Eduka klienditeeninduse ja müügiprotsessi võtmetegevused

30.03-06.04

Tallinn

Reiting Koolituskeskus kutsub Sind koolitusele! Kui soovid enda klientidele pakkuda parimat klienditeenindust, kuid oskustest ja teadmistest napib, oled oodatud registreerima!

Koolitus annab ülevaate klienditeeninduse põhitõdedest.

Sihtgrupp

Koolitus on mõeldud inimestele, kelle igapäevatöös on olulisel kohal suhtlemine ettevõtte sise- või välisklientidega

Kursuse sisu

  • Teenindaja rollid; põhiroll ja kõrvalrollid. Kliendi tüpoloogia. Kliendi ootused. Roll kui abistaja. Rollikonfliktid.
  • Kliendiga kontakti loomine, hoidmine ja lõpetamine. Esitusstiili valik. Kliendi soovide ja vajaduste kindlaks määramine.
  • Mittesõnalise käitumise märkamine ja arvestamine (pilkkontakt, distants, žestid, poos jt).
  • Kehtestav käitumine. Selge eneseväljendus. Aktiivne kuulamine. Äraütlemine.
  • Toote demonstreerimine. Näitvahendite kasutamine. Presentatsiooni läbiviimine.
  • Toimetulek vastupanu, agressioonide ja manipuleerimisega. Konfliktide lahendamine.
  • Müügiprotsessi võtmetegevused.
  • Pikaaegse kliendisuhte hoidmine 

Muu info

Kursuse hinnas sisalduvad kohvi - ja küpsisepausid ning koolitusmaterjalid. 

Edukale lõpetajale tunnistus või tõend.

  • Kellaaeg: 9.30- 16.30
  • Asukoht: Pärnu mnt 67A (IV korrus), Tallinn
  • Kestvus: 16 tundi
  • Sisaldab: 16 tundi auditoorset tööd
  • Hind: 250.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.


Küsimused ja lisainfo:

Liis Kalbe

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
liis.kalbe@reiting.ee

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Valeria Ševtšenko

Koolitusjuht (venekeelsed koolitused)

​524 8525

valeria.sevtsenko@reiting.ee

Hea õppija ja huviline

Teavitame, et seoses Vabariigi Valitsuse kehtestatud koroonaviiruse leviku tõkestamise piirangutega (www.kriis.ee), on peatatud gruppidele silmast-silma läbiviidavad koolitused kuni 28. märtsini. Individuaalsete teenuste osutamine on silmast-silma lubatud.
Palume teie mõistvat suhtumist, sest praegu on kõige tähtsam vähendada viiruse tõttu tekkivaid ohte inimestele.

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

Reitingu meeskond


Koolitajad:

Ott Alemaa
 Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel

Ott Alemaa


 


Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.


Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina ning joogaõpetajana.


 

Mare Muskat
Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.Teema- ja metoodikapädevus kasutusel ning täienenud Tallinna Majanduskoolis... Loe veel

Mare Muskat


Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.


Teema- ja metoodikapädevus kasutusel ning täienenud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ainekursuste ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on järjepidevalt toimunud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Eneseväljendus täiendatud Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.

Uudiskiri

Ole alati kursis uute koolitustega ja blogi postitustega

Mida kliendid meist arvavad?

Osaleja"Personalitöö ja
tööõigus"
kevad 2020

Veebikoolitus meeldis mulle väga, kuigi algul olin veidi kahtlev. Tore, et lektorid oskasid ära kasutada Zoomis pakutavaid rühmatöö tegemise võimalust.