Töösuhete õigushaldus personalitöös

13.05-01.07

Tartu

Kas soovid olla kursis personalitöö valdkonna oluliste seaduste, regulatsioonide ja õiguslike aspektidega? Oled oodatud meie koolitusele, kus keskendutakse organisatsioonis töötamise lepingutele, tööseadusandlusele, värbamisega seotud õigusaktidele, andmekaitsele ja töökeskkonna regulatsioonile. 

Olgu Sinu roll personalijuhina, juhatajana või personalispetsialistina, see koolitus annab Sulle vajalikud tööriistad ja teadmised, et olla edukas ja tõhus oma personalitööalases tegevuses, sealjuures järgides kehtivaid õigusakte.

Sihtgrupp

Koolituse sihtgrupiks on õppijad, kelle olemasolevad või tulevased tööülesanded sisaldavad personalitööd (nt tulevased personalitöötajad, väikeettevõtte juhid, keskastmejuhid, ettevõtete sekretärid, raamatupidajad). Koolitus sobib kõigile, kes tegelevad personali juhtimisega või soovivad saada teadmisi personalitööga seotud õigusaktidest.

Kursuse sisu

Personalitöö funktsioonid ja rollid -3 auditoorset tundi

  • personalitöö eetika;
  • juhtide ootused personalitööle;
  • personalitöö trendid;
  • kutseeksamist

Tööjõuturg - 4 auditoorset tundi

  • tööjõu planeerimine;
  • mõõdikud;
  • voolavus;
  • haiguspuudumised;
  • töö analüüs

Värbamine ja värbamistegevused - 6 auditoorset tundi

  • isikuandmete kaitse jm õiguslik regulatsioon;
  • värbamisvajadus ja -kanalite valik;
  • värbamismeetodid;
  • e-värbamine;
  • bränd värbamistegevuses;
  • intervjueerimine;
  • testimine;
  • muud hindamismeetodid;
  • õppvaliku tegemine;
  • uue töötaja sisseelamise toetamine

Tasustamine - 6 auditoorset tundi

  • tasustamise õiguslik regulatsioon;
  • töötasu arvestus;
  • tulemustasustamine;
  • arenguvestluste läbiviimine;
  • tagasisidestamine

Koolitus ja arendamine - 4 auditoorset tundi

  • õiguslik regulatsioon;
  • 70:20:10 meetod;
  • koolitusmeetodid (sh tööga integreeritud);
  • koolitusprotsess;
  • koolitusplaan;
  • koolitustegevuse hindamine ja järeltegevused

Õiguslikult korrektsete personalidokumentide koostamine ja haldamine - 4 auditoorset tundi

  • isikuandmete kaitse ja konfidentsiaalsus personalitöös;
  • ametijuhendi õiguslik roll töösuhetes

Töötajate ja juhtide nõustamine töösuhete ja tööõiguse valdkonnas. Kuidas ennetada ja lahendada töövaidlusi - 6 auditoorset tundi

  • teemakohane kohtupraktika, praktiliste ülesannete lahendamine 

 

Ettevõtte kohustused töötervishoiu ja –ohutuse tagamisel ja personalitöötaja roll selles - 5 auditoorset tundi 

Töölepingute sõlmimine, muutmine ja lõpetamine - 12 auditoorset tundi

  • töötamisega seotud lepingud ja nendega seotud seadusandlus;
  • töölepingu tingimused: kohustuslikud ja valikuvabad
  • töötaja ja tööandja vastutus;
  • tähtajaline tööleping;
  • saladuse hoidmine ja konkurentsipiirang;
  • töölepingu muutmine;
  • töölepingu lõpetamine;
  • töölepingu lõpetamine katseajal;
  • töölepingu ülesütlemine töötaja poolt; 
  • töölepingu ülesütlemine töötajast tulenevalt;
  • probleemne töötaja: tööülesannete täitmine, rikkumised, hoiatuse vormistamine, töölepingu lõpetamine;
  • kahju hüvitamine töötaja poolt;
  • koondamine: ettevalmistamine, õiguslikud nõuded, piirangud, koondamisteatise koostamine, koondamisteatise tutvustamine töötajale;
  • töölepingu lõpetamine poolte kokkuleppel;
  • kuidas vältida töövaidlusi;
  • kui töövaidlus siiski tekib - kuidas lahendada;
  • kompromissileping

Tööaja arvestus -8 auditoorset tundi

  • tööandja kohustused tööaja korraldamisel ja vastutus kohustuste rikkumisel;
  • töökoormuse erinevad võimalused: täistööaeg, lühendatud tööaeg;
  • puhkeaeg, tööpäevasisene puhkeaeg ja puhkepausid;
  • igapäevane (vahetustevaheline) puhkeaeg ja iganädalane puhkeaeg;
  • tööaeg ja kaugtöö;
  • osaline tööaeg;
  • ületunnitöö;
  • öötöö;
  • töö riigipühal ja tööaja lühendamine;
  • summeeritud tööaeg, mitmekuuline summeeritud tööaeg;
  • puhkuste haldus

Kokkuvõte, lõputest - 3 auditoorset tundi • kokkuvõte • lõputest ja tagasiside

Muu info

Koolitus toimub 10-l õppepäeval, keskmiselt 2 korda nädalas (täpsem tunniplaan on selgitamisel).

Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale ning Reitingu märkmikku.

Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.

  • Kellaaeg: 09.30 - 15.15
  • Asukoht: Kastani 39, Tiigi 61b, Tartu
  • Kestvus: 61 tundi
  • Hind: 1000.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

 

Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse
õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega

Õppekava uurides, pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇

 

👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


Küsimused ja lisainfo:

Hellika Rohtmets

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee 

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Tõkke

Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

​524 9472

maria.tokke@reiting.ee

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


Koolitajad:

Anne Ladva
Anne Ladva on lõpetanud TRÜ õigusteaduse erialal aastal 1984. Anne omab pikaajalist töökogemust  personalijuhina nii  eraettevõtluses... Loe veel

Anne Ladva


Anne Ladva on lõpetanud TRÜ õigusteaduse erialal aastal 1984. Anne omab pikaajalist töökogemust  personalijuhina nii  eraettevõtluses kui avalikus teenistuses. Käesoleval  ajal töötab Tartu Ringkonnakohtu, Tartu Maakohtu ja Tartu Halduskohtu personalijuhina. Anne omab täiskasvanute koolitaja, tase 6 kutsetunnistust

Leelo Saar
Leelo Saar omandas 2013. aastal bakalaureusekraadi ajakirjanduse ja suhtekorralduse erialal. Ta omab Personalijuht, tase 6 kutsetunnistust.... Loe veel

Leelo Saar


Leelo Saar omandas 2013. aastal bakalaureusekraadi ajakirjanduse ja suhtekorralduse erialal. Ta omab Personalijuht, tase 6 kutsetunnistust. Koolitajana on ta töötanud alates aastast 2015 peamiselt personalitöö kursuste raames. Igapäevaelus on ta personalitöö praktik ja töötab personalijuhina 100+ töötajaga IT valdkonna ettevõttes, rahvusvahelises meeskonnas. (Eestis 100+, USA 200+ töötajat)


Leelo on läbinud Täiskasvanute koolitaja koolituse ning Kogemusnõustaja baaskoolituse. Erialaselt täiendab ta end enim personalivaldkonnas. Leelo kuulub nii Personalijuhtimise ühingusse kui ka Eesti HR Seltsi, kus ta on väikestviisi Lõuna-Eesti regiooni keeltekohviku idee eestvedaja ja seltsi vabatahtlik. 


Ennast iseloomustades meeldib Leelole mõtteviis: “Ole ise see muutus, mida näha soovid!”

Soovin saada koolituspakkumisi

Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

Mida kliendid meist arvavad?

Mati TiitKlient aastast 2002
(Furanio OÜ)

Usaldades oma raamatupidamise Reitingu hoolde, on mu süda täiesti rahul ning ei tule mõttessegi, et peaks selle pärast vähimalgi määral muretsema, sest kõik on alati ja õigel ajal tehtud. Ma olen oma tegemistes juhindunud ühest põhimõttest, mida soovitan ka teistel järgida: “kui sa teed midagi õigesti, siis tee seda edasi!” See lause kehtib 100% ka Reitingu raamatupidamisteenuse kasutamise kohta.