Soodushind! Konfliktijuhtimine ja läbirääkimised

17.05

Tartu

"Igas konfliktis on olemas oma negatiivne või positiivne potentsiaal. Konflikt võib olla inspiratsiooni, äratundmise, õppimise või ka viha, hirmu, häbi ja vastupanu allikaks. Valik on mitte meie oponentide, vaid meie endi teha, meie soov olukorrale otsa vaadata ja see läbi töötada.“ Kenneth Cloke, Joan Goldsmith

Tõesti, konflikt on miski, mida me oma igapäevaellu ei soovi, aga aeg-ajalt ta tuleb ikkagi. Konfliktid mõjutavad nii meie suhteid inimestega kui meie endi emotsionaalset seisundit. Kui soovid teadmisi ja praktilisi näpunaiteid, kuidas pidada edukaid läbirääkimisi ja lahendada edukalt konfliktisituatsioone, oled oodatud meie kursusele!

Sihtgrupp

Praktilisele ja julgustavale koolituspäevale ootame ettevõtjaid, juhiabisid, toote-esitlejaid, kohaliku omavalitsuse töötajaid jt, kes vajavad konfliktijuhtimise ja läbirääkimiste oskusi oma igapäevatöös.

Kursuse sisu

  • kultuuri ja väärtuste mõju konflikti tekkes, nendega arvestamine läbirääkimistes;
  • konfliktide lahendamise strateegiad;
  • läbirääkimiste põhialused ja strateegia valik tulenevalt tulemuse ja suhete olulisusest;
  • olulisemate läbirääkimiste strateegiate taktikalised valikud ning nende plussid ja miinused;
  • läbirääkimiste peamised etapid;
  • erinevate suhtlemistehnikate kasutamine läbirääkimistel;
  • praktilised harjutused uute teadmiste ja oskuste ellurakendamiseks keeruliste olukordade lahendamisel.

Muu info

Varajastele registreerijatele, kes registreerivad veebruaris või märtsis, on koolituse hind 70€+km (soodustus arvestatakse arve väljastamisel).

 

Koolituse hind sisaldab kohvi/teed, kergeid suupisteid ja elektroonilisi materjale.

Edukale lõpetajale väljastatakse digitunnistus.

  • Kellaaeg: 9.30-14.45
  • Asukoht: Kastani 39, Tartu
  • Kestvus: 6 tundi
  • Sisaldab: 5 tundi auditoorset tööd ja 1 tund praktikat õppekeskkonnas
  • Hind: 110.00 € + km

Koolituskeskus Reiting on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner

 

Enne koolitusele registreerimist, tutvu kindlasti koolituse
õppekava (leiad koolituse sisututvustuse juurest) ja õppekorraldusega

Õppekava uurides, pööra tähelepanu sellele, kas koolitusega alustamiseks nõutud tingimused on täidetud ning kas õppekava vastab Sinu ootustele ja soovidele. Kui Sul tekkis õppekava kohta mõni küsimus või tunned, et koolitaja peaks arvestama mõne Sinu erisooviga, siis võta meiega kindlasti ühendust! Kontaktid leiad siit👇

 

👉KOOLITUSTE SOODUSPAKKUMISTEGA TUTVU SIIN👈


Küsimused ja lisainfo:

Hellika Rohtmets

Kliendihaldur (Tartu ja e-õpe)

5332 6481
hellika.rohtmets@reiting.ee 

Sigrid Silbaum

Kliendihaldur (Tallinn)

5340 4279
sigrid.silbaum@reiting.ee

Maria Tõkke

Kliendihaldur (venekeelsed koolitused)

​524 9472

maria.tokke@reiting.ee

Koolitusele registreerumiseks kliki lehe ülaservas paremal nuppu “registreerin” ja sisesta andmed.

________________________________________________

OÜ Reiting PR on positiivselt läbinud Eesti Kõrg- ja Kutsehariduse Kvaliteediagentuuri lävendipõhise kvaliteedi hindamise


Koolitajad:

Ott Alemaa
 Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis... Loe veel

Ott Alemaa


 


Ott on lõpetanud Tallinna 7. Keskkooli ning õppinud ärijuhtimist Taani- Eesti Ärikolledźisse ning psühholoogiat Tartu Ülikoolis ja Tallinna Ülikoolis. Oma lõputööd tegi Ott spordipsühholoogia valdkonnas. Oti peamine töökogemus on müügi- ja klienditeeninduse juhtimise valdkonnas.


Koolitamist alustas ta suurettevõttes sisekoolitajana, saades selleks põhjaliku ettevalmistuse. Täna tegutseb Ott lisaks koolitamisele ärikonsultandi ja lektorina.


 

Soovin saada koolituspakkumisi

Sisesta enda e-posti aadress ning saa parimad pakkumised meilile

Mida kliendid meist arvavad?

Mati TiitKlient aastast 2002
(Furanio OÜ)

Usaldades oma raamatupidamise Reitingu hoolde, on mu süda täiesti rahul ning ei tule mõttessegi, et peaks selle pärast vähimalgi määral muretsema, sest kõik on alati ja õigel ajal tehtud. Ma olen oma tegemistes juhindunud ühest põhimõttest, mida soovitan ka teistel järgida: “kui sa teed midagi õigesti, siis tee seda edasi!” See lause kehtib 100% ka Reitingu raamatupidamisteenuse kasutamise kohta.