Sekretär-assistendi ABC

28.02-17.05

Tartu

Saa asjatundlikuks abiliseks juhile ja kolleegidele!

Koolituse "Sekretär-assistendi ABC" eesmärgiks on anda osalejatele põhjalikud teadmised ja praktilised oskused, mis on vajalikud sekretäri-assistendi igapäevaste ülesannete edukal täitmisel ning kontorikeskkonnas professionaalse ja tõhusa keskkonna loomisel.

Õpe keskendub mitmekülgsetele teemadele, sealhulgas suhtlemise ja koostööoskuste arendamisele, konfliktide lahendamisele, dokumendi- ja arhiivihaldusele ning kontoritöös kasutatavatele pilvelahendustele.

Sihtgrupp

Oodatud on huvilised, kes soovivad täiendada oma varasemalt omandatud algteadmisi bürootööst või omandada uusi teadmisi kaasaegsest sekretär-assistendi tööst.

Kursuse sisu

    Etikett ja ettevõtte esindamine - 7 auditoorset tundi

    • käitumine erinevates kultuurides;
    • kirjalike pöördumiste vormistamine;
    • riietuse etikett töökohal, kohtumiste korraldamise hea tava.

    Suhtlemise- ja koostööoskused - 6 tundi auditoorset tööd

    • peamised suhtlemisoskused ja suhtlemise etapid;
    • kontaktioskus ja usaldussuhte loomine;
    • suhtlemistehnikaid enese väljendamiseks ja teise poole mõistmiseks;
    • eneseväljendus;
    • kuulamine ja eneseavamine;
    • kuulamistõkked;
    • täissõnumi moodustamine.

    ChatGPT kasutamine kontoritöös – 4 auditoorset tundi ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas

    • sissejuhatus tehisintellekti maailma;
    • ChatGPT-s teksti genereerimine;
    • kuidas esitada ChatGPT-s küsimusi nii, et saada võimalikult täpseid vastuseid;
    • loovsisu loomine ChatGPT-s: reklaam- ja sotsiaalmeedia sisu, blogitekstid ja artiklid.

    Sissejuhatus kujundusprogrammi Canva - 2 auditoorset tundi ja 4 tundi praktikat õppekeskkonnas

    • mis on Canva ja kuidas seda kontoritöös ära kasutada;
    • sissejuhatus lihtsamatesse kujundusvõtetesse;
    • erinevad mallid ja nende kohandamine vastavalt vajadustele.

    Konfliktijuhtimine ja läbirääkimised – 5 auditoorset tundi ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas 

    • kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;
    • konfliktide lahendamise strateegiad;
    • läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;
    • olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;
    • läbirääkimiste peamised etapid;
    • erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;
    • praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.

    Praktiline dokumendihaldus  - 10 tundi auditoorset tööd ja 18 tundi praktikat õppekeskkonnas:

    • organisatsioonis kasutusel olevad dokumendiliigid, nende vormistamine ja kohustuslikud rekvisiidid;
    • dokumendi paber- ja elektrooniline vorm;
    • dokumendiloetelu. Sarjade moodustamine;
    • dokumentide säilitusaegade määramine: seadusandluse nõuete ja organisatsiooni vajaduste arvestamine;
    • dokumendiloetelu kinnitamine ning selle muutmise kord;
    • dokumendiringlus;
    • tööjaotus dokumendihalduse valdkonnas;
    • erinevate dokumendiliikide koostamise, registreerimise ning kasutamise protseduurid;
    • dokumendihaldussüsteemide tutvustus ning töö põhimõtted (nt. Amphora);
    • andmekaitse dokumendihalduses;
    • küberturvalisus;
    • digivahendite kasutamise kokkulepped;
    • ülevaade TTOS-st ja TTOS-i alusel välja antud Vabariigi Valitsuse ning sotsiaalministri määrustest ja seadustest;
    • tööohutuse eest vastutavad isikud töökeskkonnas (töökeskkonnaspetsialist, töökeskkonnavolinik, töökeskkonnanõukogu, esmaabiandja);
    • tööandja ja töötaja kohustused, õigused.

    Pilvelahendused ja –teenused kontoritöös –  2 auditoorset tundi, 4 tundi praktikat õppekeskkonnas

    • arukalt ja turvaliselt ülemaailmses arvutivõrgus (mõisted, hea tava, ohud, sh viirusetõrje, identiteedi vargused, isiklik info internetis, appid nutifonis);
    • ülevaade enamlevinud pilveteenustest (nt: onedrive, googledrive, pcloud, wetransfer);
    • pilvelahendus kontoritöös (võrdlus töölauaversioonidega) ja erinevad koostöövõimalused (ühised kalendrid, tööülesanded, kontaktid);
    • andmekorje (googleforms, excelwebapp);
    • enamlevinud online-suhtlusvahend (nt facebook messenger, skype, viber, zoom, teams jt).

        Arhiivihaldus ja digitaalne arhiveerimine - 5 tundi auditoorset tööd ning 1 tund praktikat õppekeskkonnas:

        • dokumentide süstematiseerimine;
        • nõuded dokumentide arhiveerimisele;
        • milliseid arhiivitarvikuid kasutada;
        • digitaalne arhiveerimine;
        • arhiiviseadus ja arhiivieeskiri, arhiivihaldust käsitlevad standardid;
        • digitaaldokumentide arhiveerimist ja säilitamist reguleeriv õiguskeskkond;
        • pikaajalise säilitustähtajaga digitaaldokumentide arhiveerimise ja säilitamise probleemid ning lahendused;
        • arhiivitoimingud;
        • oluliste e-kirjade säilitamine;
        • pilvepõhistest dokumendihaldussüsteemidest ja digitaalarhiivi keskkondadest - kuidas valida sobivaim;
        • digitaalse fotopärandi arhiveerimine ja säilitamine;
        • arhiveerimine ja hävitamine dokumendihaldussüsteemis;
        • andmete migreerimine dokumendihaldussüsteemist;
        • digiteerimise korraldus, riskid ja kulude analüüs.

        Muu info

        Võimalik on lisada ka personalitöö õpe või raamatupidamise algõpe. Huvi korral võta meiega ühendust koolitus@reiting.ee

        Koolituse hind sisaldab materjale ja kohvipause ning vajadusel on kõigile osalejatele õppepäevadel tagatud sülearvuti kasutamisvõimalus.

        Edukale lõpetajale tunnistus või tõend!

        • Kellaaeg: 09.30-14.45; 09.30-16.30
        • Asukoht: Kastani 39, Tiigi 61b, Tartu
        • Kestvus: 89 tundi
        • Sisaldab: 59 tundi auditoorset, 24 tundi praktikat õppekeskkonnas ja 6 tundi iseseisvat tööd
        • Hind: 1170.00 € + km

        Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

         

        Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse
        õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega

        Õppekava uurides, pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇

         

        👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


        Küsimused ja lisainfo:

        Hellika Rohtmets

        Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

        5332 6481
        hellika.rohtmets@reiting.ee 

        Sigrid Silbaum

        Kliendihaldur (Tallinn)

        5340 4279
        sigrid.silbaum@reiting.ee

        Maria Tõkke

        Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

        ​524 9472

        maria.tokke@reiting.ee

        Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

        ________________________________________________

        OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


        Koolitajad:

        Irena Lümat
        Irena Lümat on omandanud bakalaureuse kraadi Audentes-Mainor Ülikoolis  ärikorralduse erialal spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele ... Loe veel

        Irena Lümat


        Irena Lümat on omandanud bakalaureuse kraadi Audentes-Mainor Ülikoolis  ärikorralduse erialal spetsialiseerumisega finantsjuhtimisele  ja Tallinna Ülikoolis sotisaalpedagoogika erialal ja magistri kraadi  Tallinna Ülikooli Rakvere Kolledži sotsiaalteaduste erialal spetsialiseerumisega avalikule juhtimisele. Ta omab Sotsiaalpedagoogi, tase 6 kutsetunnistust.  Lisaks omab arhivaari kutsetunnistust. Irena on Reitingu koolitaja alates 2000. aastast. Ta on töötanud erinevates asutustes koolituse, dokumendihalduse ja arhiivinduse valdkonnas alates aastast 1994.

        Jane Suvi
        Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti... Loe veel

        Jane Suvi


        Jane Suvi on omandanud Tartu Ülikoolis haridusteaduse magistrikraadi eesti keele ja kirjanduse õpetaja õppekaval 2010. aastal. Eesti keele ja kirjanduse õpetajana on ta töötanud aastast 2004 ning alates 2008 aastast Tartu Täiskasvanute Gümnaasiumis. Reitingu Koolituskeskuses on Jane Suvi eesti keele koolitaja olnud aastast 2008.


        2015. aastal oli Jane Suvi Tartumaa aasta koolitaja nominent ning omab Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutset juba aastast 2014


        ___


         


        Jane Suvi viib läbi “Tööalase korrektse eesti keele” moodulit

        Margus Rosin
        Margus Rosin on lõpetanud Tallinna Ülikooli  arvuti- ja süsteemitehnika eriala ja  õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis infotehnoloogia... Loe veel

        Margus Rosin


        Margus Rosin on lõpetanud Tallinna Ülikooli  arvuti- ja süsteemitehnika eriala ja  õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis infotehnoloogia juhtimist. Peamised kogemused ettevõtluse ja IT vallas on omandatud peale ISO27000 juhtiv audiitori kutsetunnistuse saamist. Tegutsenud Infoturbe ja IT-juhtimise vallas üle 15 aasta. On osalenud paljudesse ISKE rakenduse projektidesse nii ettevalmistuses kui ka auditeerimises. Pidevalt ennast täiendanud erinevate täienduskoolitustega infoturbe ja juhtimise vallas ning läbinud ka Tallinna Tehnikaülikooli praktikajuhendajate pedagoogilise koolituse.


        Tema pikaajaline koolitaja kogemus võimaldab pakkuda huvitavaid koolitusi nii algajale arvutikasutajale, kui ka sisukaid ja praktilisi nõuandeid tippjuhtidele ning alustavatele ettevõtjatele. Samuti on Margus läbinud erinevaid turundusvaldkonna koolitusi ja omab kogemust erinevate turundusprojektide läbiviimsiel.


        Peamiselt on ta konsulteerinud keskmiseid ja suuremaid finants- ja tootmisettevõteid infoturbe ja äriprotsesside osas, kuid meeleldi lööb kaasa ka väikeettevõtluse, teeninduse ja kaubanduse sfääris. Tema tõelised lemmikud on StartUp-id. Margus on Reitingu koolitaja juba 2016. aastast.

        Veronika Kruustik
        Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht,... Loe veel

        Veronika Kruustik


        Veronika Kruustik on tegelenud tööohutuse ja tööõiguse valdkonnaga alates 1999. Pea 5 aastat oli ta riigisektoris personalijuht, seetõttu omab väga head ülevaadet riigisüsteemi dokumendihaldusest. Alates aastast 2005 olnud erinevates ettevõtetes kvaliteedijuht- siseaudiitor. 2006 hakkas täiskasvanuid koolitama ning teeb seda tänaseni, omab ka Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutsetunnistust. Aastast 2012 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja. Lööb kaasa Eesti Kvaliteediühingu ja Tartumaa Koolitajate Klubis. Aastast 2014 on ta Tartu Töövaidluskomisjoni kaasistuja.


        Veronikal on Täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutse

        Urmo Reitav
        On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo... Loe veel

        Urmo Reitav


        On öeldud, et unistuste järgimine tähendab järgneda oma südame kutsele ning pole võimalik eksida, kui oma südant järgida. Urmo on seda ise korduvalt kogenud ja praktiseerib praegugi. Ta väärtustab avatust, loovust ja arengut. Urmo töökogemus on mitmekesine ja seotud eelkõige inimestele arengu- ja kasvutingimuste loomisega. Aastatel 2002-2017 töötamine noorsootöö lektorina nii Tartu Ülikooli Viljandi kultuuriakadeemias, Tallinna Ülikoolis kui ka Tartu Ülikooli Narva kolledžis. Ta on koostanud arvukalt projektitaotlusi, neid juhtinud kui ka pannud end proovile projektide hindajana. SA Archimedes Euroopa Noored büroo on tunnustanud teda noortevaldkonna 2011.a koolitaja tiitliga ning samal aastal valiti ta TÜ Viljandi kultuuriakadeemia tudengilemmikuks.

        Anneli Zirkel
        Anneli on meie koolitusosakonna juhataja ja juhatuse liige. Tal on kahekümne aastane praktiline kogemus ettevõtte juhtimises ja töö... Loe veel

        Anneli Zirkel


        Anneli on meie koolitusosakonna juhataja ja juhatuse liige. Tal on kahekümne aastane praktiline kogemus ettevõtte juhtimises ja töö korraldamises. Täiskasvanute koolitajate, ettevõtluse ja projektijuhtimise koolitajana töötab Anneli Reiting Koolituskeskuses aastast 2002. Anneli on töötanud samuti kõrgkoolis õppejõuna. 


        Anneli Zirkel on omandanud Tartu Ülikoolis magistrikraadi rahvatervises, omab täiskasvanud koolitaja tase 7 kutset  ning kuulub Täiskasvanute koolitaja kutsekomisjoni. 2023. aastal omistati Annelile “Tartumaa aasta koolitaja” tiitel!


        _____


        Lisaks lööb Anneli kaasa Reitingu “Ettevõtluskoolitustel”, kus on mentoriks alustavatele ettevõtjadele, et rääkida ettevõtjana tee alustamisest ning sellega seotud tõusudest ja mõõnadest.


        _____


        “Täiskasvanute koolitaja koolituse” raames viib Anneli läbi teemat “Õppemeetodid ning nende kasutamine. Kursuse jooksul kasutatud meetodite refleksioon, sh eetilised aspektid”

        Marge Targama
        Marge Targama on majanduse kõrghariduse omandanud Tartu Ülikoolis ärijuhtimise erialal. Pikaajalist praktilist kogemust omab müügi-... Loe veel

        Marge Targama


        Marge Targama on majanduse kõrghariduse omandanud Tartu Ülikoolis ärijuhtimise erialal. Pikaajalist praktilist kogemust omab müügi- ja ostujuhi töös. Alates 2018. aastast töötab Marge koolitusjuhi ja koolitaja ametikohal Koolituskeskuse Reiting. Praktiline töökogemus koosolekute korraldamisest ja protokollimisest on alates 2016 aastal.   

        Liisi Laidre
        Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja  müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab... Loe veel

        Liisi Laidre


        Liisi omab 10 aastast tööpraktikat teeninduse- ja  müügitööd valdkonnas. Osalenud mitmel müügivõistlusel edukalt. Liisi iseloomustab oma koolitusi järgevalt “Kõik, millest räägin ja mida jagan, on kas minu isiklike kogemuste tulemusel tehtud järeldused mida seon teooriate ja uuringutega, või siis läbi proovitud praktikad“


        Koolitajana on tema keskmeks olnud teadlik ja efektiivne enesejuhtimine ning sellest lähtuvate praktikate rakendamine päriselus, nii klienditeenindaja kui ka müügiinimese rollis. 

        Soovin saada koolituspakkumisi

        Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

        Mida kliendid meist arvavad?

        K. Pommer"Raamatupidamis-
        kursus koos
        juhendatud praktika
        ja personalitöö
        õppega"
        talv 2020

        See viimane pool aastat möödus nii kiiresti ja ma olen väga tänulik, kõige eest. Olen täna palju rikkam!