Klienditeenindus ja müügiprotsessi toetamine

07.04-14.04

Tartu

Tegemist on tempoka koolitusega, kus praktiliste harjutuste abil tuletatakse meelde kõik klienditeeninduse põhitõed.

Erinevate suhtlustehnikate omandamine aitab olla oma igapäevatöös veelgi edukam!

Sihtgrupp

Koolitusele on oodatud kõik klienditeenindusega kokku puutuvad huvilised (sekretärid, müüjad, ettekandjad, tellerid jne).

Kursuse sisu

  • Teenindaja rollid: põhiroll ja kõrvalrollid. Kliendi tüpoloogia. Kliendi ootused. Roll kui abistaja. Rollikonfliktid.
  • Kliendiga kontakti loomine, hoidmine ja lõpetamine. Esitusstiili valik. Kliendi soovide ja vajaduste kindlaks määramine.
  • Mittesõnalise käitumise märkamine ja arvestamine (pilkkontakt, distants, žestid, poos jt).
  • Kehtestav käitumine. Selge eneseväljendus. Aktiivne kuulamine. Äraütlemine.
  • Toote demonstreerimine. Näitvahendite kasutamine. Presentatsiooni läbiviimine.
  • Toimetulek vastupanu, agressioonide ja manipuleerimisega. Konfliktide lahendamine.
  • Pikaaegse kliendisuhte hoidmine.

 

Muu info

Koolitus toimub kolmel õppepäeval: 07.04, 08.04 ja 14.04.21.

Koolituspäevi viib läbi koolitaja Kairit Reiman, kes sai on saanud õppijatelt väga head tagasisidet:

  • "Kõige vahvam õpetaja. Oskas end kuulama panna ja hoidis teema väga huvitavana"
  • "Väga hea koolitaja, sõbralik, positiivne ja tore inimene. Koolitused olid alati väga pingevabad, samas asjalikud ja informatiivsed. Kontakt osalejatega väga hea. teema valdamine super, esitus arusaadav"
  • "Lemmik! Hästi elurõõmus inimene. Oskas iga teema huvitavaks teha ning naljakaid näiteid tuua. Kõik oli arusaadav. Ta oli väga heas kontaktis koolitusel osalejatega ning tema tunnis polenud kordki igav :)"
  • "Meeldis koolituse ülesehitus, kaasahaarav ja sisukas. Sobiks ka meie ettevõttesse sisekoolitusena" 

Hind sisaldab koolitusmaterjale ja kohvipause. Edukale lõpetajale tunnistus või tõend

  • Kellaaeg: 09.30-14.45
  • Asukoht: Kastani 39, Sõpruse pst 2, Tartu
  • Kestvus: 22 tundi
  • Sisaldab: 18 tundi auditoorset ja 4 tundi iseseisvat tööd
  • Hind: 260.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.


Küsimused ja lisainfo:

Liis Kalbe

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
liis.kalbe@reiting.ee

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Valeria Ševtšenko

Koolitusjuht (venekeelsed koolitused)

​524 8525

valeria.sevtsenko@reiting.ee

Hea õppija ja huviline

Teavitame, et seoses Vabariigi Valitsuse kehtestatud koroonaviiruse leviku tõkestamise piirangutega (www.kriis.ee), on peatatud gruppidele silmast-silma läbiviidavad koolitused kuni 28. märtsini. Individuaalsete teenuste osutamine on silmast-silma lubatud.
Palume teie mõistvat suhtumist, sest praegu on kõige tähtsam vähendada viiruse tõttu tekkivaid ohte inimestele.

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

Reitingu meeskond


Koolitajad:

Kairit Reiman
Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi,... Loe veel

Kairit Reiman


Kairit Reiman on teenindustreener, kogemuskoolitaja, personalijuht ja teeninduskoolitus.ee asutaja.


Oma laialdasi kogemusi ja teadmisi, mis on saadud nii teenindaja kui ka personali- ja teenindusjuhi rollis, jagab Kairit pühendunult ja humoorikalt. Tema enda teenindusoskusi on hinnatud tiitliga Tartu Parim Teenindaja 2005. Kairit on osalenud aktiivselt züriiliikmena Eesti parimate teenindajate väljaselgitamisel.


Kairit iseloomustavad õppijad, kui väga lahedat, sõbralikku ja huvitavat koolitajat, kes suudab osalejaid kuulama ja huvitavaid grupiülesandeid tegema panna. 

Uudiskiri

Ole alati kursis uute koolitustega ja blogi postitustega

Mida kliendid meist arvavad?

Osaleja"Sekretär-juhiabi
kursus koos
personalitöö
õppega"
talv 2019

Tunnen, et minu jaoks oli koolitus ainuõige otsus. Ma olen enam kui rahul! Õppimise protsess on olnud rahuldust ja enesekindlust andev. Mulle meeldisid praktilised õppepäevad. Need elavdasid ja sundisid aju tööle. Hästi jäid meelde loenguteemad, mida seletati lahti näiteid juurde tuues. Üks kasulikumaid leonguid oli eesti keel, kus kirjtuasime CV, kaaskirja ja motivatsioonikirja. Tagantjärgi ei imesta, miks paljud ettevõtted mulle ei vastanud. Minu CV polnud koostatud vastavalt nõuetele. Kasulikud olid ka arvutitunnid, sest nüüdisajal pole arvutialaseid teadmisi kunagi vähe.