Uus! Teeninduskoolitus administreerivale personalile

02.05-30.08

Tartu

Kui puutud oma töös kokku teeninduse või administreerimisega ning vajad selles osas teamiste täiendamist, oled oodatud "Teeninduskoolitusele administreerivale personalile". Õppe jooksul läbime erinevad teemad alates teenindamise algtõdetest kuni enesehoiuni välja.

Koolituse eesmärgiks on saavutada teenindusühiskonna vajadustele vastav teeninduse mõtteviis ja kaasaegse klienditeeninduse põhimõtted. Kursuse käigus saad teadmised, kuidas olla hea meeskonnaliige ja teenindaja ning hoida end tööstressi eest.

Sihtgrupp

Koolitus sobib kõigile, kes soovivad omandada professionaalse ja kaasaegse (kliendi)teeninduse alaseid teadmisi. Oodatud on nii alustavad, kui ka juba teenindus- või administratiivses valdkonnas töötavad inimesed.

Kursuse sisu

Teeninduse olemus ja mõiste, kutse-eetika. Eetikakoodeks - 6 auditoorset tundi

 

Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi

  • käitumine erinevates kultuurides;
  • kirjalike pöördumiste vormistamine;
  • riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.

Tööalane korrektne eesti keel - 7 auditoorset, 8 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 3 tundi iseseisvat tööd

  • eesti õigekeele reeglid;
  • keeleabi;
  • kirjakeele normide uuendused;
  • sõnastus ja lausendusvead;
  • uudissõnad.

Meeskonnatöö - 6 auditoorset tundi

  • eduka meeskonnatöö põhimõtted;
  • erinevate meeskonnaliikide dünaamika;
  • grupikäitumise põhimõtted.

Suhtlemis- ja koostööoskused - 6 auditoorset tundi

  • eduka suhtlemise reeglid;
  • eneseväljenduse peamised põhimõtted;
  • kuulamistõkked ja eduka kuulamise reeglid.

Toimetulek keeruliste klientidega ja stressisituatsioonidega - 6 auditoorset tundi

  • konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused;
  • lahkarvamuste lahendamise strateegiad

Eduka kliendisuhtluse ja müügi võtmetegevused - 18 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd

  • teenindaja rolli ettevõtte esindajana;
  • erinevad kliendid ja nende ootused;
  • müügimeeskonna toimimise põhimõtted;
  • kliendisuhte loomine ja hoidmine;
  • kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid

Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine - 6 auditoorset ja 2 tundi iseseisvat tööd

  • e-kirja kirjutamise põhireeglid;
  • e-kirja kliendile atraktiivsemaks muutmine;
  • müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile.

Teeninduskultuur ja teeninduse kvaliteet - 5 auditoorset tundi

  • teeninduskultuur, kasutatav sõnavara, mõisted;
  • teeninduskultuuri areng ja tänased suunad;
  • teenindusühiskonna mõiste;
  • teeninduspädevused;
  • teenindusprotsess;
  • teeninduskultuur ja teenindusmõttelaad;
  • hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;
  • teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);
  • kes annab teeninduse kvaliteedile lõpliku hinnangu ja kuidas teeninduse kvaliteet määrab tulemuse?

Enesejuhtimine - 6 auditoorset tundi

  • sisemise stressijuhtimise taktikad;
  • rahuliku meele säilitamine keerulistes suhtlussituatsioonides

Muu info

Õpe toimub 13-l õppepäeval (osad neist on veel täpsustamisel): 09.04, 22.04, 23.04, 02.05, 03.05, 10.05, 16.05, 17.05, 2 koolituspäeva täpsustamisel

Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale ning Reitingu märkmikku.

Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.

  • Kellaaeg: 09.30-14.45
  • Täpsem asukoht: Kastani 39, Tiigi 61b, Tartu
  • Kestvus: 88 tundi
  • Sisaldab: 73 tundi auditoorset, 8 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 7 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 1000.00 € + km

Koolitajad:

Jane Suvi
Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti... Loe veel

Jane Suvi


Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti keele ja kirjanduse õpetajana on ta töötanud aastast 2004 ning alates 2008 aastast Tartu Täiskasvanute Gümnaasiumis. Reitingu Koolituskeskuses on Jane Suvi eesti keele koolitaja olnud aastast 2008.


2015. aastal oli Jane Suvi Tartumaa aasta koolitaja nominent ning omab Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutset juba aastast 2014


___


 


Jane Suvi viib läbi “Tööalase korrektse eesti keele” moodulit

Kaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes... Loe veel

Kaire Uusen


Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.


Reitingu koolitaja aastast 2018!


______________


Kaire viib läbi “Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamise” moodulit.

Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel

Kairit Reiman


Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.


Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.


Kairit iseloomustavad õppijad, kui väga lahedat, sõbralikku ja huvitavat koolitajat, kes suudab osalejaid kuulama ja huvitavaid grupiülesandeid tegema panna. 

Leelo Saar
Leelo Saar omandas 2013. aastal bakalaureusekraadi ajakirjanduse ja suhtekorralduse erialal. Ta omab Personalijuht, tase 6 kutsetunnistust.... Loe veel

Leelo Saar


Leelo Saar omandas 2013. aastal bakalaureusekraadi ajakirjanduse ja suhtekorralduse erialal. Ta omab Personalijuht, tase 6 kutsetunnistust. Koolitajana on ta töötanud alates aastast 2015 peamiselt personalitöö kursuste raames. Igapäevaelus on ta personalitöö praktik ja töötab personalijuhina 100+ töötajaga IT valdkonna ettevõttes, rahvusvahelises meeskonnas. (Eestis 100+, USA 200+ töötajat)


Leelo on läbinud Täiskasvanute koolitaja koolituse ning Kogemusnõustaja baaskoolituse. Erialaselt täiendab ta end enim personalivaldkonnas. Leelo kuulub nii Personalijuhtimise ühingusse kui ka Eesti HR Seltsi, kus ta on väikestviisi Lõuna-Eesti regiooni keeltekohviku idee eestvedaja ja seltsi vabatahtlik. 


Ennast iseloomustades meeldib Leelole mõtteviis: “Ole ise see muutus, mida näha soovid!”

Piret Tegova
Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta... Loe veel

Piret Tegova


Piret Tegova on lõpetanud Tartu Kunstikooli kunstilise kujundamise eriala ja Tartu Kõrgema Kunstikooli tekstiilikunsti eriala. Ta on töötanud kunstniku ja õmblejana, aga ka etiketi, reklaami ja käsitöö õpetajana  Tartu Kutsehariduskeskuses. Piret töötab igapäevaselt Tartu Rahvaülikoolis koolitusjuhina. Juba alates 2006. aastast on Piret õpetanud etiketti ja ametieetikat Koolituskeskuses Reiting.


Piret on läbinud erinevaid täienduskoolitusi, seal hulgas andragoogika kursuseid (2002 ja 2007), kursuse “Aktiivõppe meetodid”(2002), “Vabahariduslike koolituskeskuste juhtide täiendkoolituse” (2011) ja “Hindamine õppimise toetamiseks” (2017). 


2008. aastal omistati talle Tartumaa Aasta Koolitaja tiitel. 

Ott Alemaa
 Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel

Ott Alemaa


 


Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.


Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina.


 

Liisi Laidre
Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja  müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab... Loe veel

Liisi Laidre


Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja  müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab oma koolitusi järgevalt “Kõik, millest räägin ja mida jagan, on kas minu isiklike kogemuste tulemusel tehtud järeldused mida seon teooriate ja uuringutega, või siis läbi proovitud praktikad“


Koolitajana on tema keskmeks olnud teadlik ja efektiivne enesejuhtimine ning sellest lähtuvate praktikate rakendamine päriselus, nii klienditeenindaja kui ka müügiinimese rollis. 

Newsletter

Get news via e-mail