Sekretär-assistendi ABC
05.12-28.02
Tartu, osaliselt veebis
Saa asjatundlikuks abiliseks juhile ja kolleegidele!
Koolituse "Sekretär-assistendi ABC" eesmärgiks on anda osalejatele põhjalikud teadmised ja praktilised oskused, mis on vajalikud sekretäri-assistendi igapäevaste ülesannete edukal täitmisel ning kontorikeskkonnas professionaalse ja tõhusa keskkonna loomisel.
Õpe keskendub mitmekülgsetele teemadele, sealhulgas suhtlemise ja koostööoskuste arendamisele, konfliktide lahendamisele, dokumendi- ja arhiivihaldusele ning kontoritöös kasutatavatele pilvelahendustele.
Sihtgrupp
Oodatud on huvilised, kes soovivad täiendada oma varasemalt omandatud algteadmisi bürootööst või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-assistendi tööst.
Kursuse sisu
Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi
- käitumine erinevates kultuurides;
- kirjalike pöördumiste vormistamine;
- riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.
Suhtlemise- ja koostööoskused - 6 tundi auditoorset tööd
- peamised suhtlemisoskused ja suhtlemise etapid;
- kontaktioskus ja usaldussuhte loomine;
- suhtlemistehnikaid enese väljendamiseks ja teise poole mõistmiseks;
- eneseväljendus;
- kuulamine ja eneseavamine;
- kuulamistõkked;
- täissõnumi moodustamine.
ChatGPT kasutamine kontoritöös – 4 auditoorset tundi ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas
- sissejuhatus tehisintellekti maailma;
- ChatGPT-s teksti genereerimine;
- kuidas esitada ChatGPT-s küsimusi nii, et saada võimalikult täpseid vastuseid;
- loovsisu loomine ChatGPT-s: reklaam- ja sotsiaalmeedia sisu, blogitekstid ja artiklid.
Sissejuhatus kujundusprogrammi Canva - 2 auditoorset tundi ja 4 tundi praktikat õppekeskkonnas
- mis on Canva ja kuidas seda kontoritöös ära kasutada;
- sissejuhatus lihtsamatesse kujundusvõtetesse;
- erinevad mallid ja nende kohandamine vastavalt vajadustele.
Konfliktijuhtimine ja läbirääkimised – 5 auditoorset tundi ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas
- kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;
- konfliktide lahendamise strateegiad;
- läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;
- olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;
- läbirääkimiste peamised etapid;
- erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;
- praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.
Praktiline dokumendihaldus - 10 tundi auditoorset tööd ja 18 tundi praktikat õppekeskkonnas:
- organisatsioonis kasutusel olevad dokumendiliigid, nende vormistamine ja kohustuslikud rekvisiidid;
- dokumendi paber- ja elektrooniline vorm;
- dokumendiloetelu. Sarjade moodustamine;
- dokumentide säilitusaegade määramine: seadusandluse nõuete ja organisatsiooni vajaduste arvestamine;
- dokumendiloetelu kinnitamine ning selle muutmise kord;
- dokumendiringlus;
- tööjaotus dokumendihalduse valdkonnas;
- erinevate dokumendiliikide koostamise, registreerimise ning kasutamise protseduurid;
- dokumendihaldussüsteemide tutvustus ning töö põhimõtted (nt. Amphora);
- andmekaitse dokumendihalduses;
- küberturvalisus;
- digivahendite kasutamise kokkulepped;
- ülevaade TTOS-st ja TTOS-i alusel välja antud Vabariigi Valitsuse ning sotsiaalministri määrustest ja seadustest;
- tööohutuse eest vastutavad isikud töökeskkonnas (töökeskkonnaspetsialist, töökeskkonnavolinik, töökeskkonnanõukogu, esmaabiandja);
- tööandja ja töötaja kohustused, õigused.
Pilvelahendused ja –teenused kontoritöös – 2 auditoorset tundi, 4 tundi praktikat õppekeskkonnas
- arukalt ja turvaliselt ülemaailmses arvutivõrgus (mõisted, hea tava, ohud, sh viirusetõrje, identiteedi vargused, isiklik info internetis, appid nutifonis);
- ülevaade enamlevinud pilveteenustest (nt: onedrive, googledrive, pcloud, wetransfer);
- pilvelahendus kontoritöös (võrdlus töölauaversioonidega) ja erinevad koostöövõimalused (ühised kalendrid, tööülesanded, kontaktid);
- andmekorje (googleforms, excelwebapp);
- enamlevinud online-suhtlusvahend (nt facebook messenger, skype, viber, zoom, teams jt).
Arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine - 5 tundi auditoorset tööd ning 1 tund praktikat õppekeskkonnas:
- dokumentide süstematiseerimine;
- nõuded dokumentide arhiveerimisele;
- milliseid arhiivitarvikuid kasutada;
- digitaalne arhiveerimine;
- arhiiviseadus ja arhiivieeskiri, arhiivihaldust käsitlevad standardid;
- digitaaldokumentide arhiveerimist ja säilitamist reguleeriv õiguskeskkond;
- pikaajalise säilitustähtajaga digitaaldokumentide arhiveerimise ja säilitamise probleemid ning lahendused;
- arhiivitoimingud;
- oluliste e-kirjade säilitamine;
- pilvepõhistest dokumendihaldussüsteemidest ja digitaalarhiivi keskkondadest - kuidas valida sobivaim;
- digitaalse fotopärandi arhiveerimine ja säilitamine;
- arhiveerimine ja hävitamine dokumendihaldussüsteemis;
- andmete migreerimine dokumendihaldussüsteemist;
- digiteerimise korraldus, riskid ja kulude analüüs.
Muu info
Koolitus toimub 12-l õppepäeval Tartus, Kastani 39 (osad õppepäevad toimuvad veebis)
Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale. Lisaks kõigile osalejatele Reitingu märkmik ja pastakas.
Vajadusel on võimalik kasutada koolituskeskuse arvutit (palume sellest vajadusest varem teada anda)
Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.
- Kellaaeg: 09.30-14.45; 09.30-16.30
- Asukoht: Kastani 39, Tartu, osaliselt veebis
- Kestvus: 70 tundi
- Sisaldab: 41 tundi auditoorset ja 29 tundi praktikat õppekeskkonnas
- Hind: 455.00 € + km
Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner
Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse
õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega
Õppekava uurides, pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇
👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈
Küsimused ja lisainfo:
Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.
________________________________________________
OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise