimestele, käsitledes põhiteemadena esinemisoskusi, eneseväljendust, suhtlemist, enesekehtestamist ja motiveerimist. Tema koolitused on kantud positiivsest energiast ning nendes on palju stand up elemente.
Veronika Kruustik
Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht,...
Loe veelVeronika Kruustik
Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht, seetõttu omab väga head ülevaadet riigisüsteemi dokumendihaldusest. Alates aastast 2005 olnud erinevates ettevõtetes kvaliteedijuht- siseaudiitor. 2006 hakkas täiskasvanuid koolitama ning teeb seda tänaseni, omab ka Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutsetunnistust. Aastast 2012 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja. Lööb kaasa Eesti Kvaliteediühingu ja Tartumaa Koolitajate Klubis. Aastast 2014 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja.
Maila Kukk
Maila Kukk on pikaajalise dokumendi- ja arhiivihalduse alase töökogemusega nii avalikus kui ka erasektoris. Ta on läbi viinud praktilise...
Loe veelMaila Kukk
Maila Kukk on pikaajalise dokumendi- ja arhiivihalduse alase töökogemusega nii avalikus kui ka erasektoris. Ta on läbi viinud praktilise suunitlusega erialaseid koolitusi alates 2006. aastast. Omab arhivaari 7. taseme kutsetunnistust, osaleb juhatuse liikmena Eesti Arhivaaride Ühingu töös. Raamatu “Praktiline dokumendihaldus” (2016, 2018 teine trükk) autor.
Haridus:
2011. aastal lõpetanud Tallinna Ülikooli dokumendihalduse magistriõppe
Töökoht: Arhiivikonsultatsioonid OÜ juhataja
Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo...
Loe veelUrmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.
Helis Oidekivi
Helis Oidekivi on lõpetanud Tartu Ülikooli eesti ja soome-ugri keeleteaduse eriala ning on hetkel Tallinna Ülikooli magistrant....
Loe veelHelis Oidekivi
Helis Oidekivi on lõpetanud Tartu Ülikooli eesti ja soome-ugri keeleteaduse eriala ning on hetkel Tallinna Ülikooli magistrant. Ta on tegutsenud juba aastaid õpetaja ja täiskasvanute koolitajana, andes teadmisi eesti keelest edasi nii eesti- kui muukeelsetele õppijatele, nii täiskasvanuile kui kooliõpilastele.
Lisaks õpetamisele tegutseb Helis ka keeletoimetajana ning on koostanud erinevaid õppematerjale eesti keele õppeks. Koolituskeskus Reiting eesti keele koolitajana töötab alates aastast 2020.
Egle Saska
Egle Saska teeb personalitööd alates 1995 aastast. Tema kogemustepagasis on töö Eesti Raudtees, Tallinna Sadamas, Tammiste Personalibüroos...
Loe veelEgle Saska
Egle Saska teeb personalitööd alates 1995 aastast. Tema kogemustepagasis on töö Eesti Raudtees, Tallinna Sadamas, Tammiste Personalibüroos ja PCC Projektis. Lisaks õpetab Egle personalitööd Tallinna Majanduskoolis ning koolitab koostöös PARE ja EBS Juhtimiskoolituskeskusega. Egle on lõpetanud TalTech majandusteaduskonna, Tallinna Majanduskooli õiguse eriala ning kaitsnud Tallinna Ülikoolis magistrikraadi organisatsioonikäitumises. Tema panust personalitöötajate koolitamisel ja nõustamisel on PARE tunnustanud tiitliga Südamega teostaja. Eglel on personalijuht tase 7 kutsetunnistus.
Mare Muskat
Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise,...
Loe veelMare Muskat
Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.
Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on ta järjepidevalt teinud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Samuti on Mare ka täiendanud oma eneseväljenduse oskusi Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.
Kaire Parve
Kaire on TTÜ kõrgharidusega, AoEC poolt sertifitseeritud juhtimiscaoach, pikaajalise praktilise personalijuhtimise kogemusega (20+...
Loe veelKaire Parve
Kaire on TTÜ kõrgharidusega, AoEC poolt sertifitseeritud juhtimiscaoach, pikaajalise praktilise personalijuhtimise kogemusega (20+ aastat), WHO metoodikal Psühholoogilise esmaabi, praktilise vaimse heaolu koolitaja ning töökeskkonnaspetsialist. Läbinud TÜ täiskasvanute koolitaja andragoogi täiendusõppeprogrammi. Täiendanud end pidevalt erinevate Tartu Ülikooli, Tallinna Ülikooli, Tervise Arengu Instituudi, TI ja erinevate erialaühingute tööheaolu, tööstressi, psühholoogia ja nõustamise teemadel.
Joogapraktikatega tegelenud enda füüsilise ja vaimse tasakaalu hoidmiseks ca 15 aastat. Läbinud joogaõpetajate 450 tunnise koolituse 2022.a. Tegev joogaõpetaja ning väikelaste liikumise- ja ujumistreener. Lõpetamas joogateraapia õpinguid. Rohkem infot www.kaireparve.com.
Tervist Edendavate Tööandjate võrgustikku kuuluva ettevõtte Dualteam OÜ asutaja.
Rahvusvahelise coachingu organisatsiooni ICF ja Eesti Coachingu Ühingu liige, Personalijuhtimise arendamise Ühingu PARE, Eesti Sisekoolitajate Liidu, Eesti Karjäärinõustajate Ühingu ja Täiskasvanute Koolitajate Assotsiatsiooni Andras liige.
Avo Treksler
Avo Treksler on omandanud oma arvutialased kogemused ja teadmised piirivalves, panganduses ja ettevõtjana. Õpetanud Sisekaitseakadeemia...
Loe veelAvo Treksler
Avo Treksler on omandanud oma arvutialased kogemused ja teadmised piirivalves, panganduses ja ettevõtjana. Õpetanud Sisekaitseakadeemia Piirivalvekolledžis andmebaase ning arvuti kasutamist. Koostanud ja käidelnud mahukaid andmemassiive ning analüüsinud ja koostanud nende põhjal raporteid ning esitlusi.