Osaliselt veebis! Müügiesindaja

19.09-20.12

Tartu

Anda teadmisi ja oskusi müügiesindaja tööks, et esindada tootjaid, teenusepakkujaid, jae- ja hulgimüüjaid suhtluses nii äri kui eraklientidega, toodete ja teenuste tutvustamiseks ning kasumlikuks müügiks olemasolevatele ja uutele klientidele ning tagada esindatava ettevõtte ärieesmärkide täitmine ja lojaalne kliendibaas.

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud huvilised, kes soovivad tööle asuda müügiesindajana, kliendihaldurina, müügiedendajana ja vajavad müügitöö alaseid teadmisi tööle asumiseks või oma ettevõttes müügi edendamiseks. Eelnev müügitöö kogemus ei ole vajalik.

Kursuse sisu

  • sissejuhatus müügiesindaja töösse. Müügiesindajale esitatavad nõuded;
  • äri-eetika;
  • organisatsioonikultuur ja suhtekorraldus. Organisatsioonikultuuri mõiste ja olemus.
  • klienditeenindusprotsess. Teenindaja rolli ettevõtte esindajana. Erinevad kliendid ja nende ootused. Kliendisuhte loomine ja hoidmine;
  • telefonimüük ja isiklik müük;
  • turunduskanalid ja turundustegevused. Koduleht. Ärimeedia. Kujundamine, masspostitused, kliendibaasi koostamine, uudiskirjad (nendega liitumine);
  • müügistrateegia ja müügikorraldus. Turuanalüüs. Kliendivajaduste väljaselgitamine. Segmenteerimine, väärtuspakkumine, tooteportfell. Müügimeeskonna töö korraldus. Müügiplaani koostamine, jälgimine ja täitmine;
  • müügiprotsess. Müügiprojekti juhtimine. Müügitulemuste analüüs;
  • müügipsühholoogia ja müügitehnikad. Closingu tehnikad. Juurde-, rist- ja lisamüük;
  • meeskonnatöö. Eduka meeskonnatöö põhimõtted. Erinevate meeskonnaliikide dünaamika. Grupikäitumise põhimõtted;
  • suhtlemis- ja koostööoskused. Eduka suhtlemise reeglid. Eneseväljenduse peamised põhimõtted. Kuulamistõkked ja eduka kuulamise reeglid;
  • konfliktijuhtimine ja läbirääkimised. Läbirääkimiste etapid ja strateegiad. Konfliktide tekkimise, kujunemise ja lahendamise üldised seaduspärasused. Konfliktide lahendamise strateegiad;
  • arvutiõpe. MS Word. MS Excel. MS PowerPoint. Pilveteenused ning nende rakendused müügitöös. Kliendibaasi haldamine;
  • kliendisuhete juhtimine ja CRM. Kliendihaldustarkvara kasutamine. Kliendibaasi loomine. Kliendi rahulolu kujunemise tegurid ning rahulolu mõõtmise põhimõtteid;
  • tööalane korrektne eesti keel. Eesti õigekeele reegleid. Kirjakeele normide uuendused. Sõnastus ja lausendusvead. Uudissõnad;
  • tulemuslik turundamine sotsiaalmeedia kanalites. Sotsiaalmeedias turundamise töövõtteid ja võimalused. Sotsiaalmeedia toimingute mõõtmise võimalused. Ettevõtte positiivse kuvandi hoidmine;
  • mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamine. E-kirja kirjutamise põhireeglid. E-kirja atraktiivsemaks muutmine. Müügipakkumise koostamine vastavalt sihtgrupile;
  • kõnekunst ja toote esitlemine. Veenev ja enesekindel kõne. Korrektne suhtlus sise - ja välisklientidega. Esinemisärevusega toimetulek.

Muu info

Koolituse auditoorsed tunnid toimuvad Tartus, vastavalt vajadusele kuni 6 koolituspäeva toimuvad veebis.

Koolituse hind sisaldab elektroonilisi materjale ning edukale lõpetajale tunnistust!

  • Kellaaeg: 09.30-14.45
  • Asukoht: Kastani 39, Tiigi 61b, Veebikeskkonnas Zoom, Tartu
  • Kestvus: 152 tundi
  • Sisaldab: 96 tundi auditoorset, 36 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 20 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 1356.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

 

Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse
õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega

Õppekava uurides, pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇

 

👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


Küsimused ja lisainfo:

Hellika Rohtmets

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee 

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Tõkke

Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

​524 9472

maria.tokke@reiting.ee

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


Koolitajad:

Jane Suvi
Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti... Loe veel

Jane Suvi


Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti keele ja kirjanduse õpetajana on ta töötanud aastast 2004 ning alates 2008 aastast Tartu Täiskasvanute Gümnaasiumis. Reitingu Koolituskeskuses on Jane Suvi eesti keele koolitaja olnud aastast 2008.


2015. aastal oli Jane Suvi Tartumaa aasta koolitaja nominent ning omab Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutset juba aastast 2014


___


 


Jane Suvi viib läbi “Tööalase korrektse eesti keele” moodulit

Kaire Uusen
Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes... Loe veel

Kaire Uusen


Kaire Uusen (MA) on töötanud meediavaldkonnas viisteist aastat, kuni 2009. aastani ajakirjaniku ja toimetajana Eesti suurimas ajalehes Postimees ja selle online-portaalides ning seejärel viis aastat Äripäeva kontsernis erialaajakirjade vanemtoimetaja ja projektijuhina. Alates 2015. aastast teeb koostööd erinevate meediaväljaannetega, toimetab väga erinevaid tekste ja on ka Postimehe kolumnist. Enne meediavaldkonda töötas aastaid riigisektoris ja oli Mainori Kõrgkooli külalislektor.


Reitingu koolitaja aastast 2018!


______________


Kaire viib läbi “Mõjusa e-kirja ja müügipakkumise koostamise” moodulit.

Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel

Kairit Reiman


Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.


Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.


Kairit iseloomustavad õppijad, kui väga lahedat, sõbralikku ja huvitavat koolitajat, kes suudab osalejaid kuulama ja huvitavaid grupiülesandeid tegema panna. 

Kayvo Kroon
Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes.... Loe veel

Kayvo Kroon


Eesti Maaülikooli sotsiaalteaduste magister, kes on kogu oma täiskasvanud elu veetnud ühel ja teisel moel arvutitega tegeledes. Arvutialaste koolitustega alustas juba 1990. aastal õppides tollal Tartu ülikooli füüsikateaduskonnas. Sellele järgnesid lektori ja administreerimise aastad Primex Mentori, Fontese ja Audentese erakoolide Tartu filiaalides. Nüüdseks põhitöökohaks on ITK nõuniku ametipost Elva Linnavalitsuses.


 


______


Kayvo viib koolitustel läbi arvutiõppega seotud mooduleid

Leelo Saar
Leelo Saar omandas 2013. aastal bakalaureusekraadi ajakirjanduse ja suhtekorralduse erialal. Ta omab Personalijuht, tase 6 kutsetunnistust.... Loe veel

Leelo Saar


Leelo Saar omandas 2013. aastal bakalaureusekraadi ajakirjanduse ja suhtekorralduse erialal. Ta omab Personalijuht, tase 6 kutsetunnistust. Koolitajana on ta töötanud alates aastast 2015 peamiselt personalitöö kursuste raames. Igapäevaelus on ta personalitöö praktik ja töötab personalijuhina 100+ töötajaga IT valdkonna ettevõttes, rahvusvahelises meeskonnas. (Eestis 100+, USA 200+ töötajat)


Leelo on läbinud Täiskasvanute koolitaja koolituse ning Kogemusnõustaja baaskoolituse. Erialaselt täiendab ta end enim personalivaldkonnas. Leelo kuulub nii Personalijuhtimise ühingusse kui ka Eesti HR Seltsi, kus ta on väikestviisi Lõuna-Eesti regiooni keeltekohviku idee eestvedaja ja seltsi vabatahtlik. 


Ennast iseloomustades meeldib Leelole mõtteviis: “Ole ise see muutus, mida näha soovid!”

Margus Rosin
Margus Rosin on lõpetanud Tallinna Ülikooli  arvuti- ja süsteemitehnika eriala ja  õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis infotehnoloogia... Loe veel

Margus Rosin


Margus Rosin on lõpetanud Tallinna Ülikooli  arvuti- ja süsteemitehnika eriala ja  õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis infotehnoloogia juhtimist. Peamised kogemused ettevõtluse ja IT vallas on omandatud peale ISO27000 juhtiv audiitori kutsetunnistuse saamist. Tegutsenud Infoturbe ja IT-juhtimise vallas üle 15 aasta. On osalenud paljudesse ISKE rakenduse projektidesse nii ettevalmistuses kui ka auditeerimises. Pidevalt ennast täiendanud erinevate täienduskoolitustega infoturbe ja juhtimise vallas ning läbinud ka Tallinna Tehnikaülikooli praktikajuhendajate pedagoogilise koolituse.


Tema pikaajaline koolitaja kogemus võimaldab pakkuda huvitavaid koolitusi nii algajale arvutikasutajale, kui ka sisukaid ja praktilisi nõuandeid tippjuhtidele ning alustavatele ettevõtjatele. Samuti on Margus läbinud erinevaid turundusvaldkonna koolitusi ja omab kogemust erinevate turundusprojektide läbiviimsiel.


Peamiselt on ta konsulteerinud keskmiseid ja suuremaid finants- ja tootmisettevõteid infoturbe ja äriprotsesside osas, kuid meeleldi lööb kaasa ka väikeettevõtluse, teeninduse ja kaubanduse sfääris. Tema tõelised lemmikud on StartUp-id. Margus on Reitingu koolitaja juba 2016. aastast.

Urmo Reitav
On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel

Urmo Reitav


On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.

Ott Alemaa
 Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel

Ott Alemaa


 


Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.


Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina.


 

Mare Muskat
Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise,... Loe veel

Mare Muskat


Andragoogika magister, koolitajakogemus alates 2007 aastast.


Mare on teadmisi jaganud Tallinna Majanduskoolis suhtlemisoskuste, projektijuhtimise, nõustamise ja eneseanalüüsi ning Tallinna Tööstushariduskeskuses suhtlemise, teeninduse-müügi ainekursustel. Äriühingutele on ta järjepidevalt teinud suhtumist-suhtlemist-suhestumist toetavaid koolitusi. Samuti on Mare ka täiendanud oma eneseväljenduse oskusi Von Glehni Teatris improvisatsiooni-treeningutega.

Liisi Laidre
Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja  müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab... Loe veel

Liisi Laidre


Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja  müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab oma koolitusi järgevalt “Kõik, millest räägin ja mida jagan, on kas minu isiklike kogemuste tulemusel tehtud järeldused mida seon teooriate ja uuringutega, või siis läbi proovitud praktikad“


Koolitajana on tema keskmeks olnud teadlik ja efektiivne enesejuhtimine ning sellest lähtuvate praktikate rakendamine päriselus, nii klienditeenindaja kui ka müügiinimese rollis. 

Soovin saada koolituspakkumisi

Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

Mida kliendid meist arvavad?

Osaleja"Personalitöö ja
tööõigus"
kevad 2020

Veebikoolitus meeldis mulle väga, kuigi algul olin veidi kahtlev. Tore, et lektorid oskasid ära kasutada Zoomis pakutavaid rühmatöö tegemise võimalust.