Kliendikeskne kaubaveologistika

29.05-27.06

Tartu

Kombineeritud koolituse lõpetanu oskab planeerida transpordifirmas veoringe, arvestades kaubandus või tööstuslao vajadusi. Protsesside juhtimine toetab efektiivset tegevust, mis aitab kahandada transpordi, laondus -ja kaubanduskulusid (hooletus, seisakud, viivitused, õnnetused, trahvid, viljatu tegevus jne.). Koolituse jooksul saab osaleja ettevalmistuse suhtlemiseks erinevate klientidega ja oskab vajadusel lahendada keerulisi olukordasid.

 

Ettevõte, mille töötajad on mitmekülgsete oskustega, suudab pakkuda tööandjale terviklikumat ja kvaliteetsemat teenust, luues sellega konkurentsieelise!

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud kõik hulgi -ja jaekaubanduses või neid teenindavates transpordifirmades töötavad klienditeenindajad, e-kaupluse klienditeenindajad, müügikonsultantid, laotöötajad, logistikud, veokorraldajad, ekspedeerijad, ostujuhid ja lao juhatajad. Koolitus sobib inimestele, kellel on soov või vajadus täiendada ametialaseid teadmisi või töötada efektiivsemalt tööstus või kaubanduslaos.

Kursuse sisu

Kaubaveologistika – 16 akadeemilist tundi

  • transpordiviisi ja transpordivahendi valik;
  • veotasu hinnastrateegia (veoringi, kilomeetri, koguse ja mahu, ühekordse tellimuse, pikaajalise lepingu ning ekspedeerimise tariif);
  • kohalike - ja rahvusvaheliste vedude või veoringide planeerimine;
  • veoring, otsevedu, süsteemne vedu, pendelmarsruut, veotsükkel;
  • jaotus -ja kogumismarsruut, ringmarsruut, päri- ja tagasisuunaline vedu;
  • töö osakoormatega või täiskoormaga, veod sadulveoki või autorongiga;
  • optimaalse veomarsruudi planeerimine; 
  • veoteenuste ekspedeerimise reeglid; 
  • uute transporditeenuse allhankijate leidmise ja kaasamise meetodid; 
  • veostele spetsialiseerumine lasti, tegevuspiirkonna või erinõuete alusel;
  • vedude eest vastutava isiku roll;
  • autojuhi töö -ja puhkeaeg;
  • vastutus koormate laadimise ja kinnitamise eest kaubandusladudes;
  • veodokumendid riigisisesel ja rahvusvahelisel kaubaveol;
  • kindlustusleping ja autovedaja vastutuskindlustus;
  • rahvusvahelise autokaubaveo lepingu konventsioon (CMR);
  • veoleping;
  • regulatsioonid ja normid kaupade purunemisel või riknemisel veo käigus.

CMR koolitus – 4 akadeemilist tundi

  • CMR konventsioon. Võlaõigusseadus. ELEA üldtingimused. Võrdlus ja kohaldumine;
  • ekspedeerija vastutuskindlustus; 
  • kaubaveo saateleht. Vastutus CMR-i koostamise eest;
  • veotellimuste tühistamine ja kulude kompenseerimine;
  • kaupade purunemisel reklamatsioonide menetlemine; 
  • osapoolte vastutus (pakendamine laos, laadimine, kinnitamine);
  • reklamatsioonide menetlemine, määrad, kahjuliigid, tähtajad jne.;
  • varjatud kahjud;
  • pandiõiguse rakendamine;
  • turvaline parkimine. 

Incoterms/tarneklausel – 4 akadeemilist tundi

  • Incoterms kasutusvõimalused ja seadusandlus;
  • Incoterms kui õigusallikas;
  • Incoterms 2020 kasutamine;
  • rahvusvahelise müügilepingu seosed tarneklausli kasutamisel;
  • soovitused erinevate tarneklauslite kasutamisel;
  • Incoterms peamiste kasutusvigade vältimine

Klienditeenindaja - 8 akadeemilist tundi

  • klienditeeninduse A ja O (välimus, täpsus, viisakus, suhtlemisreeglid jms);
  • mida tarbijad teenindusprotsessis hindavad?
  • erineva kultuuritaustaga klientide teenindamine;
  • protokoll ja etikett (käitumine, suhtlemine, tutvumine, tervitamine, esitlemine, rõivastumine jne); 
  • teenindusprotsess;
  • hea klienditeeninduse olemus ning kliendikeskse teeninduse põhireeglid;
  • teenindusstandard kui teenindusprotsessi juhtimismudel;
  • teeninduse kvaliteeti mõjutavad tegurid (usaldusväärsus, kiirus, pädevus, firma maine, suhtlus kliendiga, turvalisus);
  • kontori -ja telefoniteenindus;
  • klientide nõustamine ja abistamine online kanalites (e-mail ja chat vms);
  • esmamulje loomine;
  • lojaalsuse kasvatamine;
  • efektiivne toimetulek rahulolematute klientide/tellijatega (suhtumine + oskused + teadmised);
  • reageerimine kliendi etteheidetele ning teenindaja või asutusepoolsetele vigadele;
  • erinevad klienditüübid “Raskete klientide" tüübid ning nendega suhtlemise eripärad; • klienditeenindaja töö ja turvalisus (mitte tavapäraselt käituv klient, valeraha, vargused jne.).

Müügitehnikad – 8 akadeemilist tundi

  • proaktiivne nõustamis/müügiprotsessi juhtimine;
  • müügi seitse sammu;
  • müügi alustamine;
  • vajaduste selgitamine;
  • toodete tutvustamine; 
  • vastuväited; 
  • müügi lõpetamine ja edaspidiste suhete arendamine; 
  • tarbijate ostukäitumine – kõik tahavad osta, kuid keegi ei taha, et neile müüakse; 
  • tarbija tunnused, ostuotsustusprotsess – kes millist müüki soovib;
  • peamised müügitehnikad (müügivõtted ja nipid);
  • müügitehnikate lühi- ja pikaajalised tagajärjed;
  • müügiargumendid erinevatele isikustele;
  • liftikõne;
  • pikaajaliste kliendisuhete loomine.

Muu info

Koolitus toimub viiel õppepäeval: 29.05, 30.05, 17.06, 20.06 ja 27.06.2024

Esimesed 3 koolituspäeva toimuvad klassiruumis. Kahel viimasel õppepäeval saab osaleja valida, kas osaleb klassiruumis või veebi teel (veebikeskkonnas Zoom)

Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale.

Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus!

  • Kellaaeg: 9.30-16.30
  • Asukoht: Kastani 39, Tartu
  • Kestvus: 40 tundi
  • Sisaldab: 20 tundi auditoorset õpet ja 20 tundi praktikat õppekeskkonnas
  • Hind: 690.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

 

Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse
õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega

Õppekava uurides, pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇

 

👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


Küsimused ja lisainfo:

Hellika Rohtmets

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee 

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Tõkke

Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

​524 9472

maria.tokke@reiting.ee

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


Koolitajad:

Meljo Musto
Meljo Musto (Täiskasvanute koolitaja, tase 6) on õppinud Tartu Ülikoolis ettevõtluse ning tehnoloogia juhtimise magistriõppes.... Loe veel

Meljo Musto


Meljo Musto (Täiskasvanute koolitaja, tase 6) on õppinud Tartu Ülikoolis ettevõtluse ning tehnoloogia juhtimise magistriõppes. Ärikorralduse BA. Koolituskeskus Reiting koolitaja alates 2008. aastast, mentor alates 2012 aastast. Meljo on EVEA Rohepöörde töögrupi liige ja esindab EVEA-t Haridusministeeriumi Roheoskuste arendamise juhtkomisjonis, PRIA Leaderi programmi hindaja. Meljol on ettevõtluskogemus alates aastat 1993. Hetkel juhib PVC viilhalli projekti Hallitehases ning on Melsum OÜ väikeettevõtete ärikonsultant. Meljo Musto osales aastatel 2010−2011 INNOVE Eesti kutseõppeasutuste kvaliteediauhinna konkursil assessorina ja kvaliteediauhinna hindamiskomisjoni liikmena. Lisaks kuulub ta veel EVEA kommunikatsiooni ja turunduse töögruppi. Meljo on seitsme aasta jooksul avaldanud ajalehes Äripäev üle 17 artikli. Meljo Musto on töötanud AS-is Erahariduskeskus (Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor) moodulijuhina ja logistika lektorina Tallinna Majanduskoolis, Tallinna Tööstushariduskeskuses ja Valgamaa Kutseõppekeskuses. Varem on Meljo töötanud OÜ Kaubaekspress Tartu filiaali juhi ja Arco Transport AS Tartu filiaali transpordi osakonna juhatajana (sh Tartu filiaali käivitamine ja Kagu-Eesti sihtturu hõivamine alates aastast 2001). Meljo on Logistikasõnastiku (http://wiki.eek.ee) terminite ja fotode kaasautor.

Soovin saada koolituspakkumisi

Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

Mida kliendid meist arvavad?

Mati TiitKlient aastast 2002
(Furanio OÜ)

Usaldades oma raamatupidamise Reitingu hoolde, on mu süda täiesti rahul ning ei tule mõttessegi, et peaks selle pärast vähimalgi määral muretsema, sest kõik on alati ja õigel ajal tehtud. Ma olen oma tegemistes juhindunud ühest põhimõttest, mida soovitan ka teistel järgida: “kui sa teed midagi õigesti, siis tee seda edasi!” See lause kehtib 100% ka Reitingu raamatupidamisteenuse kasutamise kohta.