Soodushind! Enese- ja tööstressi juhtimine

03.05

Tartu

Kas oled väsinud pidevast pingest ja stressist nii isiklikus kui ka tööalases elus? Tahaksid õppida, kuidas säilitada rahulik meel ka kõige keerulisemates olukordades?

Kui jah, siis oled oodatud koolitusele "Enese- ja tööstressi juhtimine“. See on praktiline koolitus, mis pakub Sulle võimaluse omandada väärtuslikke oskusi ja tehnikaid stressi tõhusaks juhtimiseks. Me mõistame, et tänapäeva kiire tempoga maailmas võib stress olla pidev kaaslane, kuid usume, et meil kõigil on võime muuta oma suhtumist ja leida sisemist rahu ka kõige väljakutsuvamates olukordades.

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud kõik, kellel on huvi ja soov arendada oma oskusi ja tehnikaid stressi juhtimisel ja rahuliku meele säilitamisel nii isiklikus kui ka tööelus.

Kursuse sisu

    Sissejuhatus enesejuhtimisse

    • enesejuhtimise mõiste ja olulisus;
    • enesejuhtimine isiklikus ja tööalases elus

    Sisemise stressijuhtimise taktikad

    • stressi olemus ja mõju kehale ja vaimule;

    Rahuliku meele säilitamine keerulistes suhtlussituatsioonides

    • konfliktide ennetamine ja nendega toimetulek;
    • eneseväljendamise oskused rahuliku meele säilitamiseks.

    Muu info

    Koolitusele kehtib soodushind 70€+km (täishind 135€+km).

    Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale.

    Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.

    • Kellaaeg: 09.30-14.45
    • Täpsem asukoht: Kastani 39, Tartu
    • Kestvus: 6 tundi
    • Hind: 70.00 € + km

    Koolitajad:

    Liisi Laidre
    Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja  müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab... Loe veel

    Liisi Laidre


    Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja  müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab oma koolitusi järgevalt “Kõik, millest räägin ja mida jagan, on kas minu isiklike kogemuste tulemusel tehtud järeldused mida seon teooriate ja uuringutega, või siis läbi proovitud praktikad“


    Koolitajana on tema keskmeks olnud teadlik ja efektiivne enesejuhtimine ning sellest lähtuvate praktikate rakendamine päriselus, nii klienditeenindaja kui ka müügiinimese rollis. 

    Newsletter

    Get news via e-mail